Boşandıktan sonra erkekler mi daha çok mutlu olur yoksa kadınlar mı?

Araştırmalar kadınların mutluluk konusunda erkeklere göre bir adım önde olduğunu söylüyor. Peki neden?
Boşandıktan sonra erkekler mi daha çok mutlu olur yoksa kadınlar mı?
Boşanınca mangal partisi verecek kadar ne yaşadınız siz😀

Boşandıktan sonra erkekler mi daha çok mutlu olur yoksa kadınlar mı?
Boşandıktan sonra erkekler mi daha çok mutlu olur yoksa kadınlar mı?
Cevapla