Sizce bir insana “sen olmadan da yaşayacağım seni” demek ne kadar mantıklı?

Kendine eziyet ve gereksiz bir aksiyon gibi geliyor. Yaşayacaksa da içinde yaşamalı dışa vurunca biraz şov gibi duruyor.

~
~
Sizce bir insana “sen olmadan da yaşayacağım seni” demek ne kadar mantıklı?
Cevapla