Kendine eziyet ve gereksiz bir aksiyon gibi geliyor. Yaşayacaksa da içinde yaşamalı dışa vurunca biraz şov gibi duruyor.

Kendine eziyet ve gereksiz bir aksiyon gibi geliyor. Yaşayacaksa da içinde yaşamalı dışa vurunca biraz şov gibi duruyor.

Ya bunlar boş şeyler 2 oğlumun anası eski karım bana neler neler diyordu benden sonra 2 ayrı evlilik yaptı 2 ayrı çocuk daha doğurdu sjejdjsk
Herkes herkesi unutur. Normali de budur zaten😉
Bence de normal olan bu olmalı. Laga lugaya gerek yok
Aynen öyle 😉
Cevap
10Cevap
Bu kişinin kendi psikolojisine zarar veriyor doğru düzgün bir ilişkin olmuyor hiçbir zaman nerden bildiğimi sormayın
O yoksa eğer hayatımda ben mutlu olamam tabi ki de.. bu yüzden de sevdiğim kadının her zaman yanında olurdum ben.
O olmadıktan sonra o'nu yaşamaya devam etmek. İnsanın kendine yapabileceği en büyük kötülüktür.
🥺 gıyamam leeeeğğğ
Bence bu psikolojik rahatsızlık. En etkili tedavisi de maşuğa kavuşmak 🥴
Hahahaha ekmeğe bakmak lazım demi skfkskd
Sjfkwkdkfkdk bilemiyorum
Of az önce yedim 😍 olur olur yeriz
When?
Hımm i know it. So wait for me i’ll come there again. I miss u so much 😭
So soon my dear 🥺❤️
Üf anlasınlar yeter yaaa
Kal nolcak alla alla ben bakarım sana
Çok sabır dileme sonra hep imtihan verirmiş Allah öyle diyorlar
😍 seni kolay kolay kimseye vermem hele laflara
Ben biliyom o hocanı 🤣🤣🤣
Hee biliyom canım hocam bende çok severim kendisini skfkakkdkf
Ahahahahshdjkwsjjd biliyom yakase dediğinde yks anladım nalaka diyom sen burayı boş ver burdan yazma atma zaten hale bak tüm özelimizi döktük anasınısatim 🤣 kem gözler çok olummmmm ne diyosoooğğn
Açıklama yapan kalbini sevsinler oyy 😂💜 nazarı değen arı ısırmasından dolayı ölsün skdms
O kadar
Kendine gereksiz yük bindiriyor insanlar anası babası olmadan da yaşıyor onlar kim köpke
Dertleri yok galiba sjdjs canları sıkılmış
Sanırım jdjd
O an ki aşkla söylenmiş bir sözden fazlası değil bence...
Zamanla geçer yani 🥲
Çok doğru
Kendine eziyet olduğu çok doğru ama bu psikolojiye birçok kişi de girmiştir şimdiye kadar
Açıklamada gerekeni söylemişsin sen zaten. Bize laf düşmez
Sen olmadan da sen olacaksın diyemedim kimseye ben ve bunu diyen kaç kişi samimidir bilinmez
Saçma herkes kendi için yasasin bazı şeyler bittiyse biter en yakinlarimizi toprağın altına koyup yaşamaya çalışıyoruz yaşıyoruz
Hayatında degilse kalbine de yük etmeye gerek yok
Karşındakinin totosunu kaldırmaktan başka bir şey değil
Ay yok ben yaşayamam bana güvenmesin kimse
Sana gerek yok olmasan da olur gibi olmuş
Biraz duygu sömürüsü gibi acitasyon gibi 🤔
Aynen
Çok gereksiz. Vazgeçebilmek en güzel duygu.
Saplantılı bir aşk demekki
Herşeye rağmen hayat devam edecek..
Mantık kelimesi cümleye fazla o kadar mantıksız
Saçmalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?