Benim 4 yıllık bir ilişkim var. Lise son da başladık hatta 1 yıl arayla bekledik aynı üniversiteye gidelim diye. O benden önce kazandı ben 1 yıl daha hazırlandım. 8 ay birbirimizi görmedik. O süreç bizim için çok zordu. Sonra bende aynı üniversiteyi kazandım. Ben yurtta kalıyordum o evde kalıyordu. Sürekli görüşüyorduk her gün birlikteydi yemek kahvaltı buluşma her şeyimiz birdi. Ama ben istemediğimi bir bölümde sırf onunla birlikte olucam diye o şehire geldiğim şikayet ediyordum. Derslerim hiç güzel değil notlarım berbattı. 1. Sınıfı zar zor geçtim. Ne olduysa şimdi oldu. 2. Sınıfa geçtim yaz tatilinde bir oyunda biriyle tanıştım onunla konuşmaya başladım. Sevgilimle de her gün konuşuyorduk o çalışıyordu ben ilgisiz kalıyordum. Sonra yeni dönem başladı. Ben 2. Sınıfa geçtim ve tüm dersleri boşladım bir yandanda onu aldatıyormuşum gibi bişeydi. Sonra ne olduysa bunu ona itiraf ettim. Bana çok kızdı hatta üzerinden 2 yıl geçmiş olmasına rağmen hala bana güvenmiyor bence. Ben 2. Sınıfta kaldım. Tekrar 2 yi okuyacam derken tamamen bıraktım. Şimdi sınava tekrar hazırlanıyorum. O şimdi mezun oldu. Mezuniyeti oldu mezuniyetine gidemedim. Ne zaman sorsam arkadaşlarıyla yemek yiyor oyun oynuyor ya da ders çalışıyor. Whatsapta son görülmesi de açık girdiği zaman bana yazıyor ama watsapa hiç girmiyor. İnstagram şifresinide biliyorum ordanda kimseyle konuşmuyor. Ama beni çok ilgisiz bırakıyor. Sizce beni aldatıyor mudur. Bana bu aralar çok soğuk davranmaya başladı?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce beni hala seviyor mu eskisi gibi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar