Kaynana asiri cimri görgusuzz evliligm çok kötü:( boşanma durumundayz napcm ben?

Evleneli 7 ay oluyor ama kaynanam her şeye karisiyor benim hiç birsey almamı istemiyor evlendim evleneli kendime bir bot aldim sadece onunda lafını ettiler hem oglu hem kendi ne kadara aldın diye sordu bende aldgm gercek fiyatin altında bir rakam soledm biraz çekindim eşime de soledm annene diyemedm diye:/ ama yalancı durumuna düştüm sadece bir kose takimi alindi ev kucuk oldugu icin onada eşim kirlenmesin diye oturmadik kaynana yer minderleri verdi onlara oturduk.. ve durumlarında bir o kadar iyi anlatamam. kendi anneme kek yaptim goturdum kaynanam gordu sonra eşim durumumz iyi değil annenlere kek yapip goturme ddi ve ben hep sustum o kaynadan nefret ettim.. evllgmn başlarında elime 2 3 kuruş para verirdi kaynana öğrendi daha vermez oldu kendi kızı aliyo giyyo bana gelince yok sürekli evlerine gittgmde durumumz sikisk diyip durur telefonm bozuldu öyle bana almadılar kayinpeder bir kere bile sormadı harclgn var mı diye nede kaynana ve eşimle çok kötü şeyler yasadm (şiddet, küfür vs) fazla detaya girmiyim ailemin evine geldim artk onların hiç birini görmek bile istemiyorum hep sustum içime attım o annesini yüce rabbime havale ediyorum... oğlunuda artık bosancam böyle evlik olmaz olsun herşeyin gözlerine battı bir dağda domuzları eksik.. rabbim kimseye muhtaç etmesin eşin bile olsa herşeyi basima kalkti öyle bir 200 tl kart parası vardı onu ödedi diye demedgni bırakmadı bana o kadar zoruma gidiyoki yasadklarm allahm bunlar nasl insanlarms dedim. hic birseye değmezler ve blm ailem onlardan bir çöp bile istemedi o kadar görgülü insan olmamıza rağmen böyle insanlar beni buldu hiç birisiyle görüşmüyorum davamızı açcaz yoluma bakcam...
Kaynana asiri cimri görgusuzz evliligm çok kötü:( boşanma durumundayz napcm ben?
Cevapla