"Sakın bir kızın ‘Aşkım’ lafına kanmayın. Onlar oyuncak ayıya bile o lafı söylüyor" diyen Mario Balotelli haklı mı?

Futbol sahalarının yaramaz çocuğu Mario Balotelli bir röportajında erkeklerin, kızların ‘Aşkım’ lafına kanmamalarına söylemiş. Sizce Balotelli bu konuda haklı mı?
"Sakın bir kızın ‘Aşkım’ lafına kanmayın. Onlar oyuncak ayıya bile o lafı söylüyor" diyen Mario Balotelli haklı mı?
Cevapla