2 buçuk seneden beri birlikteliğim var çok güzel iyi hoş zaman geçirdik , ancak karşı tarafın ailesi hiç bir şekilde beni kabullenmiyor yani aslında ben elimden geleni yapıyorum ben kız olduğum halde tüm akrabalarımla tanıştırdım oda uzak akrabasıyla falan tanıştırdı ama annesi ve babasına benden bahsetmiyor ya doğrusu bir çaba göremiyorum gerçekten artık çok yoruldum benim ailem baskı yapıyor artık bu çocuk seninle eğleniyor şöyle böyle ben bunları dedikleri halde devam ediyorum seviyorum gerçekten. Ama bir an düşününce ayrıl diyorum sonra da ya canın yanarsa ya unutamazsan diyorum ve orda kalıyorum. Ailesini bir şekilde ikna etmesi lazım ailesi ya biz ya o kız diyor ve o hiç biiey yapmıyor bana yardımcı olabilir misiniz akıl verir misiniz? Ailesine hele ki annesine çok çok düşkün bir insan 2 buçuk 3 sene olmuş nerdeyse ama benim ailem onaylıyor karşı tarafın ailesi onaylamıyor sonumuz var mı sizce? Aslında ayrılmak istiyorum ben gelecek göremiyorum daha Askere gitmedi 24 yaşında ilerde ailesini seçmesinden korkuyorum ayrılmalı mıyım sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBu durumda seninle eğlenmiyor ama iki arada bir derede kalmış bence ailesi ağır basacak ve zenden ayrılacak bu yüzden o bu kararı vermeden sen ver bak bir kere karar verdikten sonra sadece 1 2 hafta çanın yanacak ve unutmak için savasicaksin ve unhtucaksin
18 Yorumla- +1 yıl
He işte oda bana aşapı tükürsem sakal yukarı tukursem bıyık artık arada kalmaktan sıkıldım diyor nabıcagımı bilmiyorum diyor tamda bu senin dediğin işte kardeşim
- +1 yıl
Canim bence sen bitir dediğim gibi biraz canim yanicak ama eninde sonunda unutucaksin
- +1 yıl
Peki konuya nasıl girmeliyim? Çünkü yüz yüze konusucam mantıklı olan o bence
- +1 yıl
Ben artık ailenle senin aranda kalmak istemiyorum lütfen sende aksini soyleme de ama bence guz yüze gelirden yapamazsın çok zor olur mesajda bitirmek en iyisi
- +1 yıl
Ama hani 2 buçuk 3 sene olmuş daha iyi değil mi yüz yüze konuşmk?
- +1 yıl
Evet yabi ki öyle ama bu sana daha çok acı verir o yuzden diyorum belki yanında ağlarsın falan
- +1 yıl
Doğru diyosun canım , allah bana dayanma gücü versin😰😰😰
- +1 yıl
Amin canim hepimize :-(
En İyi Cevaplar
+1 yılayril tabiki kizim napcan boyle birini senin kararlarina saygi duyucak kisiyi sec
075 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten seviyorum ama ayrılmak istediğimde üzülmekten korkuyorum ve bir anda sinirlenen bir insan ailenle konuştun mu dediğimde Bayma beni bunaltma diyor
- +1 yıl
bak canim her gun uzulcegine bir kerede uzul bitsinn seni sevseydi ailesine soyllettirdi seni bu dusunceler icerisinde birakmazdi
- +1 yıl
ikinizin burcu ne
- +1 yıl
o kisi ayrica seni onemsemiyo sorumlulukk duygusu yok onda ben sana diyim
- +1 yıl
Onun böyle olduğunu görünce çok canım acıyor benim ya bir caba göremiyorum sürekli ailem istemiyor artık sıkıldım diyor mesela veya da ben artık bir gelecek kuralım dediğimde bir soru sorduğumda beni şu konularla boğma diyor ve çok çabuk sinirlenen bir insan 2 buçuk sene az mı ama soguyamıyorum soguyamadıgım halde caba da göremiyorum
- +1 yıl
Annesi babası istemiyor ve ailesine çok çok düşkün
- +1 yıl
direk ayriliyosun ne demek ya seni oyuncagi gibi kullaniyo ve sen bunlari bile bile hayla yanindamisin
- +1 yıl
kusura bakma bildigin halde devam ediyosan bu seninn hatan basina gelicekler
- +1 yıl
ona oyuncak olmadigini guclu oldugunu goster erkek mi yok ya bosverr
- +1 yıl
bekarlik iyi zaten kismetinde varsa her turlu olur takma
- +1 yıl
Ya nasıl ayrılabilirim peki? Mesela benim tüm sülalem biliyor ama o annesinin babasının sözünü es geçemiyor ya ben bu kızı seviyorum evlenicem dese mesela evlensek ilerde kabullenirler ama bu onu bile yapamıyor gerçekten sence neden
- +1 yıl
bak canim bile bile hayatini mahvediyosun farkindaysan kendine gel olmadi bitto bu kadar ayrilcaksin
- +1 yıl
seni umursamayani sen hic umursamicaksin kendini kimsenin elinde ne olursa olsun oyuncak etme birak olmassa olmuyodur kendini zorla yapistirma
- +1 yıl
Acı cekiceğimi biliyorum çok güzel zamanlar geçirdik 3 sene oluyor artık ya soğumak istiyorum ama yapamıyorum hani bitirebileyim diye nasıl olucak o?
- +1 yıl
mesaja hemen yeter sen kendini ne zannediyosun ben bu zamana kadar beni sevip bana saygi duymana istedim beni sevebilcegini zannettim belkide sevdigim icin gozum kor oldu senin bana olan ilgisizligini goremedim ama artik yeter ben oyuncak degilim benim hislerim var onlari senin elinde oyuncak edemem sen bana sevgiyi hissetirmedin benim seni sevdigim gibi sevemedin deger vermedin ben her gun heycanla bugun belki duzelir diye beklerken sen hep ayni oldun benu sen ittin soguttun herseyden benim hayatjmda sorumsuz erkeklere yer yok ailesini sozunu geciremeyen bir erkege hayatimda yer yok sana ailenle iyi mutlu aile tablolar yazman yeterli
- +1 yıl
bak canim sen kendine aci cektirmekten artik vazgec guclu ol bitir zaten kaderinde ne varsa o olcak zatenn
- +1 yıl
Öyle mi diyosun gerçekten?
- +1 yıl
Güzel yazmışsın cidden benim bunu yazmamda cesaret yok ki cesaret verin bana ya da soğumak icin bir tüyo bir bişey yani içim acıcak ya hani ondan yapamıyorum ki
- +1 yıl
yani biraz mantikli olup sende dusunsen bunun boylr oldugunu goruceksin
- +1 yıl
Ailesine sözünü geçiremiyor ki ya 20 yasıma geldim 3 sene oluyor nerdeyse ya bir insan bir net bişey demez mi askere gitmedi annesine bayram mesajı yazdım al annene oku diye onu bile okutmamış
- +1 yıl
birak icininn acimasina izin ver bir sure yanicak sonra unutucaksin bak canim senin onunla bir gelecegin yok olsa bile hep uzulceksin anlatiklarina gore cocuk ana kuzusu onlarin dedigini yapan aklini kullanamayan biri bosver o yuzden bu kisiyle evlensen bile cok problemun olur en kucuk sebepte doldurusa gelir siddet olur sorumsuz biri zaten anlattigina gore
- +1 yıl
Evet aşırı varsa yoksa aileSi annesi babası sözlerini dinşer evine erken gider mesela annem kızdı babam kızdı işte istemiyorlar falan ya bayram mesajı yazdım al okut annene diye okutmamış bile ki beni aldatan bir defa ve el kaldıran bir insan bana seni seviyorum çok seviyorum diyor ama caba?
- +1 yıl
ayril eger sen ayrilmassan bunlari bildigin halde bu senin hatan suclayamazsin yani baskasini
- +1 yıl
bile bile biseyi surduruyosan ilerdede onun cezasini burnundan fitir gele gele cok cekersin
- +1 yıl
Peki ona ne demem lazım? Yani hani soğudum mu diyim ne diyim yoksa gerçekten soğumaya mı çalışayım?
- +1 yıl
ama ne olcagi belli olmaz tabiki ama en dogru karar ayrilmak boyle biriyle bir omur boyu yasayamazsin
- +1 yıl
sogudum de bitir
- +1 yıl
deki kendine seni sevebilcek sana katlanicak bir enayi bul de
- +1 yıl
bide yukarda yazdigimi yaz tamamdir essek degilse anlar
- +1 yıl
Ki daha sırada abim var diyor evlensekte ailemle birlikte yasıcaz onlara ben bakıcam ben en kucukleriyim diyor onunla nasıl konuşmam lazım ne demem lazım ya da nasıl sogurum? Ya karışımdaki kişi el kaldıran aldatan bir caba göremediğim kişi
- +1 yıl
oha kizim sen harbi salaksin
- +1 yıl
sen bu saaten sonra ayrilmassan harbi salaksin enayisin bu kadar net
- +1 yıl
Hep affettim biliyo musun Arkadaşlarımla görüştürmez makyaja izin vermez gezmeme izin vermez çok sevdiğim için hepsine amenna dedim res geçtim allah askına cidden bu ilişki hep benim sayemde yürüdü canım der susarım sonra seviyorum der özür diler ben bununla konuşsam ayrıldıktan sonra nabmam lazım hani canımın acısı biraz da geçsin diye kafam dağılsın diye
- +1 yıl
kizim ayril harbi sen nasil birisin once sen bir kendine saygin olsun sen aldatan birini seviyosan kusura bakma sende saygi kalmamis karakterin oturmamis bir insan herkeze kotuluk yapar ama kendisine kotuluk yapamaz heralde
- +1 yıl
sen kusura bakma sen kendini kaybetmissun afetmekle saygi maygi kalmamis sende
- +1 yıl
Benim onla çok anım var gerçekten yani hani bir pişmanlığım var 18 yaşımda yaptıgım bir hata.. belki de bundan ayrılamıyorumdur? Korkuyorumdur
- +1 yıl
ne yaptin hata derken
- +1 yıl
Sence? Ve yaptıgım bu hatayı babam annem öğrendi ama babam yine de kızım o vazgeçilmez değil asla dedi
- +1 yıl
baban hakli
- +1 yıl
o seni yari yolda birakmis nasil o kisiye inandin
- +1 yıl
sana tecavuz mu etti
- +1 yıl
Yani yan yanayken onunla sıkıntı yok daha yeni tatilden döndük ama bir aile konusunu açayım direk konuyu değiştirir sıkıldım artık su konulardan bir zaman bırak der , ya ben bununla en iyisi yarın konuşayım yüz yüze mi mesajda mı?
