"Seni sensiz yaşamak en kötü kader olsa gerek" aşk nedir, onunla olmak mı, olmadan hissetmek mi?

Sabah uyandiginda ufacik bir tebesüm beklersin,
Nereden gelecegini bilemeden,
Mutlulugunda..

Sarilamamak,
Öpememek,
Görememek,
Dokunamamak,
Hissedememek...

Gözlerin içine uzunca bakamamak,
O'na Sevdigini söyleyememek,
Bunları kendinde yaşatamiyorsan,
Mutluluk,
Aşk,
Nedir O zaman...

AŞK hissetmektir...
Gun batımında saklı aşk
Gun batımında saklı aşk

#sevmekhayatorada
"Seni sensiz yaşamak en kötü kader olsa gerek" aşk nedir, onunla olmak mı, olmadan hissetmek mi?
Cevapla