Sevgilimi seviyorum ama geleceğimiz Yok ne yapmalıyım nasıl ayrılırım?

2 buçuk seneden beri birlikteliğim var çok güzel iyi hoş zaman geçirdik , ancak karşı tarafın ailesi hiç bir şekilde beni kabullenmiyor yani aslında ben elimden geleni yapıyorum ben kız olduğum halde tüm akrabalarımla tanıştırdım oda uzak akrabasıyla falan tanıştırdı ama annesi ve babasına benden bahsetmiyor ya doğrusu bir çaba göremiyorum gerçekten artık çok yoruldum benim ailem baskı yapıyor artık bu çocuk seninle eğleniyor şöyle böyle ben bunları dedikleri halde devam ediyorum seviyorum gerçekten. Ama bir an düşününce ayrıl diyorum sonra da ya canın yanarsa ya unutamazsan diyorum ve orda kalıyorum. Ailesini bir şekilde ikna etmesi lazım ailesi ya biz ya o kız diyor ve o hiç biiey yapmıyor bana yardımcı olabilir misiniz akıl verir misiniz? Ailesine hele ki annesine çok çok düşkün bir insan 2 buçuk 3 sene olmuş nerdeyse ama benim ailem onaylıyor karşı tarafın ailesi onaylamıyor sonumuz var mı sizce? Aslında ayrılmak istiyorum ben gelecek göremiyorum daha Askere gitmedi 24 yaşında ilerde ailesini seçmesinden korkuyorum ayrılmalı mıyım sizce?
Sevgilimi seviyorum ama geleceğimiz Yok ne yapmalıyım nasıl ayrılırım?
Cevapla