- +1 yıl
sana tecavuz mu etti j
- +1 yıl
Tecavuz değil aslında ben istemeden bir anda olmuştu hata büyük hata pişmanım mesela bundan dolayı ama allah basımdan babamı eksik etmesin benimle konuşmaması gereken yerde her zaman arkamda durdu
- +1 yıl
nasil yani sana resmen sey yapmis kizim zorla evlendiricektin nasil sana bu pisligi yaptiysa evlenicekti is zora gelince mi kaciyo
- +1 yıl
Keşke bir çabasını görsem onunla herşeye razıyım ama annem bugün diyor ki sen kendini kullandırıyorsun almıcak o seni
- +1 yıl
yazik ya nasil yani seni sey mi yapti
- +1 yıl
kizim sen harbi salaksin
- +1 yıl
ya da TROLSUN
- +1 yıl
oyle bisey mi olurr onun agzuna sicc yaparken iyiydi de
- +1 yıl
Yani şöyle diyim o konu çok bambaska istemeden olan bişey bu ve mesela bir kavga da direk ona bağlı olmadığımı gösteriyorum ben sana bağlı değilim bu yüzden birlikte değilim diyorum ama ben dediklerini yarın ona söylicem ve tek sorum yüz yüze mi konuşayım yoksa mesajda mı?
- +1 yıl
mesajda yazik etmissin kendine karaktersiz birini nasil haystina aldin Allah belasini versin onunn insallah Allah hic biseyi nasip etmesin ona o sana bunu cektirdi ya kendi kizindan bulucak haberi yok
- +1 yıl
Ki karşı tarafın ailesi de biliyor by muhabbeti bildiği halde istemiyorlar ulan ya hay ya
- +1 yıl
onlarin Allah belasini versin insallah beter olsunlar
- +1 yıl
sunu unutma kendi kizindan cikicak serefsiz ahlaksiz kopekler
- +1 yıl
sen yine bulursun yazik etmissin be kendine tovbe et Allaha sigin o sana yol gosterir
- +1 yıl
Her gece tövbe ediyorum İnan buna ya şöyle düşünse onun ablası var ve evli hani benim bu kıza yaptığımı ablama başka bir erkek yapsaydı tepkim ne olurdu diye düşünse belki böyle olmazdık ama yolun sonu görünüyor yolun sonu geldi çattı acı da olsa
- +1 yıl
Kızları var ve evli bir düşük yaptı benim günahıma giriyorlar gerçekten
- +1 yıl
Allah belalarini versinler
- +1 yıl
Allah kahretsin hepsini insallah beter olsunlar
- +1 yıl
bak demekki sevmiyoseni kullaniyo
- +1 yıl
sen bildigini yaptin
- +1 yıl
keskeee sana tecavuz etmeden once ayrilsaydin
- +1 yıl
yadaTROLmu bu soru
- +1 yıl
sendekide ne bicim baba onunla seni evlendirip namusunu temizlicekti essek gibi evlenicekti senle
- +1 yıl
yazikbetmissin kendine
- +1 yıl
bak gordun mu simdi seni basindan def etmis
- +1 yıl
Allah belasini versin
- +1 yıl
Gerçekten bitmesin demesini beklerdim ama yapmadı tam tersini yaptı oda istiyormuş csnımı bu yaktı bide bana seni seviyorum her zaman iyi ol diyor güzel kardeşim
- +1 yıl
orospuuu cocuguu isteee kendi kiz kardesinden kizindan cikicak yaptigi
- +1 yıl
Allah onu en sevdigiyle insallah cezalandirsin cigerini yaksin beter olsun
- +1 yıl
Dilerim ki bana yaptığının bin katı en yakınına yapılsın Allah’a havale ediyorum 3 sene boşuna cabalamışım aslında onu anladım ben
- +1 yıl
Hayır o soru gerçekti trol değil benim babam baba değil ki ya
- +1 yıl
Allah belasini versib onun pezevenkin
- +1 yıl
BELA okumuyorum ama Allah’a havale ediyorum canım Allah’ından bulsun inşallah tek duam bu bundan baska bişey demeye bile değmez
+1 yılBu ilşki size geleckte zarar verecektr zamanla askere gitmemsi ve yaşı normal olarak görlr ama ailesi ile ilgili büyük sorun göreblrsnz
146 Yorumla- +1 yıl
Annesi babası ablası istemiyor hiç bir şekilde ve kabullendirmeue çalıştığını göremiyorum ben bile bir şeyler yapmaya çalışıyorum babam da öyle çocukla konuşuyor ama caba görememek üzüyor beni bir erkek görüşü istiyorum gerçekten yardımcı olun
- +1 yıl
Bir erkek bu zamana kadar senn ve babann konşmasına rağmen bir adım atmyrsa ailesiyle tanıştırma gibi o kişi kararsz ve ilgisizdr sizide belki kaybetmek istemyrdr ama bu kişiyle evliliğinz olsa ilerde sizi elde ettiği ve gidemycğinizi bildigi için annesiyle olan bağı artacak ve olan size olacktr kendinizi acilen soğutup vazgeçirn yoksa ilerde çok büyük pişmanlklar ve keşkelerle yaşamak zorunda kalırsnz
- +1 yıl
Bende bunu demek istiyorum beni anlayan biri çıktı sonunda ya harbiden nasıl soğurum işte nasıl ayrılırım allah rızası için bir akıl verin bana kaç aydır şu konulardan bunaldım varsa yoksa aileSi ya erkek dediğin ben evlenicem der rest çeker ilerde zaten kabullenirler dediğimde ben ailemi silemem diyor
- +1 yıl
Erkekler asknda istediğinde herşeyi yapar gerçekten seven birisi ailesini bile karşısına alır ama siznki annesine özellkle bağlıymş bu durum ilerde size düşündüğünzden de çok fazla zarar verr o yzdn ilk öncelkle yapman gereken ona son kez ciddi bir şekilde ya ben ya da ailen yoksa zamanımı alma sen aileni karşına almak istemyrsn benmde ailemle aramı bozma diyerek tepkinizi belirtip yoksa bu ilşkiyi bitirecğim diyin.
- +1 yıl
Erkek genelde size hala bahanelr sunuyr zamn istyrsa ondan kesnlkle ayrılın. İlk başlarda çok acı çekeck asla mutlu olamaıyacağınızı düşünecek bir daha onn gibisini bulamayacğm diye kendinizi yiyecksnz. Resmlerine bakack onnla geçirdiğinz güzel anlatı hatrlayacksnz ama kotkmayn zamnla hepsi geçeck ve görecksnz hepsini unutmş aklınıza gelirse sadece tebessm edecksnz. Bunlardan kurtulmak için sizi anlayan biriyle dertleşip fikir alışverişi yapmnz da bu süreci hızlandıracktr çünkü siz acı çektiğinz için sağlıklı düşünp karar veremyck bazı şeyleri aklınzla değil duygularınzla yapacağnz için bu süreçte bu olayları yaşayan birnden fikir alışverişi yapmanızı tavsiye ederm
- +1 yıl
Evet yani mesela ben benim ailem bana böyle böyle dedi dediğimde onlarda hemen evlendirmek istiyor diyor hani konuyu açmak istemiyor bazen konuştuğumuzda 2.3 sene var ailemi ikna edemiyorum olmuyorsa olmuyordur diyor bana
- +1 yıl
Kardeşm yanlş anlama ama bu çocuk senden vazgeçmş zaten olmuyrsa olmuyrdur demş ulan olmasımiçin çabalamamşsn ki olsn annemi silemem rest çekemem diyr eyvallah ama aileni o zmn erkek gibi ikna edecksn bir daha aşkı yaşayamz sen gibisini bulamaz ama ailesiyle ilerde elbette barışacak hep öyle kalmıycklar ama sevgiln bunu göze alamyr ve bahaneler üretiyr çok geç olmadan yoluna bak derm
- +1 yıl
Doğru diyosun İnan’a bir caba göremedim onun erkek Arkadaşı bile ayrıl zamana bırak dedi biliyo musun
- +1 yıl
Hani su 2 buçuk 3 sene içerisinde bu kadar sevdiğim halde caba görememek beni kahrediyor ve daha önce aldattı aldatmasını geç el kaldırdı
- +1 yıl
Bunlar olduğu halde bile iyi dayanmşsn ama hala neyi beklyrsn sen güzel kardeşim illa ilerde evlenip pişmanlklar ve keşkelerle yaşamayı mı beklyrsn üstelk bazen dini yönden düşün belki rabbn de olmasını istemediği için bu tür engeli önüne koyur ama farkına varamyrsn
- +1 yıl
Cidden. Mantıklı konuşuyorsun sen , peki ona ne demem lazım sence? Yardımcı olur Muş’un
- +1 yıl
Bence ona sert bir dille tek seçenek sun ve deki ya ailen ya da ben sen aileni yıkamyrsn bende yıkmıyrm bana bir cvp ver ya birlkte bu yoldan gideriz ya da yollarımz sennle buraya kadarmş herkes kendi yoluna diyip bir saat mühlet ver ama bence bahaneler sunup işi uzatmaya çalşacak ki öyle olursa asla kararını verip ayrıl ama bunları iyi düşn öyle uygula sonra vazgeçeceğin bir karar verrsn onnla birde bu konular yüzündn atışablrsn
- +1 yıl
Emin’im ki öyle dediğimde bana cevabı çok çabuk pes ettin dicek ve bahane uydurucak ya da tamam sen bilirsin kendine iyi bak dicek Emin’im peki ya ayrıldıktan sonra benim bunu unutmam için ne yapmam lazım? Şehirden uzaklaşmak mı ne yani
- +1 yıl
İllaki bahaneler seni yıldırmsk için uyfuracak ama bunları dinlersen böyle sorunlarla bırsk ilşkini kendi ailenle aranıda bozarsn farkında olmadan. Onu unutmak için dünyann diğer ucuna gitmen birşey kazandrmaz resmlerine bakma o aklına geldkçe balka şeyler düşün onnla geçirdiğin şeyler yerine seni üzdüğü kırdığı şeyleri dğşün boş kaldıça sevdiğin işleri yaparak zamanını geçir sürekli dertleşecğn birisi olsn sen duygularnla hareket edecğinde sana karşı çıkan fikir alışverişi yaptığın birisi bu şekilde çok olmadan gmrecksn vaxgeçmnn aslında ne kadar güzel olduğunu
- +1 yıl
Mesela sana şöyle diyim biz yan yanayken sıkıntı yok daha bugün şehir dışından döndük onunla ama aile konusu açıldığında ikna edemiyorum babam anneme kızıyor benim yüzümden şöyle böyle vs vs senin dediklerin yazdıkların mantıklı
- +1 yıl
Bende sana şöyle örnek veryrm diyelm evlisinz eşin sennleyken çok iyi ama dışarı çıkıyr işe gidiyr ya da ailesnn yanınangidyr annesi onu doldurğunda gelip eve ilşkinz bozulmayack mı sanıyrsn ailesinn onaylamadığı bir evlilk olacak buda sürekli dolduruşa getireceği anlamına gelir genellkle o yzdn hep sorun yaşayacksnz tartışmalarnz başlayacak
- +1 yıl
Ayrı evde yasamak diye bişey yok ki ya ailemle yaşıcaZ diyor bana
- +1 yıl
Aileyle yaşıyacağz derken seni sitemeyen ailesi ile mi
- +1 yıl
Evet öyle diyor ama sorun şu ailesini ikna eden yumrugunu masaya vuran bir erkek değil :) benim için gözyaşı döktü kaç defa hakkını yiyemem ama sürekli insanların bana seni kullanıyor seni almıcak demesi Çan’ımı acıtıyor biliyor musun
- +1 yıl
Kimsenn lafı umrunda olmasın sonuçta seni kullandığı felan yok aranda cinsellkle ilgili birşeyde geçmedi sanırım yani inş geçmemştir o yzdn birde ailesiyle yaşacağını söylyürsa sen bencede artk yolun sonuna gelmşsn ne kadar çabalarsan çabala o yolun sonu senn için hayrlısı değil
- +1 yıl
İstemeden cinsellik geçti bundan 1 sene önce ve bir defa ama istemeden olan bişey benim açımdan kullanıyor anlamında mo peki bu
- +1 yıl
Neden yaptın be kardeşm ya niye yapıysnz böyle şeyler yaşnda çok geç evliliğine mani olacak birşey mi peki
- +1 yıl
Evliliğe maniolacak bir şey mi derken yani anlamadım? Karşı tarafın da ailesi bu durumu biliyor ama bildiği halde istemiyorlar ya bu kadar adi insanlar ya yazık gunah ya kendi kızlarından pay biçmiyorlar ya kızları evli tabi
- +1 yıl
Bakire msn yani ne tür ileriye gittnz cinsellkte bunu diyrm. Ailesi seni istemyr olablr ama asıl önemli sorun şuki sevgilin seni şimdiden ezdiryr seni koruyamyr evlendkten sonra birde aynı evde kalmayı düşün kendini resmen cezaevine hapsettiryrsn
- +1 yıl
Birliktelik gecti aramızda... 😰 ever doğru diyosun yarın ilk işim sabah kalkıp son defa düşünüp bitti ya demek bitirmek belki ağlayarak onunla konusucam ama biticek yüz yüze mi konuşayım? Mesajda mı
- +1 yıl
Birlktelk geçtiği halde ayrılırsan ne olacak peki ailen bunu öğrenrse nasıl bir daha evlencksn bunu düşündn mü bu cinsellk senn hayatını mahvetmş farkında msn bu çocukla evlenmek zorundasn
- +1 yıl
Eğer dediğin gibi bir birlkteliğinz olduysa tüm bu dedklerini unut evlenmen sorun olur ilerde
- +1 yıl
Hayır ailem biliyor ve babam bu senin sonun değil o vazgeçilmez değil diyor
- +1 yıl
Ailen biliyorsa o zaman dedklerimi aynen yap ve söyledklerimi mesaj atarak değil telefonda yüzüne söyle kesn bir karar versn
- +1 yıl
Yarın yanıma çağırıcam ve yüz yüze konusucam ilk yanıma geldiğinde konuya nasıl girmeliyim? Nasıl cesaret almalıyım
- +1 yıl
Konuşmayı önceden kafanda kurgulaman ve aileninle senn aranın açılacağını ve kendi hayatını düşünerek cesaretini toplaman gerek. Konuya da ailemle konştuk ve bu işin bugn bir karara varması ve senn bir seçim yapman gerekiyr diyerek başlamalısın.
- +1 yıl
Bana seçim sunma Merve ailemi nasıl reddederim hafi aileyi gev daha askerlik var evlensek bile sen nolcaksın der o şerefsiz
- +1 yıl
Sennde diyeceğin tek şey var oda sen nasıl kendini aileni düşnyrsn bende kendimi ve ailemi düşnmek zorundaym ya aynı yoldn giderz ya da o yollar bugn ayrlır diyecksn
- +1 yıl
Ve o da tamam bitsin dicek ve direk takılmaya başlayacak 😒
- +1 yıl
Tamam bitsn işte ve bırak takılsın. Sen sanıyr msnki hiç pişman olmuyack oda olavck it gibi sana geri döneceğinide görecksn
- +1 yıl
Öyle mi diyosun?
- +1 yıl
Evet öyle diyrm sende kendi hayatına bak nereye kadar bekliycksn seni oyalıyr bunu görmelisn ilerde pişman olacaktr ama sende o zamana kadar unutmaya ve vazgeçmeye bak
- +1 yıl
O pişman olduğunda ben vazgeçmiş olurum :(
- +1 yıl
Zaten öyle oluyor o sana bakıyr sen gerçkten unutmşsn ondsn vazgeçip başkasıyla mutlusn onu düşnmyr aklına gelmyr ilgi göstermediğini anlaynca geçmşi hatrlyr ve sana it gibi pişman olarak geri geliyor o yzdn pişman olması için senin mutlu olsrak hayatına devam etmen gerekyr biz buna vazgeçmek diyrz
- +1 yıl
Yarın işten çıktığında yanıma çağırıp konuşucam ilk işim bu olacak.. acı ama olması gereken bu :(
- +1 yıl
Aynen böyle işte ya evet axı olacak ama bu şkilde de çok acı çekyrsn aileni ve kendini düşğn
- +1 yıl
Doğru diyorsun...
- +1 yıl
Hadi hayırlısı olsn inş herşey gönlnce olur
- +1 yıl
Amin inşallah içim acıyor bugün değil ama belki bigün gecicek
- +1 yıl
Emn ol geçeck şu an acı çekmen normal bunlar sana tecrübe ve ders olacak ki aynı hatalara düşmeyesn Allah yar ve yardmcn olsn
- +1 yıl
Sağol canım inşallah bu süreçte çok yardımcı oldunuz
Gizli Üye(30-35)+1 yılHerkes ayrıl demiş de 2.5 yıl bir daha düzelmez bile unutamazsın bence otur konuş sonuç çıkmazsa ayrıl
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
3Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım aynı kaderi paylaşıyoruz, özelden konuşalm mı?😔
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSana mesaj atamiyorum ki
- +1 yıl
Bende atamıyorum😂
Cevap sahibi+1 yılYeni uyesin ya o yüzden takip ettim seni puan kazanmaya bak canısı😊
- +1 yıl
Nasıl olucak ki
Gizli Üye(30-35)+1 yılTam aynısını yaşadım ben yaaa , 9 ay oluyor ayrılalı
016 Yorumla- +1 yıl
Peki ne yapmam lazım? Sen söyle bana allah için
Cevap sahibi+1 yılKolay değildi ama doğru olanı yaptım ayrıldım ve şimdi yaptığımden çok mutluyum, sende bunu yap senin için de zor tabi ama kendini ezdirme seni seçmiyorsa bırak gitsin , zaten diyorlar aşk cesur erkekler için korkak erkekler için anneleri eş seçiyor...
Bide evlensen bile ailesi mutlu olmanızı izin veremez.
Sen de saygıyla evenmeye hakediyosun kendini mahrum etme ve bu olayda asılan kız olma- +1 yıl
Peki ne demeliyim ona? Nasıl ayrılmalıyım ya da nasıl soğumalıyım? Sen benim durumumu yaşamış bir kızsın
Cevap sahibi+1 yılBen soğumak için beni rencide eden bütün huylarını notumda yazdım. Çok özlediğim zmn barışmak istediğim zaman onlara baktım gerçekten vazgeçtim,
Hep arkadaşlarımla vakit geçirdim , hüzünlü müzik asla dinlemedim ve geçen her gün için mantıklı davradığım ve doğru olanı yaptığım için kendime gurur duydum,
Ayrılmak için de ona bizim sonumuz yok ne kdr uzasa daha acı çekiriz de mümkense telefon numarını değiştir hata bütün baglantını kes çünkü onun bir mesaji bile herşey başa dönüyor zor ola bilir sana yardımcı olurum- +1 yıl
Çok iyi olur yardımcı olursan :) mesela ailesini ikna edemediğini bana el kaldırdıgımı aldattığını aklıma getiriyorum ya ben babıyorum diyorum yarın peki ilk iş ne yapmam lazım yardımcı olur musun
Cevap sahibi+1 yılAyrılma vakti olduğunu kendine temamen inandir , geri dönme ihtimali 0 , doğru olanı yapıyorsun kendine değer veriyorsun insan kendini herkesten daha çok seviyor , bu saygısızlıklara layık olmadığını, ve dünyada bir sürü erkek var o seni mutlu edebilecek tek kişi değil. Onu ayrılmak istediğini söyle ve ayrıl
- +1 yıl
Yani yarın yanıma çağırdığımda gözlerine baktığımda direk ayrılmak istiyorum mu diyim?
- +1 yıl
İnan ki çok canım acıyor şu an bile gözlerim dolu dolu ayrılma vakti geldi canım acıyor bunu biliyorum ya ondan
Cevap sahibi+1 yılKarşılaşmadan yapmasan daha iyi , ya da bir süre ayrılma ama uzak olmaya çalış çok zor ise bende böyleydim ama sadece bir ay sürdü hayatımı mahv etmekten bir ay bana mantıklı geldi
- +1 yıl
Yani Şu an en mantıklı şey yüz yüze konuşmak mı ayrılmak istemek mi yoksa ayrılmamak ve uzak durmak mı?
Cevap sahibi+1 yılEğer sonunda bir gün ayrılmalı olduğunuzu şüphen yoksa hemen yap , hala onunla evlenmeye ümüdün varsa ( ki yanlış ) kendini hazır etmeye çalış
- +1 yıl
Çabasını göremiyorum ki ailesine rest çekemez o yarın yüz yüze konuşayımmı
Cevap sahibi+1 yılEvet konuş ama çok romanığe bağlama güçlü ve mantıklı yüzünü göster , ayrıca dedin ya el kaldirmiş aldatmiş falan ben olsaydım hemen uzak dururdum evlensen bile mutlu olmazsin
- +1 yıl
Bizim seninke geleceğimiz yok ailene karşı bir caba yaptığını göremiyorum artık ben gerçekten yoruldum durumumu biliyorsun aileni ikna edemiyorsun veya bana kesin bişey söylemiyosun gibicesinden mi konuşayım?
Cevap sahibi+1 yılEvet söyle
- +1 yıl
Bakalım yarın o cesareti bulabilecek miyim
+1 yılBence ayrıl zamanla unutabilirsin gibi seyler soylemeyecegim unutulmuyor ama acısı hafifler
014 Yorumla- +1 yıl
Acısı ne kadar sürer? Yani canımın çok çok acıyacagını biliyorum günlerce hüngür hüngür ağlıcam mesela Şu an bile gözlerim doluyor kendim cesaret edemiyorum bitirmeye biliyor musun
- +1 yıl
Unutmak kolay degil zaten ve bence sevmedigin bir huyunu bul sogut kendini veya sende seçenek sun ya ailene beni sevdir ya da ayrilalim deki kaybedecegini anlasın tutuşsun
- +1 yıl
Sevmediğim huyu yok ki en kısa yol nasıl sogurum?
- +1 yıl
En kısa yol arana mesafe koymalısın yeni insanlarla tanışmalısın ve soguman için sebep bence cok ama sevdigin icin sen goremiyosun incele bulursun en basitinden ailesiyle seni tanıstırmamasindan yola cık başaracagindan eminim
- +1 yıl
Öyle mi diyorsun canım? Meselaben ona soguk konuşsam?
- +1 yıl
Tavrını koy diyorum
- +1 yıl
En mantıklısı bence senin dediğin gerçekten çok teşekkür ederim şu an hani içimi bilemezsin öyle canım acıyor ki anlatamam yani bu duygu tarifsiz
- +1 yıl
O duyguyu 6 yıl yaşadım ben tarifi olmasada bilirim yani :) inanıyorum sana başarılar umarım mutlu olursun
- +1 yıl
6 yıl mı yaşadın😱 nasıl atlattın😱😱
- +1 yıl
Sigara atlatamadım :) daha dogrusu sogudum artık eskisi kadar acı vermiyor görmedigim surece canım yanmıyor ben inanıyorum bir gün tamamen bitecek içimde :)
- +1 yıl
En çok destek alacağım kişi sensin desene be canım
- +1 yıl
Her daim yardım isteyebilirsin canım benim ve ben 6 sene uzaktan sevdim bir kere elini tutamadim ayni mahallede olmamiza ragmen seviyorum dedi sevmedi
- +1 yıl
Yapma ya 🙄 ne kötü bir durum seninkinin yanında henimki ne ki dimi
- +1 yıl
Her insanin acısı kendisine buyüktur kimse kimsenin acisini kiyaslayamaz :)
Kendini düşün garantisi iş yapma
08 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani?
- +1 yıl
Evet yaşım genç soğumak istiyorum ama nasıl?
- +1 yıl
Ya canım çok acırsa çok acı ceekersem?
- +1 yıl
Çok komik ya
Ayrılmalısın yol yakınken
09 Yorumla- +1 yıl
Ne diyip ayrılmalıyım? Oda çok arada kaldı hep öyle diyor bana arada kalıyorum diyor ayrıldıktan sonra peki?
- +1 yıl
Acı ama olması gereken bu desene...
- +1 yıl
Allahım bana güç sabır dayanma gücü versin , zor olucak bu biliyorum ama ayrıldıktan sonra direk şehir dışına çıkmam lazım mesela onun bana aldığı köpek var evimde besliyorum onun hediyesi o ne olacak
- +1 yıl
Köpekten kopamam ki ben tek kalıyorum ve yanımda arkadaş o
- +1 yıl
Tabiki de 2 senedir bende
Değmezsiiin ağlamaya... de ve ayrıl
01 Yorumla- +1 yıl
Ayrıl demesi kolay ama acı çekmesi zor anılar aklına geliyor ya böyle nefesin daralıyor o acıyı çekmeden hemen bitse
Gizli Üye(36-45)+1 yılmantığını kullan ayrıl
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılben de çanakkaledeyim istediğin an oturur konuşuruz
- +1 yıl
Mantığım 7 aydır ayrıl diyor zaten ama sol taraf seviyorsun acı cekeceksin diyor
Cevap sahibi+1 yılsen gelsene bir konuşalım biz bunu
- +1 yıl
Gerek yok
Cevap sahibi+1 yılsen bilirsin canım
+1 yılGeleceğin olmayan şeyin peşinden koşmaya degmez
00 Yorumla
+1 yılAyrıll gitsin
016 Yorumla- +1 yıl
Peki sonra?
- +1 yıl
Sonra unutursun bir şekilde ve kaderinde kim varsa o çıkar karşına
- +1 yıl
Canım çok yanar mı? Nasıl unuturum?
- +1 yıl
Yanar ama zamanla unutursun
- +1 yıl
Yarın yüz yüze konusucam ciddi şekilde zor olucak benim için cidden bak oda bana tamam ya da hani bu kadar çabuk mu pes ettin derse
- +1 yıl
İlk konuşmanı yap deki böyle böyle beni kabul ettirrebiyosam ettir bende tanışmaya gelirim ama yok ben senin için uğraşmam yapmam diyosan uzatmanın alemi yok hadi eyvallah dersin
- +1 yıl
Yüz yüze konuşmak en mantıklısı demi?
- +1 yıl
Herhalde
- +1 yıl
Yarın olanlardan haberdar edicem ve çok canım yanıcak yarın ah ulan ya
- +1 yıl
Tamamdıır takipteyim 👀
- +1 yıl
Tamamdır canım😋 sağol destek olduğun ve yardımcı olduğun için teşekkür ederim 😊🙏🏻
- +1 yıl
Ben ayrıldık dediğiniz gibi yaptım kılını bile kıpırtdatmadı
- +1 yıl
Değmezmiş demekki çok iyi oldu geç olmadan ayrılmışsın hayat uzun karşına ne çıkcaüı belli olmaz
- +1 yıl
Doğru diyorsun içim acıyor ana gecicek Emin’im
- +1 yıl
Şüphen olmasıın
- +1 yıl
😰😰😰😰
Gizli Üye(25-29)+1 yılBurçlarınz ne peki
024 Yorumla- +1 yıl
Onun burcunu bilmiyorum hatırlayamadım benim Koç onun balık sanırım
Cevap sahibi+1 yılBalıksa anneyr çok düşkün olur
- +1 yıl
Annesine aşırı aşırı düşkün öyle böyle değil annesi ne derse o olur
Cevap sahibi+1 yılZor işte o kadın gece gündüz işler beynini oğlunun
- +1 yıl
İşliyor da Zaten ya cidden ne yapmam lazım sence?
Cevap sahibi+1 yılArtık bı karar versin annesı mı sen mı ona göre davran kardeşim yazık sende harcanıyorsun yıpranmışnda zaten bugun yanında olmayan yarın hiç olmz
- +1 yıl
Ailesine sözünü geçiremiyor ki ya 20 yasıma geldim 3 sene oluyor nerdeyse ya bir insan bir net bişey demez mi askere gitmedi annesine bayram mesajı yazdım al annene oku diye onu bile okutmamış
Cevap sahibi+1 yılBacım zor ama bundan fayda yok inan üzülerek söylüyorum ama pasif bir insan annesı de sinsi
- +1 yıl
Evet öyle akrabalarım bile seni alacaho yok diyor
Cevap sahibi+1 yılSenı ailene çevrene karşı şimdiden mahcup eden bırı evlenince nolur bilemiyorum
- +1 yıl
Hani artık akrabalarım bile anlamış böyle bişey olduğunu nasıl vazgecerim nasıl sogurum ya da ayrıldıktan sonra ne yapmam lazım
Cevap sahibi+1 yılBıçak gibi kesilmeli ya hep ya hiç gidip gelme olmasın
- +1 yıl
Daha önce ayrıldım ondan bana vurmuştu sonra YÖK evlenicez direk tarih alcaz dedi sonra bir baktım ne tarih var ne evlilik ne bişey ne demem lazım ona ya da nasıl sogurum nasıl ayrılırım
Cevap sahibi+1 yılSoğumanı bilmem de ayrılman kolay bitti kararsızlığn yordu beni adaö gibii karar verdiğinde haber et de daha ne konuş ne buluş
- +1 yıl
Yarın konusucam hepiniz mantıklı konuşuyorsunuz gerçekten peki ayrıldıktan sonra benim acı cekmemem için ne yapmam lazım? Kafa dağıtmak bir nebze de olsun unutmak için sen beni anlarsın sende kızsın sonuçta
Cevap sahibi+1 yılİş bul çalış derim evde durma uzun süre ilişki yapma
- +1 yıl
Ayrılırsam bir birliktelik düşünmem çünkü Emin’im unutmam çok zor olucak mesela şehir dışına çıksam akrabalarımın yanına ya da numaramı değiştirsem sosyal medyayı kapatsam?
Cevap sahibi+1 yılHepsini yaptım şehirden gittım ama eninde sonunda evime dondum bu sefer dahs zor oldu alşlmam
- +1 yıl
Sende böyle acı cektin yani? Ki mesela bize evimize sürekli oturmaya gelir daha bugün onunla şehir dışımdan döndük kamp yaptık hani ben aile konusunu açmadığımda bizden iyisi YÖK ama o konu açıldığında bambaşka ikna edemiyorum diyor konuyu bile açtırmıyor ailem diyor
Cevap sahibi+1 yılÇok acı çektim hemde ilaçlar kullandım intihar ettim inadına sevmediğim şehre üniversiteye gittım ama sonuçta kaybeden ben oldum değmedini öğrendim
- +1 yıl
Yani nasıl ayrıldın peki?
Cevap sahibi+1 yılKavgalı bitti bizim ki aileler araya girdi
Cevap sahibi+1 yılTehdit etti beni ayrılamazsın diye babama söyledim babsyla konuştu ve bitti
- +1 yıl
Ben ne demeliyim ona?
Kültür farkı mı var?
08 Yorumla- +1 yıl
Evet Ahıska türkü
- +1 yıl
Onların taraftan gelin istiyorlar
- +1 yıl
Onlar istemiyor bea
- +1 yıl
Artık gücüm kalmadı
- +1 yıl
Amin
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimi seviyorum ama geleceğimiz Yok ne yapmalıyım nasıl ayrılırım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar