Bu arada bende kara biri değilim ama buğday tenli gibiyim yüzüm biraz daha açık ama kar beyazı da değil ama vücudum hafif bronz seviyorum bana göre yanık ten hoş duruyor özellikle sıfır kollu baya yakışıyor gerek fiziken belimde ince gerek ten rengimle iyi oluyor ama çoğu erkek hep beyaz tenli seviyormuş gibi geliyor bu tarz tenler dışlanıyor mu yoksa tenin önemi yok mu mesela dünyada Jennifer Lopez Shakira Beyonce Adriana Lima hepsi yanık tenli ve tenleri güzel bence
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKimi esmer sever, kimi beyaz tenli. Kimi sarışın, kimi kumral.
Bana kalırsa erkeklerde esmerlik ve siyahilik çekici, kadindaysa beyaz ten ve açık sarışın ten çekici. Erkek beyaz tenli olsa okadar yakışmaz ama kadına yakışıyor... Erkeklerde esmerlik ne kadar çekiciyse, kadında da beyaz ten çekicidir. Hatta Japonya'da çin de Beyaz tenli olmak için kozmetik ürünleri kullanılıyor. Ten açıcı makyajlar yapılıyor. Esmer olmak, işçi, çiftçi kesimi, güneşte yanmış imaji yaratırken, beyaz ten burjuva kesimi Çin'de andırıyor. Buhu bir yazıda görmüştüm
07 Yorumla
Soran+1 yılşu an moralimi bozdun neyse ben tenimle mutluyum esmer değilim ama vücudum hafif bronz ve yakışıyor seviyorum
Soran+1 yılVe dediğin olsa kimse bronzlaşmak için özel çaba harcamaz neymiş demek ki bronzlugu da seven varmış latinler mesela
- +1 yıl
Yorumumda, kimisi esmer sever kimisi sarışın dedim. Okumamış gibi yorum yapmışsın da. Kızların bronzlaşma çabalarını bende anlamıyorum. Kendi teninde mutlu olabilmek en önemlisi. Kendi soruna kendin cevab veriyorsun, bir neden erkekler böyle diyorsun, birde demekki seven varmış diyorsun. Psikolojik karmaşa yaşadığın belli. Ergenligin son evresindesin heralde ki duygu değişikliği yasaman normal bu dönemlerde. Ergen giji davraniyorsun ayrıca
Soran+1 yılSen beyaz teni övmüşsün onu eleştirdim esmere işci kesimi diyip küçük düşürmüşsün illaki işci ya da durumu iyi olmayanlar esmer olmuyor
- +1 yıl
Işte bak beyin olmadığı için beni anlamıyorsun, normal hak veriyorum
- +1 yıl
Çin de öyle ön yargı var diyorum halen odunsun
Soran+1 yılBeynimi sorgulayacak biri değilsin orada açıkca ima ettiğini anlıyorum hiçte öyle ön yargı var diye öncesinde dile getirmemişsin
En İyi Cevaplar
+1 yılAslında bir önyargı bu çünkü erkek ten riengine bakmaz anlaşabileceği kadını ister. Anlasamadim bugune kasar hiçbir kadınla ve bekar kaldım mesela yoksa karşıma beyaz tenli çıktı esmer de çıktı ama biz kıymet bilemedikten sonra ten rengi olsa ne olmasa ne?
01 Yorumla- +1 yıl
Kadar dedim süt dilimi gibi anlama tabi
+1 yılBence genelleme yapmamak lazım. baxı erkekler beyaz ten severken bazısı esmer hastası 😊 kumral seven de var, yanık ten sevende çok.
Her zaman söylerim, fit bir vücut, ince bel ve bakımlı olmak belirgin vücut hatları daha önemli..
Erkekler ince bel, dolgun göğüs, belirgin kalçaya daha çok dikkat ediyor.
Ayrıca, esmer tenin tek dezavantajı tüyler ve kıllar bence. Çünkü tüy ve kıl beyaz tende çok dikkat çekmez ama aynı orandaki kıl ve tüy esmer tende hemen belli olur..
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet doğru diyorsun vücut şekli vs dahada önemli ve evet maalesef kıl var 🙈 ama şöyle avantajı da var lekeler olursa belli etmiyor 😊🙈
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
23Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen çok mukemmel oldun da cevap şikayet edip kaldırtıyorsun ha KS üyesi, önümdekine verdiğim değerin zerresini sana vermem, senin beynin sadece sanal ve bu işlere çalışıyor, başka bir halt bilidğin yok, burdaki insanların çoğuda öyle, 20lik cücük, çok akıllıydın karaktersiz ablalarına akıl öğretsin sanalda gezene kadar. Hadi defolgitşimdi.
