AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
Her zaman destek olmaya hazirim. Art niyetsiz samimice çünkü biliyorum başıma geldi bu tarz bir olay.
Bosanmak cozum deyil rahatsiz oldugun durumlari soyle oda bilsin karsina alip guzelce konusmakta fayda var
malesef ulkemizde bu tur sorunlar çok var mutsuz olmanın nedeni erken yaşta evlenmendir doğru insanı seçememendir umarım mutlu olrsunuz
Yani sen kafanda bitirmişsin zaten anladın hatanıda boşanmak düşer
Çocuk yoksa ayrılmasın daha sonra sözel yetersiz kalır fiziksel şiddette görürsün inan bana
Daha gencsin ayril tabiki evlilik ne ya cok mu matah birseyde
sizin derdiniz nedir biliyor musun aranızda birbirinizi çekecek tahammülünüz kalmadı
gencecik kızsın önünde okuma fırsatı varken niye evlendin be ablacım
Seviyorum dedim yaptım bir hata. Nasıl oldu nasıl gelişti anlamadım. Sevgiliyken bir anda evli buldum sanki kendimi. Sonra evlendik 1 ay sonra başladı kavgalar. Bide arkamda destek olmayınca. Eşimi bir kurtuluş olarak gördüm. O kadar yanılmışım ki
Zamana birak inşallah iyi olur yuva yikmak cok kolaydir onemki olan yuvayi ayakta tutmak tir ama. Kadin da erkekde fedakarlik yapacak bunun icin
Bazı erkek veya kadın ince işten anlar birbirinizin hoş noktalarını bulun yani sen onun o senin suyundan gitsin
kanaatimce en yakın zamanda seni başka bir erkeğin kollarında göreceğiz.
Hemen boşan çocukta yoksa hiç durma gençsin herşeyi halledersin
Boşanma , sende demişsin bosanırsam ne yaparım diye aranizi iyi tutmaya bak... yaşın daha küçük
biz burda küçük yaşda evlenmeyin dediğimiz burda taşa tutuluyoruz o yüzden evlendiysen çekiceksin
Buna kotu kader derler bende 29 yasinda yalniz yasiyorum yaln yalnizliktan catlamak uzereyim
Katılıyorum kötü kader sözüne. İnsan genç evlensede evlenmesede kader bu, mutlu da olabilir mutsuz da...
@Laylay038
@Laylay038 durumumuz benzer bende mutlu lugu ariyorum aradaki fark ben yalnizim sen evli mutsuzsun neden bosanirsan daha kotu olcagini dusunuyon sebebi maddimi manevimi
Ben evli değilim karıştırdın soruyu soran arkadaşa yazacaktın galiba
@Laylay038 dogru senn yorum yazinca bende sen sandim
Mutsuzsan çoçuk yoksa sakın çocuk yapma.
Bu evlilikte tek doğrum çocuk yapmamak zaten. İyi ki yapmamisim diyorum. Daha da kötü olabilirdi
Erken yaşta evlenerek hata yapmışsın
Çocuk olmadan postala yeni hayata başlarsın
Cinsel ilişkide ileri gittiniz mi?
Evliyiz zaten. Ne gibi sordunuz anlamadım
Evli olup da ileri gitmeyenler olabilir yani
Öyle değilseniz yapacak bir şey yok kocanı elinde tut
Uzman bir psikolog yardımı almanızı öneririm.
Allaha dua et namaz kıl
Yardım edecektir inşallah
Geçen yıl kapaliydim hatta ful tesetturluydum. Bu dediklerinizi uyguladım yaptm ama bir şekilde kopukluk oldu gene de hep. Ve eşim yüzümden geri açıldım herseyi biraktm
Allaha ulaşmayı denememişsin
Peki bu durumdan eşiniz rahatsız degilmi
eşini seviyormusun peki?
Daha gençsin şimdiden boşan
boşan bir kapı kapanmadan diğeri açılmaz
Teşekkürler
sanırım ev hanımısın? şehir neresi?
Kavga etme nedeniniz nedir?
Guzel bir isin varsa butun sorunlar cozulur
İnşallah ciddi değilsindir
çocuk yoksa boşanman cok normal degil mi?
Nasıl yani
çocugun yoksa ve mutsuzsan boşan gitsin.. hiç bir şey senin mutlulugundan daha degerli degil.
Arkamda destek yok. Ailem destek olmick biliyorum. Kendi başıma ne yapabilirim ki
Hadi oldu bir şekilde. Batağa saplanirsam. Böyle olanlar da var
aklı başında olursan bence hiç bir şey olmaz... arkadaşlarını düzgün seç yeter.
Bilmiyorum ya gene de icimde ki korku bitmiyo. Aklımda sonrası var hep
her zaman hep bir sonrası yok mu? her şey olacagına varır sadece biraz cesarettttttttt
Offf bilemiyorum ya. Ama bu dediklerinizi düşüncm
hakkınıza hayırlısı
İnşallah ya
Kız korkmadin mi evlilikten o yasta niye mutsuzsin
Seviyorum diye yaptığım bir saçmalıktı. Şimdi de hayatım bitmiş gibi hissediyorum resmen
Ozlden yazma şansın var mı derdini dinlerim
Yazacakmisin
Nasıl yazabilirim bilmiyorum. burdan oluyor mu. Yeni açtım bilmiyorum
Takip et beni
TKP eden senmisin
Evt benim
Mesaj geldi cevap yaz
Bir fikrim var aslinda.
Anlamadım nasil
Burda yazamam.
İstek attm
Çocuk olmadan bitirmeni tavsiye ederim
boşanmalı ve kendine yeni bir hayat kurmalısın
Acelen derdin neydi o yadta evlendin
Keşke evlenmeden önce büyüseydin
17 yaşında evlenirsen böyle olacağı kesin di zaten
bir mesleğin işin diploman yok sanırım
Kendini dikkat et takintili esler var
Zor durum bunu en iyi sen bilceksin
sen kendin kaşınmış gibisin
Al valizini çek git gençligini heba etme
ikinizin burcu ne
O oğlak ben yengeç
bence daha genc yasta oldugun icin fikirlerin cokk cabuk degisebiliyo bunlar cokk normal ve sen aslinda bir anlik heves icin evlendin bence sevmiyodin cunku o yaslarda saglikli karar veremezsin yani kendini suclama bak canim eger sana sozlu siddet uyguluyosa o zamanlarda balkona cik rahatla hava al kafani dinle rahatla evde yoga yap
ayy nasil yengec erkegiyle evlenirsin duysal evcinmen ama sinsidirler
ne kadar geziyosun mesela sosyal aktiviten var mi
Ben sinirlenince kafa dinlemek için balkona çıksam beni zorla içeri getirir o. Psikolojik olarak kötüyüm. Korkuyo
Ben yengeç. O oğlak
onu dinlememeye calis hep gul
peki mesela yakisikli biri mi
ne bilim mesala seni gezdiriyo mu
oglak erkekleri cokk otoriter oluyo ya bazen soguk kanli
Gezmeyi sevmez. Aile düğünlerine bile gitmez. Bazen ben zorla görüyorum çarşıya. Ay da 1-2 kez falan . Yemeğe zaten götürmez. Herşeyi ben biliyorum. Ben yaparım düşüncesinde. Kıskanç ama sevdiği için değil. Diğerlerini de kendisi gibi zannediyor. Güzel kız gördü mü bakar yani. Yakışıklı mı evt ama keşke tipsiz olsaydı da bu durumda olmasaydik
ne kadar igrenc ya insan karisini goturmez mi gezdirmeye sen gez toz valla ona bakma
Çalışmadığım için gezmeye de hakkım yokmus
salak mi ya o onunla nasil evlendin sen
Ben psikolojik olarak kötüyüm. İşe girip kavga Edip çıkıyorum. Sebebi ise herşey. Mesela evlenmeseydim belki bu halde olmazdım düşüncesi oluyo kafamda hep. Ve biri bana bişey dediğinde direk kavga Edip cikabiliyorum. Sonra eşimle aramız daha da açılıyo. Ve o da haliyle. Çalışmadığım için ben çalışıyorum ben kazanıyorum havasına giriyo. Geçenlerde iPhone almış. Bana diyo ki çalış seninde olsun
ne kadar salak bir esin var Allahin emanetine hic sahip cikmiyo bile
Bencil çok bencil
kesinlikle bence sende bencil oll
o ne yaparsa yapsin takma yemegini hazirlama
madem calisiyosun beni disari cikartmiyosun o zMan yemegi kendin yap de
ona ne oldugunu goster kisaasa kissas
Bilmiyorum ki ya. Uygulamaya caliscm bunu
yap valla ne olucaksa olsun sallama kizim o senin hayatini mahvediyosa sende ona aynisini uygula
ozgurlugunun kisitlanmasina izin verme senin gezmek tozmak alisveris yapmak hakkin
sence senin kaybedicek biseyin var mi yokk kendini ezdirme
Çok teşekkür ederim size. Uygulamaya caliscm
aferim sana akilli kiz ol
sen evlendin diye kendini kimseye mecbur olmak zorunda degilsin kendin ben bunlari hakketim diye kendini bu huzursuzluklara mecbur hissetmek kendini suclamak zorunda degilsin senin ailende senin yaninda durmuyosa bu onlarin sucu
hayatta herkes severek evleniyo diyo mutlu olamiyor malesef onun bunu dusunmesi lazim karim bana neden boyle davraniyo kendindeki eksiklikleri gorup duzeltmesi lazim o sana piskolojik baski uyguluyo seninde kafan karisiyo bunaliyosun ki bu yaslar onemli yaslar
İnşallah hakkımda hayırlısı olur
bunlari yaparsan emin ol o cesaret bulamaz kendinde o sana nasil konusuyosa sende ona oyle konus hic acima
Yapıyorum zaten. Eskiden kiloluydum. Geçen yıl yani. Aşağılıyodu beni. Şimdi ben zayıfladım o kilo aldı. Tersi oldu. Bende onun bana söylediklerini söylüyorum. Sonra kendim pişman olup kendim üzülüyorum gidip özür diliyorum. Onun gibi kalpsiz olamıyorum ben
kizim salakmisin ozur diliyon kök söktur ona o senden cesaret aliyo
kök söktursen bakbakalim sana oyle diyebiliyo mu
Artık o konuda bişey diyemiyo. Ama küfür ediyo çok. Sadece beni değil. Herkezi aşağılıyo
Kalpsiz acımasız
bak boyle kisilere semde acimasiz olcaksinn takmicaksinn
Bazen dediğiniz gibi oluyorum evt. Ama nereye kadar böyle gidebilir ki. Ne yapacağımı şaşırdım artık
aman yapicaksin umursama genellikle sıkıldıginda tekrar sende onun piskolojisini boz o senin piskolojini bozuyo
haha morukla evlenmiş.
23 yaşında
evet yaşlı
Mücadele etmeyi denedin mi
2 buçuk yıldır deniyorum. Zaten evlendik 1 ay sonra kavgalar
Olsun sen yine kestirip atma çabalamaya devam et
Takip at bana
Maddi özgürlük var mı
Aranız nasıl kötü mü komple
Evt kötü. Maddi özgürlük yok aslinda
Maddi özgürlük kazanmak adına çabala bir işin olsun boşanacaksan öyle adım at.
Aranızda hiç mi birşey Yok
Nasıl yani
Aşk sevgi yatak hayatı en basiti
Ona çok düşkün
Sen ne durumdasın?
Kurtarmak istiyor musun ilişkinizi
İstemiyorum aslında. 2 buçuk yıldır ugrasiyoruz ama bir umudum kalmadi
O zaman maddi özgürlüğünü kazanmak adına iş aramaya başla
Zaten calisiyodum
Çalış kenara para koy
Konuşacak destek olcak birine ihtiyacın olursa konuşabiliriz
Umarım istediğiniz gibi olur
Boşan kanıt sun dava aç
Zor bir durum boşan bence
boşan
kucuk cocugun yoksa bosan
Ayrıl kızım
Çocuk yapma
Nerede yasiyorsun?
Bna takp atarmisin
Ne guzel
Misafir3 sen misin
Çocuk var mı?
Ne dememi istiyorsun
Çocuk var mı peki
erken evlenmisisn ;(
uyuşturucu da var mı
Yok hayır
bir o eksikmiş