1 yılKim söylüyor onu. Sen esmer tenli bir kadının sevgili bulamadığını ya da evde kaldığını duydun mu?
Güzellik, fizik, renk, saç şekli vs bunların hepsi hikaye. Hiçbiri olmazsa olmaz kriterler değildir. Kadın doğurganlık özelliğine sahip olduğu için doğuştan değerlidir. Herhangi bir niteliği taşıdığı için değil kadın olduğu için arzu edilir, tercih edilir. Ayrıca doğada seçen taraf kadındır, seçilen taraf erkektir.
Erkeğin seçilmesi için görsel maddi ya da sosyal alanlardan en az birisinde öne çıkmış olması ve o konuda o sahada kendini ilerletmesi gerekiyor. Yoksa zorunlu yalnızlığa mahkum olur. Bunun sebebi de kadındaki hipergamik yapılanmadır. Erkekte hipergami yani cinsel seçicilik olmadığı için cinsel duygusal anlamda ulaşabildiği her kadını idealize eder, sever ve değerli görür.
Kadın için ilişki de yalnızlık da bir tercihtir. Hiçbir üstün ya da ayırt edici özelliği olmayan bir kadının bile birçok özelliğe sahip bir erkekten daha fazla seçeneği vardır çünkü...
Sonuç olarak; erkekler sadece beyaz kadınları tercih etmez ya da sadece Rus kadınları sevmez. Erkeğin ulaşabildiği kadın Rus da olsa, Türk de olsa, Arap da olsa, Lâtin de olsa önemi yok. Güzel olsa da olmasa da zararı yok. At gibi fiziği olsa da balık etli olsa da farketmez. Beyaz da olsa, esmer de olsa, kumral da olsa girip çıkacağı delik aynı...
Ama kadın için öyle değil. Doğacak çocukları için sağlıklı güçlü genleri alması gerekiyor. Hem kendisi hem çocukları için iyi maddi kaynaklara sahip erkeği seçmesi gerekiyor.
90 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılBeyaz ten daha feminendir. Erkeklere yakışmaz mesela... Erkeklerde sarışın olmak, beyaz olmak, kadınlar için nasıl iticiyse, çünkü feminen duruyorsa, kadında açık tenler, sarışınlılık, beyazlık, bana göre daha feminen ve çekici. Ben şahsen, esmer kız beğenmiyorum ama yapay zekanın dediği gibi. Beğenenler var. Güzellik görecelidir. Kimi esmer sever. Kimi sarışın. Kadınlarda da sarışın erkek sevenler illahaki var.
38 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBu arada soruyu soranın beyaz tenli olması 😆
Cevap sahibi1 yılBeyaz ten daha masum, daha temiz, daha nurlu duruyor. Esmer ten daha asi duruyor. Asi erkeklerden hoşlanan kızlar, esmer erkeklere, masum kızlar isteyen erkeklerse, beyaz tenli kadınlara yöneliyor. Çünkü beyaz tenin daha masum bir izlenimi var.
- 1 yıl
Kadın beyaz erkek esmer olmalı bana göre 😁
- 1 yıl
@Hajklsinaskooo Sana göre ama :)
Cevap sahibi1 yılZevkler ve tercihler tartışılmaz. Herkesin kendi zevki, kimisi esmer sever, kimisi sarışın. Kimi beyaz. Geyler de bile travestilerde bile, beyaz tenli pasif istenir. Esmer gay mı daha çekici beyaz gay mı, tabiki beyazlık daha feminen duruyor. Esmerlik daha asi, daha serseri, daha varoş duruyor. Japonya'da da kadınlar kararmasın diye eskiden şemsiye ile gezerlermiş. Kararmışlık daha çok, tarlada çalışanların güneşden kararması, diye tabir edilirmiş. Beyazlık sarayda yaşayan kraliyet ailelerinin. Dışarı çıkıp, güneş görmeyenler. Olarak tabir ediliyormuş. Yinede tercih ve zevk meselesi. İtalyan erkeklerinin geneli beyaz bu arada.
Cevap sahibi1 yıl@Berivann6 bana bi tane esmer İtalyan göster, inancam. İtalyanlar, ya beyazdır, ya da buğday, akdenize kıyısı olduğu için sicak iklime sahipler. Belki bundan dolayı güneşte kararmış olabilir birileri, 😅 ayrıca latinler zengin bir memleket değil. Latin Amerika tarih boyunca, kölelik , fakirlik , iç savaşlar, darbeler ile geri kalmış toplum. Ordaki esmerler, ya kızılderili melezi, ya da afrikadan gelen kölelerin melezi. Kimseyi dışlamıyorum. Neden esmeri dışlıyim. Bende esmerim. Niye kendimi dışlıyim ki. Esmerlik, güneşde kararmışlık olarak algılanıyor. Güneş görmeyen ya da çok az gören, kuzey halkları beyaz kalmış. Dünyanın en sicak yerlerinde yaşayanların teni kararmış. Bunu söylemek neden ayrımcılık olsun. İşk başta da. Zevk meselesi dir. Demiştim. Beğeniye
1 yılŞöyle bir gerçek var evrimsel olarak beyaz ten siyah tenden sarı saç siyah saçtan uzun boy kısa boydan sonra ortaya çıktı. Buradan diyebilirim ki evrimsel olarak ileri düzeydeki bireyleri seçme eğilimindeyiz galiba.
Bazı kadınlar (%70 falan) zenci erkek seçiyor çünkü onların penisi daha uzun ama uzun penis de evrimsel olarak geri bir özelliktir.
02 Yorumla- 1 yıl
@zürazhr bak aklıma geldi. Uzun penis Afrika'daki yaşam koşullarının bir sonucu olarak ortaya çıktı ama yine de geri bir özellik çünkü yaşam koşullarının zor olması sebebiyle yani eğer fakir bir ülkede isen erkeklerin penisi uzun zengin ülkede ise kısa olur.
Bence bronz daha çekici çoğu zaman beyaz ten çabuk kırısır kızarır tavuk derisi gibi durabilir hafif buğday kumral ve bronz daha iyi bence ama her tenin güzel olduğunu düsünüyorum mesela yıllarca abarttıkları Adriana limada esmer ve bronz sadece beyazları begenmiyorlar bence bir de diğer etkenlerde önemli
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Seleste, merhaba! 🌟 Bu, gerçekten ilginç bir soru. Ama biliyorsun ki güzellik görecelidir ve herkesin zevki farklıdır. Kimi insanlar beyaz tenli kadınları çekici bulurken, kimileri esmer veya buğday tenlileri daha çok tercih edebilir. Beyaz ten genellikle saflık ve narinlik gibi algılanabilir, bu yüzden bazı erkekler için çekici gelebilir. Ancak, ten rengi tek başına cazibeyi belirleyen bir unsur değil.
Önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin ve öz güvenin! 😊 Kendine iyi bakarsan, radyant bir cildin olur ve bu herkesin dikkatini çeker. Herkesin tercihi farklıdır ama senin güzelliğin ve enerjin parladığında herkes bunu fark eder. 🍀❣️ Özetle, güzellik çok çeşitli ve subjektiftir. Sen olduğun gibi harikasın! 🌸✨46 Yorumla- 1 yıl
Beyaz ten daha feminendir. Erkeklere yakışmaz mesela... Erkeklerde sarışın olmak, beyaz olmak, kadınlar için nasıl iticiyse, çünkü feminen duruyorsa, kadında açık tenler, sarışınlılık, beyazlık, bana göre daha feminen ve çekici. Ben şahsen, esmer kız beğenmiyorum ama yapay zekanın dediği gibi. Beğenenler var. Güzellik görecelidir. Kimi esmer sever. Kimi sarışın. Kadınlarda da sarışın erkek sevenler illahaki var.
- 1 yıl
@Emre3558123 erkekte itici olduğunu kim söyledi kendin esmersin dige mi :)
- 1 yıl
@Emre3558123 şaka mı yapıyorsun sarışın erkekler candır
- 1 yıl
@sahibedeno Esmer kızlar beyaz ve sarışın erkekleri seviyor. Beyaz erkekler esmer kızlara. Anca kumrallar birbirini buluyor.
- 1 yıl
Siz kafayı yemişsiniz
- 1 yıl
@sahibedeno sarılın erkeğe bayılırım hiç esmerle flört etmem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
1 yılÇünkü yüzyıllardır nedendir bilinmez açık renk cilt daha asil görülüyor. Açık tenli insanlar koyu tenlileri 400 yıldan fazla köle yaptı malum. Hala izleri sürüyor.
Geçmişten beri birçok uygarlık buna benzer şeyler yaşadı. Hikayelerde beyazı yüceltip siyahı kötü gösterdiler. Siyah cadıyken beyaz periydi, karanlık korkunçken aydınlık güvenlidir.
Yani medya ve çevre dolayısıyla bu algı hepimizde var. Kimisi farklı zevk geliştirebiliyor ama çoğumuz bulunduğumuz ortama göre gelişiyoruz. Türkiye'de eskiden siyahı bile yoktu zaten. Artık çok daha sık göreceğiz.20 Yorumla
1 yılAsalet sembolü olarak görülmüştür yüzlerce yıldır zira beyaz tenli yani yöreye göre beyaz tenli kız demek tarlada çalışmak zorunda kalmamış konak kızı bey kızı zengin kızı demek...
832 Yorumla- 1 yıl
Cok sacma bi dusunce ama begendim hsjdb
- 1 yıl
@Berivann6 ırkla ne alakası var? var olan durumu anlatıyorum...
Çok beyaz geldun bana
Konakta mı büyüdun
Oy oy Eminim
Nedir bu güzellikler - 1 yıl
@Berivann6 ben koyu tenlerdeki makyajin isiltisini kiskaniyorum asko beyaz tenli olunca hic bi makyaj tam oturmuyo ufacik ruh sursen gelinin kiz kardeşine dönuyosun. Fondoten secimi tam bi iskence zaten asla tutturamiyosun ya kizariyo ya morariyo.. keske koyu tenli olsaydim. En ufak seylerin leke iz olarak omur boyu kalmasi da cabasi üstelik. Yani erkekler seviyo diye ten rengimizi degistirecek degiliz onlardan once problemlerimiz var jsjsb b0k yesinler once kendilerinr baksinlar pislik yuvaları ndjabd
- 1 yıl
@Berivann6 zaten sarışın berivan mı olur :)
- 1 yıl
@Berivann6
Hadi canım hadi :) - 1 yıl
@Berivann6
Irkçılıkla ne ilgisi var... beyaz ten dişil koyu ten eril algı yaratır...
O yüzden ülkemizde doğulu batılı evliliklerinin büyük kısmında kız batılı erkek doğulu olur..
Irkçı biri değilim; ırkçı birinin suratına bile tükürmem... - 1 yıl
Alakası yok sen kendi bakış açından düsünüyorsun esmer ve kumrallar daha çekici olabiliyor dünya sıralamalarında bile böyle latinler boşuna ateşli ve çekici olmuyor çoğu esmer buğday ve sadece ten belirlemez erilligi dişilligi yıllarca çok beğenilen Adriana limada brazilyalı esmer degilmiydi hem sadece tenle belirlenmiyor bu hemde koyu ten Seksi olmasa insanlar biraz bronzlaşmazlardı dimi
- 1 yıl
@Berivann6
Daha çekici olamaz demedim ki.
Burada genel eğitimlerden ve bunun sebeplerinden bahsediyoruz...
Esmer tenli güzel bir kız yüz simetrisi çok da iyi olmayan bir sarışından güzel olabilir tabi ki ama erkeklerde b3yaz tene bir eğilim var ve bunun sebebini açıklıyorum...
Mesela doğunun ünlü türkücüsü Selahaddin Alpay bir söyleşide demişti ki "gençken tren yolu gözlerdik b3yaz tenli bir memur kızı gelse de evlensek diye" ... ama doğulu kadınlar sırf farklı diye sarışın erkek tercih etmiyor onlar da esmer istiyor... ancak desen ki kıvanç tatlıtuğ beğenilmşyor mu? Tabi ki beğenilir ama işte farkındaysan ona o sarışın baby face halini dengelemek için ekstra maskülen roller veriyorlar. - 1 yıl
Bence sarışın veya kumral erkeklerde iyi ben genelde kumral ve esmer daha çok sevsemde ama sadece tende değil aslında her sarışında güzel olacak diye bir şey yok kıvanç her konuda karizmatik duruyor oyunculuğu da iyi zaten ve doğudan esmer ve kumral kızları beğenen de çok yani illa hepsi sarışın sevecek diye bir şey yok zaten esmerin sarısınında ayrı güzellikleri olabilir ve bir söz var esmerin tadı sarışının adı diye bu sözde gecmisten çıkmış bir söz ve diger milletlerde sarışın daha yaygın diye esmer veya kumrallara ilgilere daha fazla olabilir değişiyor yani eril falanda değil
- 1 yıl
@Berivann6 okumuyorsun... çirkin demedim. Aksine güzel bir zenci ortalama bir sarışından güzeldir.
Ama işte ünlüler dünyasına da bak:
Zenci erkek beyaz kadın evliliği çoktur ama tersi çok daha az - 1 yıl
Kankalar neden atışıp birbirinize kendi doğrularınızı kabullendirmeye çalışıyorsunuz? Kimin tercihi neyse o onu ilgilendirir zaten. Dunyada bisuru farklı ten rengi ve herkesin farklı zevki varken bi cok insan da ten rengine bile bakmadan seviyoken neden biz tartışalım elimize ne gececek?😂 Herkes kendini oldugu gibi sevsin bitsin gitsin.
- 1 yıl
Sarışın ve güzel olanda var olmayanda veya esmer ya da sarışın güzel olup kötü kalbe ve karaktere sahip olanda var çok neden var yani tek kalıpla değerlendirmek saçma o yüzden ismime göre tenimi değerlendirmen bir tık kırdı beni ırkçı geldi ama sorun değil her şeyi affetmek en iyisi
- 1 yıl
Bay Noperva, hanimefendiden ozur dile de kapatalim konuyu hadi😂
- 1 yıl
@Qassanovaa özür mü? Ben ona kötü bir şey mi dedim?
- 1 yıl
@Berivann6
Yooo... berivan kürt ismi ve kürtler genelde esmer olur; bu ırkçılık mı yani - 1 yıl
Abi konustukca batiyosun sus allasen nerden yazdim 4mk bildirim gelip duruyo bide
- 1 yıl
@Qassanovaa pardon aftikalılar zenci olur siyah tenli olur deyince ırkçılık mı oluyor?
1 yılBuda son birkaç yıldır yaygın oldu. Sebebi şu sürü psikolojisi biri demiş beyaz ten efsane diye misal moda olmuş herkes beyaz tenden başka tercih etmiyor. Önceden çoğu kadın güneşlenirdi, kışın sloryuma girerdi niye esmer ten sevilirdi. Seven adam ten rengine bakmaz. Amacı cinsellik olan takmış durumda kadının rengine size ne be kadının renginden.
40 Yorumla
1 yılBeyaz ve pürüzsüz ten güzel bir özellik olsa da her beyaz tenli kadın güzel değildir. Güzellik; ten, yüz hatları, duruş, konuşma, ses tonu kişilik ve davranışlarla bir bütündür. Ve kişiye göre güzellik algısının değiştiği de bir gercek bazısı için siyah saç güzelken bazısı sarı saç sevebilir. Hersey bakış açısına insanın nerden baktığına bağlı güzelliği önemsemeyip sadece zekası icin ya da sadece şefkati merhameti ya da davranışları hoşuna gittiği için çirkin kadınlara aşık olan beraber olan çok fazla yakışıklı erkek tanıyorum. Bu tam tersi de olabilir. Bir de çirkin olup aurası yüksek olan çekici kadınlar vardır onlar zaten başka bir olay Yani belli bir ölçüsü yok aslında iş bakan gözde, ve karşısındakini nasıl gördüğünde kişinin tercihlerinde..
30 Yorumla
1 yılValla erkeğin esmeri bana kirli geliyor ama kadının esmeri dişiliğini hissettiriyor
94 Yorumla- 1 yıl
Hem fikir olmamız beni mutlu etti
Linçlenicek o kadar çok boş kelle varken sana haksızlık olurdu 😁 - 1 yıl
Susmak ruhuma sirayet eder susmam banene susmuycam 😁
1 yılKokuları daha güzel ve tenleri genellikle daha tatlı. Ama açık söylemek gerekirse bu tezimi baltalayan esmer tenli bir kadın girmişti hayatıma. Oral yapmaktan en çok zevk aldığım kadın oydu, ben hayatımda o kadar lezzetli bir vaj. ina hiç yalamadım. Hani şimdi olsa otur önüme yapıştır ağzını ve günlerce ayırmadan bana hizmet et dese tuvaleti bile içmeye razıyım. Onu yalamak benim için ödül olurdu. Şimdi hatırlayınca bile fena oluyorum boğazım kurudu 😔
10 Yorumla
1 yılBütün erkeklerin böyle olduğunu düşünmüyorum. Örneğin ben beyaz ten ile esmer tenin ortası gibi bir şeyim. Ve açıkçası çok beyaz tenli kızlar bana itici gelir. Onun haricinde benim için pek fark etmez kızın teninin rengi fakat hafif esmer tenli olan kızlar nedense çok daha çekici geliyor bana. Örneğin çok beyaz tenli kız mı yoksa çok esmer kız mı deseler ben esmer tenli olanı seçerdim 😌
10 Yorumla
1 yılbüyük ihtimalle beyin beyaz teni masumiyet, saflıkla falan örtüştürüyor ve seksin tam zıttı bir yere koyuyor. bu yüzden tam zıttına koyduğu için de, masum, saf olarak kodlanmış bir bedene sahip olmak daha çekici geliyor. mutlaka buna yakın bir açıklaması vardır yoksa bir derinin renginin insanı tahrik etmesi rasyonel değil
16 Yorumla- 1 yıl
Ya erkekler yorumlarda cinsel organi pembe diyor, yatakta şöyle böyle diye anlatıyor nasıl seksin zıttı yere koyuyorlar. Daha dişi geliyor. Daha seksi bulduklarını yazıyorlar. Açıkçası bu soru bence sadece erkekler cevaplamali.
Beyaz kadınlar daha feminen, esmer erkekler daha maskülen görünüyor. Bu da seks ile bağlantılı. - 1 yıl
@mayisgly gerçekten böyle mi
1 yılŞimdi şöyle: beyaz tenli kız güneşte kavrulur, fazla yakar.
Esmer yanar güneşte, güneş kremini sürer keyfine bakarsın, gayet ergonomiktir
Beyaz tenlinin avantajı ise şudur: evlenirseniz yeni modeller de beyaz tenli olur, fabrika çıkışlı, hemen tak kullan
11 Yorumla
1 yılDaha temiz algısı var iç güdüsel olarak
Ayrıca Pembemsi bi ten yüzeyi olması da çok etkili bi faktör.
Bu da bilinçaltımıza geçmişte izlediğimiz animasyonlar, karikatürler ve filmlerle girmiş gibi geliyor.
Soğukta pembemsi bi kızarıklık ile insanın gözüne sokulan burun yanak ve kulaklar,
Utanınca pembemsileşen yüz vs kadınsı duruyor gibi bir algı oluşturulmuş.00 Yorumla
1 yılbide beyaz tenlilere sorun 😄😄 güneşte domatese dönmek diye bişi var
32 Yorumla- 1 yıl
Yinede çok güzeliz
- 1 yıl
♥️
Güzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Zevk. meselesi esmer, kumral seven de vardır kadın her renkte kadın siyahi seven erkek de var bakış açısı. Beyaz ten algısı yaratılıyor biraz da Rus bayanları çok dillendirildigi için bilinç altlarında beyaz ten var..
10 Yorumla
1 yılBeyaz tenli bir kadın olarak bende beyaz tenli, uzun, iri yapılı kuzey Avrupalıları seçiyorum. :) Esmer erkeklerden pek hoşlanmıyorum. Güney İtalya erkekleri de dahil :) Kuzey İtalyalıları daha olabilir. :)
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılben ay gibi bembeyazım buraya esmerler bana kirli geliyor yazan olmuşlar. ben beyaz tenli olmama rağmen esmer insanlar bana hiç kirli gelmiyor bir insan ten renginden dolayı nasıl kirli gelebilir ya sadece iğrenç zihniyetler. eminim kendi ana babaları kendileri akrabaları ay gibi pürü paktır
63 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Aynurey erkeklerle çok iletişimin yıksa söylemeyebilirler. bana erkekler de söylüyor
1 yılVucutlarnda bıraktıkları izlerin morlug hoşlarına gidiyor sonuçta beyaz tendeki izlerin etkisiyle esmer tendeki aynı olmz
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılbeyaz tenli sarışın ve balık etli olursa gerçekten harika üçlü olur :D var mı böyle çabuk bulsun beni :D :D
40 Yorumla
1 yılZayıf vücutlu bebeksi okşamalık yüzlü zarif giyimli utangaç masum tatlış yüzlü olmalı kadın önce. Üstüne bir de beyaz tenli ise.. çifte kavrulmuş lokum gibi işte o kadın 😛
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Eskiden pek sevmezdim sonradan daha iyi ve daha uyumlu gelmeye başladı bana
20 Yorumla
1 yılPembeliklere karşı bir düşkünlükleri var. Çevremde esmer kadınların çoğu daha çok arzulanıyor o da ayrı konu. Esmer kadınlar çok daha sıkı vücutlu oluyor. Bence daha sexyler.
12 Yorumla- 1 yıl
@MiraKural 🤣💋
1 yılÜlkemizde esmer tenli kadınlar çoğunlukta olduğu için az olan daha ilgi çeker.
Doğu Avrupa'da ise esmer tenli kadınlar azınlıkta olduğu için onlar daha fazla ilgi çeker.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAlakası yok yaa. Ben beyaz tenliyim sevgilim beni esmer biriyle aldatmıştı. Hiç alakası yok esmer beyaz fark etmiyor bence onlar için. Kadın bedeni olsun yeter.
40 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 373 cevap paylaştı.
1 yılÖzellikle göğüsler den dolayı beyaz ten seviyorum.
Beyaz göğüsler ve açık renk göğüs uçları nefis oluyo..
02 Yorumla- 1 yıl
Yemek değil ama yemesi güzel oluyo 😊
Bu ten meselesi falan öyle çok geçerli şeyler değil bazen öyle kişilerle karşılaşırsın ki beyaz seviyorsundur ama esmeri seçersin ya da tam tersi esmer seviyorsundur beyazı seçersin
00 YorumlaÇoğu erkek beyaz seyoe diye durum yok. Nasıl kadınlardan kimsi uzun, kısa boylu seviyorsa erkeklerde esmer, kumral ve beyaz tenli seviyordur. Ben aurama göre beyaz tenli seviyorum.
00 Yorumla
1 yılbirine aşık olduğunda ten rengine bakarak karar vermezsin.. öyle bi kriter yok. başlık sorusu yanlış önerme içeriyor.
10 YorumlaEsmer tenli kadını tercih ediyorum, biz erkek değil miyiz ne alaka.
12 Yorumla- 1 yıl
Tüm beyaz tenli kızların dm kutusundasın bende dahil o nasıl oluyo 😁
Daha çekici daha alımlı buluyorlar
30 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı. Güzelliği en güzel belli eden ten rengi olduğu içindir
21 Yorumla- 6 ay
Güzellik ten rengiyle mi alakalı sabır ağzımı bozmicam sabır
Benim çevremde hep esmer kizlarla birlikte olan erkekler var
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 568 cevap paylaştı.
1 yılSiyah saç beyaz ten ölünür ama esmerinde tadı iyidir hani öyle net bir seçim yok :D
20 Yorumla
1 yılDaha temiz geldigi için olabilir, ama ben kumral severim erkekler beyaz tenli kadin sever diye bisey yok bence
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hiç bilmiorum ama ben esmer teni seviyorum kendimde de karşı tarafta da.. süt beyaz hastaymış ölüymus gibi gelior
00 Yorumla
1 yılBeyaz ten tarih boyunca ilgi duyulmuştur sebebini ise İnan hiç bilmiyorum
10 YorumlaDaha masum ve kızarmaya meyilli bi ten. Erkekler de kızartmayı sever
10 Yorumla
1 yılBen dış görünüşe bakmıyorum açıkçası, güçlü zeki ve dominant olmasına bakıyorum
10 YorumlaDaha doğal geliyor. Hem de ten temasında daha çekici.
10 Yorumla
1 yılBana nadir özel aşırı güzel çekici geliyorlar
10 YorumlaBeyaz tenden öte buğday tende tercih ediliyor
00 YorumlaErkekler niye dedn ki esmeri sevende var kumralda var sen niye takıldın buna
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılBeyaz tende daha çok göze hitap ediyor.
Siyah da bisey belli olmuyor
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 365 cevap paylaştı.
1 yılgöze daha hoş geliyo ama esmer sevenler de var tabi ki...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBeyaz tenli kadınlar güçsüzler... zenci siyahi tenli kadınlar sekside hayatı da yaşamyı biliyorlar... Ağzının tadını bilmeyen beyaz tenliye bakar...
01 Yorumla- 1 yıl
Ne yönden güçsüz alakası yk
Ten uyumu sanırsam
Ben de bembeyazim ve bu durumdan rahatsızım00 Yorumla
1 yılBıraktığımız iz encok beyaz tende belli oluyor. Sanat eserimizi seviyoruz
00 Yorumla
1 yılBuğday tenlilerde güzel olur yani beyaz tenlide demekki güzel geliyor süt gibi kız derler
00 Yorumla
1 yılFeminen geldigi icindir, esmer erkekler de maskulen geliyo mesela bize, ayni sey aslinda.
00 Yorumla
1 yılSenin adın neden Ayşe demek gibi bir şey. Tercih
00 Yorumla
1 yılBenim için daha çekici oluyorlar, hele ki kızıl saçlı iseler. İrlandalı misalî
00 YorumlaBen ten ve renk ayrımı yapmayı sevmem :) ama beyaz tenliler +1 önde sanırım
00 YorumlaBilmem bana çekici geliyor beyaz ten sarışın kızlar
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılArz talep meselesi bence. Ülkemizde beyaz insan az olduğu için daha çok çekici geliyo. Avrupanın bazı ülkelerinde de esmer insan olmadığı için esmerlere ilgi var.
00 YorumlaBence önemli olan kadının derin bakışlarına yol açan derin duyguları
00 YorumlaSüt gibi oluyolar çünkü çok güzel duruyor önümdeyken falan
00 Yorumla
1 yılHayır öyle bir şey yok her erkek beğendiği rengi teni seçer.
00 Yorumla
1 yılBen de beyaz tenliyim. O kadar da dediğin gibi bir olay yok.
00 YorumlaBir erkek olarak beyaz tenliyim neden kadınlar beni tercih etmiyor sizde buna cevap verin 😅
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 358 cevap paylaştı.
1 yılKlişe bence. Esmer sevdiğimde oldu beyazda oldu hatta bazen dış görünüş çok önemsiz olabiliyor
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 569 cevap paylaştı.
1 yılBilemiyorum, fiziksel özellikler benim için önemli değil tek zaafım yeşil göz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılkadın olarak ben de beyaz tenli erkekten yanayım esmer sevmiyorum görüntü olarak yanıma yakıştırmıyorum ben de beyaz tenliyim belki o yüzdendir
11 Yorumla- 1 yıl
Ben de beyaz tenliyim beyaz tenli kadınlardan etkileniyorum
Gizli Üye(36-45)1 yılBen oldum olası seviyorum.
Çok doğal görünüyorlar.21 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBirde buğday tenliler
- Devamını Gör (144)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer