Kuzenime aşığım onu unutamiyorum ama o evlendi bende Nişanlıyim artık.. nasıl unutabilirim?

Arkadaslar biliyorum diceksiniz ki insan hiç dayı oğluna aşık olurmu o senin abin ama oluyor işte yapacak birsey yok..😦 Olay şu şekilde : ben kucuklugumden beri onu sevdim sonra aşka döndü büyüdük vs. Ama kimseye bunu diyemedim utandım ve korktum beni sevmiyor sandım yani aşık olduğunu bilmoyorum ozamanlar. Ama oda bana aşık herkese açılmış birtek bana açılmamis başkasını seviyorum sanmış ama yinede Anneme demiş yengem bunları evlendirelim diye Annem de benim istediğimi bilmediği için Kabul etmemis ben bunu çok geç öğrendim tabi.. bilseydim hersey çok güzel olacaktı. Herneyse oda bu cevabı aldıktan 2 sene sonra bana çok benzeyen mavi gözlü sarışın bir kızla evlendi oda tanıdik. Ama hiç mutlu değil şimdi kızları oldu ben onun niyetiyle onu seviyorum çünkü günahı yok masum sonuçta. Bu olanlari ona desem hemen gideriz ama yuva yıkmaya niyetim yok. Onun hicbirseyini unutamiyorum çünkü gerçekten seviyorum. Bu evlilik olayında yıkılmıştim 1 sene sonra benimde karşıma beni çok seven biri çıktı ama hep bekledim onu gelsin Hayır desin sen benimsin başkasına vermem demesi hayaliyle bekledim ama gelmedi gelmesin tamam birsey demiyorum bu saatten sonra ama nasıl unutcam bilmiyorum.
Kuzenime aşığım onu unutamiyorum ama o evlendi bende Nişanlıyim artık.. nasıl unutabilirim?
Kuzenime aşığım onu unutamiyorum ama o evlendi bende Nişanlıyim artık.. nasıl unutabilirim?
Cevapla