Sevgilim benden ayrildi onu çok özlüyorum canım çok yanıyor?

Aslinda unutmak mühim degil ustesem acisini degil adini bile unuturum.
Bana ben unutmak içn sevmedim ki nasil unutmak istiyimmm. çok seviyorum çok ama o gitti.
Her giden pisman olur mu özler mi geri döner mi?
Sevgilim benden ayrildi onu çok özlüyorum canım çok yanıyor?
Cevapla