Sevgilimi çok seviyorum, Ama bir gün ayrılacağız bunu biliyorum. Bu düşünceden nasıl kurtulabilirim?

Bay ve bayan arkadaşlarım merhaba. Çok sevdiğim bir kız arkadaşım var ve o da beni çok seviyor. şu an çok mutluyum. Gerçekten çok güzel, karakterli ve beni taşıyabilen biri. Hiç bir sorunumuz da yok, çok seviyoruz birbirimizi. Ama aklımı elbet bir gün ayrılacağız düşüncesi almış götürüyor bu aralar. Bunun nedeni önceki ilişkilerimde yıpranmış olmam diye düşünüyorum. Hepsi çok seviyorum demişti onlar da bırakıp gitti zamanı gelince. Ben bu kızın benden gitmesini veya benim ondan gitmemi istemiyorum. Çünkü gerçekten çok değer veriyor çok seviyorum. Ama bir gün elbet bitecek düşüncesi beni kahrediyor. Ne olur olumsuz yorum yapmadan açıklayıcı bir şekilde bana doğru yolu gösterin. Şimdiden yorum yapıp destek çıkan herkese çok teşekkür ediyorum. Desteğinize ihtiyacım var...
Sevgilimi çok seviyorum, Ama bir gün ayrılacağız bunu biliyorum. Bu düşünceden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla