Beyaz ten olsa nolur olmasa ne
Çok mu büyük bir özellik bu
Çok mu büyük bir özellik bu
Beyaz tenlillerin çoğu güzel oluyor, esmer tenli ya da esmerler de güzel oluyorlar. Hatta ten konusunda esmer pürüzsüz tene sahip olan çok kadın gördüm. Yine de beyaz tenli kadınlar bana daha çekici geliyor..
Benim hiç bir kesin kriterim yok. Bazen gözlere vurulur insan, bazen teninin rengine bazen kokusuna.
Pazardan meyve seçer gibi, kızıl, balık etli gibi tabirleri de hiç sevmiyorum.
İnsanların çoğu beğeniyor ama pek bir artısı yok çabuk kızarıyor çilleniyor falan.
Herkesin beğendiği tip farklı bence genelleme yapmak yanlış olur
Cevap
50Cevap
Bu erkekler ile alakası yok. Ben bile beyaz tenli kadınları daha güzel buluyorum. Hatta cennette kadınlar beyaz tenli olacakmış. Demek ki en güzel ten beyaz ten.
çok çekici görünüyolar bence esmerlere kumrallara ve hatta sarışınlara göre
Esmer le beyaz arasında bence de bir fark yok önemli olanı kalbine ve sana iyi gelmesidir bence
Beyaz tene her şey yakışır saf doğal güzel bir 'ten
Genellemek saçma aksine esmer olmalı hatta melez de mümkündür
Bilmem ama buğday-esmer (bronz) olmaktan çok memnunum.
Ben siyahi kadınların bazılarından hoşlanıyom :) genel yapma
Esmerler kirli geliyor gözüme,
Böyle sanki çamur havuzundan yeni çıkmış gibi.
Hiç sevmem.
beyaz saflık temizlik yumuşaklık falan dah ne olsun :)
Yo ben zenci severim. Sirf cocugum boyle olsun diye https://goo.gl/images/KPXeeE
Ben hoşlanmam, kusuru çok belli ediyor çünkü. Esmer ten iyidir
Ben bugday tenli ya da esmer severim o genellemede ben yokum sanırım
beyaz derken bembeyaz tenlilerden hoşlanırız. Daha kadınsı ve masum gösteriyor. buğday ten ve esmerlerin herhangi bir çekicilikleri yoktur
1 kişinin zevk algısına gore tüm erkekleri genelliyenlere sinir oluyorum
Bence çok büyük bir özellik vajinaları esmerlere göre daha pembe çok hoş oluyor yani
Ben mesela. Ten rengine önem vermiyorum. Siyahi bile olabilir 😂
sen şimdi bir erkekte encok sevdiğin özellik olsa nolur olmasa nolur desek olur mu isteyen beyaz sever isteyen esmer isteyen siyah
Çünkü beyaz tenli kadınlar güzeller
Esmerler çirkin oluyor genelde
İğrençler :/
Bu aralar kadın olsun da ne olursa olsun diyenlerdenim
kime göre neye göre ben şimdi beyaz tenden hoslaniyor gibi cevap verecem 😂
beyaz ten takıntım yok ama vücutta bazı yerler daha ana hatlarıyla ortaya çıkıyor.
Gerdek geçesi simsiyah bir vücut görmek istemiyorum açıkçası bu
@laylaa77 iyi etnemismiyim
Sence de öyle değil mi ama?
Hayır değil
Ne alaka ya
Sadece güzel olan ne sadece ten rengi mi yoksa cazip gelen başka birşey mi var anlamaya çalışıyorum
Çok saçma ya
Olmazsa bir şey olmaz ama olunca iyi oluyor 😊
Daha çekici geliyor.
Daha hoş, süt gibi sckcsckcb.
niye öyle bir genellemeye vardın
Çok duyuyorum
Çevremde o yüzden
Bunu nedense önemsiyor erkekler
Yooo
Seven kalp olsun yeter
Nefeste alsin ama
Masum göründüğü için diye düşünüyorum.
Var sebepleri tabi ki.
Yoo esmer daha çekici
tam tersi esmer severim..
beyazı bilmem esmer bilirim
Ben de beğeniyorum. Bilmiyorum
güzel göründüğü için ve iz bırakabildiğimiz için
Ben esmer seviyorum aslında
Pamuk gibiyiz çünkü 😌
Ben esmerim ve kimse hoşlanmıyor😒
Benim için fark etmez
Cünki beyaz olduklari için
İç açıcı bana göre :)
Sadece pornolardan bir özentilik o kadar
Ten önemli ama öncee sii var
Bilmem bende öyle begeniyorum
Tamam da sana çekici gelen ne
Ten rengi mi sadece?
Ya ben esmerim ama nası desem böyle daha temiz güzel geliyorlar beyaz böyle aşırı beyazda degil ta begeniyorum yani sende beyaz tenlimisib
Ama esmerde begendigim oluyor ama daha az beyaza göre
ayrıntılar belirgin olur
bazen süt içesin gelir ya onun gibi bişi :)
Esmer guzlleride var
Buyuk ozellik.
Evet
bence de
Her zaman değil..
Bence çok önemli
Güzel mi geliyor yoksa başka bir nedeni mi var
Evet
harikalar
Çok önemli
sorun olmaz
Evet süt gibi
Bilmem
Çok seviyorum
çokta değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar