Sevgiliniz aniden, "beni öv" dese ilk aklınıza ne söylemek gelir? Yaratıcı cevaplar istiyorum. 





Gözlerinin çapağını yiyim 😂
Sende bal ben diyim pekmez , tatlılıkta onları bile geçtin aşkımmm derirmmm...
Eig içi teşekür ederim...
soruyu ‘döv’ anladım içimde cezalandırıcı bir kadın var cidden 😂😂😂😂
"... kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok"
Cennetten yeryüzüne düşerken canın acımadımı.
Bunu söylerim.
Cevap
12Cevap
sen zeki bir kadınsın...
ve de şanslı..
hatta kimilerine göre kısmetli..
çünkü benimlesin..
Şimdi kendini mi övdün sevgilini mi jsjjsjsjsj😂😂
Yav ben senin o güzel ağzını gözünü yirim
Övüp şımartmam. Övgü ansızın yapsrım 😂 hazır sipariş övgü de Çin malı gibi kalitesiz olur
boyle
Sendeki datluluk balda bile yok.
beni övü ben döv olarak okudugum beni öv derse döverim :D
Seni öve öve bitiremem en iyisi sus
gözlerin benden beni alooyoorrr :)))
Hmm Şahan Gökbakari mi taklit ediyon derim 😂
Ağzını yerim derim😂
Güzel gülmüşsun de övgü değil iltifat
@Sserotonin teşekkür ederim
bir saçmalama a... q olur herhalde :D
Sen cok iyisin derdim
Adamsın derim
Tuz gibisin
Bu söz çok anlamlı, herkes bilmez..
kestanesi güzel derim :)
Daş gibisin kız 😂
Yokluğun çok hoş 😂
Ayrılırım 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar