19 yaşındayım evliyim mutsuzum ama boşanamıyorum. Ne önerirsiniz?

Meraba. Ben 19 yaşındayım ve 2 buçuk yıllık evliyim. Çok küçük yaşta evlendim. Eşim 23 yaşında. Ben 15 yaşımdayken tanıdım onu. Ailem beni vermeyecekti ama ben kendim istedim. Gerçi arkamda ki aile ne kadar aile sayılır bilmiyorum ama. Neyse işte. Severek evlendim ama çok pişmanım. Her gün kavga her gün kavga bıktım artık. Şiddet yok sözel şiddet var. Sorunlar benden de çıkabiliyor ondan da. Bir türlü gecinemiyoruz. Boşanmak istiyorum ama yapamıyorum. Ya daha da kötü bir hayatım olursa diye korkuyorum. Herşeyden bıkmış yorulmuş durumdayım. Boşanırsam ne yapacağımı bilmiyorum. Ama bu böyle nereye kadar gider onu da bilmiyorum açıkçası. Lütfen yardım edin. Yorumlarınızı bekliyorum
19 yaşındayım evliyim mutsuzum ama boşanamıyorum. Ne önerirsiniz?
Cevapla