Arkadaslar biliyorum diceksiniz ki insan hiç dayı oğluna aşık olurmu o senin abin ama oluyor işte yapacak birsey yok..😦 Olay şu şekilde : ben kucuklugumden beri onu sevdim sonra aşka döndü büyüdük vs. Ama kimseye bunu diyemedim utandım ve korktum beni sevmiyor sandım yani aşık olduğunu bilmoyorum ozamanlar. Ama oda bana aşık herkese açılmış birtek bana açılmamis başkasını seviyorum sanmış ama yinede Anneme demiş yengem bunları evlendirelim diye Annem de benim istediğimi bilmediği için Kabul etmemis ben bunu çok geç öğrendim tabi.. bilseydim hersey çok güzel olacaktı. Herneyse oda bu cevabı aldıktan 2 sene sonra bana çok benzeyen mavi gözlü sarışın bir kızla evlendi oda tanıdik. Ama hiç mutlu değil şimdi kızları oldu ben onun niyetiyle onu seviyorum çünkü günahı yok masum sonuçta. Bu olanlari ona desem hemen gideriz ama yuva yıkmaya niyetim yok. Onun hicbirseyini unutamiyorum çünkü gerçekten seviyorum. Bu evlilik olayında yıkılmıştim 1 sene sonra benimde karşıma beni çok seven biri çıktı ama hep bekledim onu gelsin Hayır desin sen benimsin başkasına vermem demesi hayaliyle bekledim ama gelmedi gelmesin tamam birsey demiyorum bu saatten sonra ama nasıl unutcam bilmiyorum.
Kuzenime aşığım onu unutamiyorum ama o evlendi bende Nişanlıyim artık.. nasıl unutabilirim?
Unutamazsın Ama zaman geçtikce aklına daha az gelir Şimdi sürekli aklında olduğu için huzursuz Mutsuz oluyorsun ama Bu olayın gündeme gelmesiyle Senin aklına dahaçok oturmuş Zamanla eskisi gibi Hatta Daha az Gelir aklına Akşam olur Aaa bugün hiç aklıma gelmedi İyi ye gidiyorum dersin Bakmışsın 3-5 günde bir gelmeye başlamış. Zamanla Ayda 3-5 e döner. Öyle öyle alışırsın Biliyorum Ya o olsun hayatımda ya da unutayım diyorsun. Sıkma canını Zamanla geçer Kaybettiğin yakın akrabanı düşün Eskisi kadar gelmiyor demi Aklına İşde Zamanla Kuzenin kalbinde Ölür Arada gelir aklına Sıkma canını Gecer Damara bağlayan aşk şarkıları felan dinleme Olurmu
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Demek sende yaşadın buna benzer birsey önce kül olcam sonra onlardan doğacam diye karar almıştım ama olmadı olmuyor yine de devam etcem belki bir gün deyip dua ediyorum
Kaç defa dedim sen bana fazlasın diye ama aile de şimdi işin içinde sen tam benim istediğim hayal ettiğim gibi birisin seni asla bırakmam falan diyor bende bari biri mutlu olsun diyorum artk sevilmek de güzel birsey
@arsizmoncikellafnck Evet kızdı. Ben kızlarla konuşmaktan çekinen biriydim. Bazen annemle bile konuşamıyordum. Tek düşüncelerimi, her şeyimi söylediğim kişiydi. Aynı zamanda beni seven tek insandı. Ailem beni sevmezdi hep onu severlerdi ama bu benim gücüme de gitmezdi. Ona iltifat etmeleri demek bana iltifat etmeleri demek gibi bir şeydi. Kardeşim okulun popülerlerindendi ve erkeklerin ilgisini baya çekecek bir görünüme sahipti. Her zaman onu kıskanırdım, kimselerin olmasını istemezdim. Sonra dayanamayıp onu sevdiğimi söyledim o da gidip anneme söylemiş. Annem beni bir piskoloğa götürdü ve sonunda beni bir sırf erkeklerin gittiği yurt dışında özel bir okula yazdırdılar. Orda da başka birine karşı hoşlantı duymaya başladım. Geçti şu an kardeşimle hala görüşemiyorum ama.
En İyi Cevaplar