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen daha feriştahın yolundan bile geçemezsin, sen şurda oturupta ona buna cevap yazacvak kadar beynin ve aklı var, yolun sonunda nasıl öleceksin acaba. Onuda düşün.
Cevap sahibi+1 yılErkek görsen kalp atarsın cevap görsen kaldırtırsın.
Cevap sahibi+1 yılBu maymunkafayla yaşarsın
Cevap sahibi+1 yılYaşaaaa bende sana ne olduğunu söylerim böyle işte.
Cevap sahibi+1 yılSana şeftalinin rengi diyen izibidilerinde cevabını kaldır. Yorumlarına bak görürsün.
Cevap sahibi+1 yılSanal zavallı
Soran+1 yılPardon ama ben yorum silmedim
Güzellik & Bakım konusunda 967 cevap paylaştı. İlk eşim süt beyaİ tenliydi ikincisiyae esmer tenliydi farketmiyor aslında ama beyaz tenliler daha bir çekici geliyor ince belli Seksi duruyorlar ama esmerler daha istekli ve daha zevkli sevişiyorlar beyaz tenliler genelde ot gibi
05 Yorumla
Soran+1 yılBeyaz tenin ince belle ne ilgisi var :)) bende buğday tenliyim vücudum bronzumsu ince bel dolgun kalça falan bence o istekli olma durumu da tenle ilgisi yok 😊🙈
Soran+1 yılBence kisiye göre değişiyor çoğu özellik beyaz tenli olup kilolu olanda var esmer olup fit ince belli de ya da verdiğim meme örneği gibi
Soran+1 yılHm peki
+1 yılbilmem demek ki bizim harita gibi mor damarlarımız ordan burdan belli olması garip enteresan geliyor 😂 şaka bi yana beyaz ten aslında bütün kusurları belli eden bir şey
17 Yorumla
Soran+1 yılBencede koltuk altlarını agdayla alsa daha rengi belli olur bronzda az belli oluyor
- +1 yıl
nasıl yani 🙄
Soran+1 yılYani dediğin gibi beyazda çoğu şey belli eder gibi
- +1 yıl
koltuk altı kısmını anlayamadım
Soran+1 yılBronzda koltuk altı alınca belli olsada fazla etmez ama beyaz ciltte daha belli oluyor kararma
- +1 yıl
yoo 🙄 kızarıklık oluyor ama
Soran+1 yılO oluyor malesefte kararma beyaz tende daha belli eder diye düşünüyorum 😊🙈
+1 yılbronz yanık teni cok seviyorum ama bana hic yakısmadıgı icin gunesten kacıyorum beyaz ten daha cok yakısıyo sevmeyeni de var esmer seven cok erkek gordum
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet yanık ten iyi oluyor ama çoğu erkek beyaz daha çok seviyor sanki ama esmer ve buğday sevende vardır tabi beyazlar galiba güneste kalınca kırmızı oluyor sadece
- +1 yıl
ben bronz tende bikini izi olunca cok seviyorum parlıyomus gibi geliyo bence erkekler de seviyodur bunu keske bana da yakıssa :/
Soran+1 yılSorun etme başka özelliklerin güzeldir 😊 bu arada beyaz tende bikini izi çok belli ediyor galiba bir de güneş degdiyse
- +1 yıl
bu beni tahrik ediyor istemsizce
- Güzellik & Bakım konusunda 525 cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerin geneli beyaz, kadınların geneli esmer buğday seviyor bizim ülkede.. ilginç ama gerçek bu 😂
05 Yorumla
Soran+1 yılBak oda ilginçmiş 😄
- +1 yıl
İlginç evet.. ama şu kızın dediğine hak veriyorum.. fizikle birlikte etkili oluyor bunlar
Soran+1 yılTabiki bir de şurayı da unutmamak lazım
- +1 yıl
Nereyi 😂
Soran+1 yılYani fiziği
+1 yılBen sadece sarışınla yakınlaşmayı sevmiyorum ama onun dışında yüzü veya poposu güzelse ten rengi önemsiz.
01 Yorumla
Soran+1 yılBencede 😊
+1 yılBeyaz ten daha kadınsı ve şehvet verici ama tabii taş gibi esmerler de var.
03 Yorumla
Soran+1 yılYani ayrım yok 😄birazds fizik ve görünüş auraylada ilgili
- +1 yıl
Cilve, isteklilik vs. de çok önemli. Yoksa buz gibi bir tip bembeyaz olsa kaç yazar?
Soran+1 yılÇok dogru
Benim tenim bembeyaz kışın çok iyi de yazın soluk görünğyor
04 Yorumla
Soran+1 yılGaliba çok açık ten güneste de fazla kalam9yor 😊
Soran+1 yılZormuş 😢
+1 yılDaha çekici geliyor çünkü. Esmer ya da beyaz ten çekici duruyor kadında.
01 Yorumla
Soran+1 yılHm peki
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇünkü bilmiyorum ben onları anlamıyorum ben kumral seviyorum
16 Yorumla
Soran+1 yılKumralda güzel
Cevap sahibi+1 yılDimi
Cevap sahibi+1 yılHatta kumral biriyle yapmak isterdim beyaz tenli yerine
Cevap sahibi+1 yılSen nasıl biriyle olmak isterdin knk
Soran+1 yılAslında kumrallarda beyaz tenli oluyor ama ben bugdaytenli kumralım vücudum hafif daha bronz tabi
Cevap sahibi+1 yılYaşınız kaç bu arada
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnlarla mı kendinizi bir tutuyorsunuz? Onlar efsane
129 Yorumla
Soran+1 yılNiye benim ne farkın var beni görmeden küçük düşürmenizi de anlamadım :) ve onlarla bir tutmadım kendimi ten renkleri gibi benimde ten rengim ondan bahsediyorum
Cevap sahibi+1 yılAyrıca Shakira da beyaz tenli oldu bir kaç işlemle artık. Beyonce bile zenci olmasına rağmen kliplerde açık fondöten, pudra sürüp sürüştürerek beyaz tenli olmaya çalışıyordu. Tabi ki beyaz ten daha çekici.
Soran+1 yılSana göre öyle sanırım sen beyaz tenlisin ama Beyonce ve Shakira çoğu yerde hala yanık tenli görünüyor illaki beyaz fondsten sürdükleri olmuştur ama yinede kar beyazı değiller
Cevap sahibi+1 yılKendinle mi bir tutuyorsun derken şunu kastettim. Adriana Lima 1.75 + boyunda bir top model. Kusursuz bir fiziği var. O açığı o fizikle kapatır. Beyonce ve Lopez'in de vücutları kusursuz. Demek istediğim bu.
Soran+1 yılBenimde fiziğim güzel boyumda 1.67-168 arası kalça bel gögüs oranımda iyi 82-61-90 ölçülerindeyim 🙈
Soran+1 yılVe ben nedense adriananın fiziğini çok beğenmem beli biraz kalın fit ve uzun ama ince hatlı değildi şimdi ise baya kilo almış ama mesela miranda kerr ve Candice swonopelin fiziği harika adrianın ten rengini beğeniyorum
Cevap sahibi+1 yılKüçümseme amaçlı yazmadım. Bu saydığın isimler star demek istedim. Bir çok imkana sahipler. Tabi ki sen de bu insanların imkanına sahip olsan sen de fıstık gibi olursun. Biraz da alt yapı önemli tabi. Bak Lady Gaga'ya onca imkana, paraya pula rağmen bi şeye benzemiyor
Cevap sahibi+1 yılAdriana şişirilmiş balon gibi geliyor bana zaten. Dediğin gibi Candice daha çekici.
Soran+1 yılEvet Adriana yüzüde pek güzel gelmiyor bana güzel ama dediğin gibi abartılacak kadar değil baya abartan var ve evet Candice cidden güzel ama
- +1 yıl
Tamam da ne yani beyaz olunca bir sınıf üstte mi oluyor topmodel olmayınca 😂
Soran+1 yıl@Professore aynen 😊🙈
Cevap sahibi+1 yıl@Professore Sen niye olur olmadık her şeye atlıyorsun? Benim fikrime göre beyaz ten daha çekici daha estetik. Eminim çoğu erkeğe göre de böyledir. Ayrıca Jennifer ve Beyonce esmer ama çok çekici, çok güzel o zaman ben de olabilirim demek sence de biraz saçma değil mi? Bu arkadaş onlar kadar var mı cidden? Üstünde durmadım ama bir de onlardan ne farkım var demiş. Şaka mı bu?
Cevap sahibi+1 yıl@Professore Bence kızı özele çekmek için kendini bu kadar yorma
- +1 yıl
Kızım istediğim yere atlarım da 😂 dediklerinin bir kısmına katılıyorum..
Fizik etkili oluyor.. ikisi kombine olarak etki ediyor.. da senin söylediğin şey ırkçılık gibi.. yani birinin birinden üstte olduğunu söylemen saçma.. beyaz tenli renkli gözlü bir sürü çirkin insan var hele de İngiltere'de Almanya da falan.. neyse yani güzellik kombine olarak bütün halinde güzel olması ile oluyor bu ok.. ama bir renk diğerinden üstün değildir 😂 - +1 yıl
Ha bir de kadınlar da 168 170 fizikler baya güzel durabiliyor.. yani illa 180 olması gerekmiyor.. 170 lik fıstık gibi kızlar biliyorum 😂
- +1 yıl
Kızım bak ben beyaz ten hastasıyım.. benim sevgilim beyaz ten yeşil göz kumral biri.. esmer sevmem hatta direk elerim.. ama konumuzun bunla alakası yok çok akıllı toynak 😂
Cevap sahibi+1 yıl@Professore Ben beyazlar siyahiden üstündür demedim beyaz tenin daha çekici olduğunu belirttim. Bu da benim kendi fikrim. Irkçılıklıkla bağdaştırman çok komik. Konu güzellik de değil ten! Söz konusu hollywood starları olunca fizikten söz ettim. Sen önce okuduğunu anla.
Cevap sahibi+1 yıl@professore ayy çok yılışıksın ya gerçekten
Soran+1 yıl@Professore evet yani ben o kadınları çok beğeniyorum zaten çekiciler ama yinede bu benden üstün oldukları anlamına gelmez kimse kimseden yinede üstün değil bence ne kadar zengin ne kadar göz önünde olursa olsun biraz kücük düşürücü buldum bende onun üslubunu ve kendime göre güzelligim var zaten bence ego yapmayı sevmem sadece 😊
Cevap sahibi+1 yıl@professore kadın dediğin illa 1.80 olmalı falan mı dedim? Jennifer de 1.60 civarı ama vücut hatları yeter.
Cevap sahibi+1 yıl@professore daha okuduğunu anlamıyorsun. Git başka enerjini harca hadi yavrum
Cevap sahibi+1 yılBaşka yerde enerjini harca
- +1 yıl
Kızım kendinle bu kadar çelişme ya 😂 bir kere 175+ dedin şimdi 180 mi dedim diyorsun.. Jennifer esmer ama fiziği iyi dedin simdi 160 diyorsun ki 160 değil.. dikkat eksikliği var.. ya da dehb de olabilirsin bir ara muayene edeyim seni gel 😂
- +1 yıl
Kızım boş vakitlerde senin gibi gereksizlerle uğraşıyorum.. eğlenceli de 😂 zaten yoğun hayatım var, hiç anlamayacagin
Cevap sahibi+1 yıl@Professore Ve beyin koşarak uzaklaşır 😄😄😄 kadın dediğin illa 1.80 olmalı mı dedim diyorum hala gelmiş inatla sanki böyle bir şey ima etmişim gibi zırvalıyor.1.75 üstü top modeller de çekici 1.65lik minyon dolgunlar da. Hepsinin tadı ayrı. Ben orada kadının fiziksel özelliklerine değindim illa böyle böyle olmalı diye şart koşmadım ahmak. Jennifer tam 1.60 mı demişim yoksa 1.60 civarı mı demişim? Gerçekten daha okuduğunu anlamaktan acizsin. Biraz kitap oku kendini geliştir.
Cevap sahibi+1 yıl@professore 7/24 bu sitedesin. Boş zamanın hayli fazla zaten belli hadi yallah
- +1 yıl
Bozulduğun yerleri kesme.. karnını sar.. bir de gel sana bir serum takayım 😂
Cevap sahibi+1 yıl@Professore tutmayın küçük enişteyi
- +1 yıl
Kafanı da sar.. soğuk fazla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBana esmer olanlar daha cekici geliyor. Onlari daha çok tercih ediyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılBencede daha çekiciler ama ten ayrımı yine yapmam bazen diğer özelliklerde güzellik katabiliyor
Cevap sahibi+1 yılSenin boy ve kilon nasil diger bölgeleriniz nasıl
Soran+1 yılBoy 1.67-1.68 arası gibi vücudum fit ince bel vücuduma orantılı dolgun kalça ve gögüs uzun bacaklar 😊
Cevap sahibi+1 yılVaktiniz var mı tkp edebilir misiniz peki
Valla ben sarisin mavi gozlu severim cok ulke gezdim taki latinleri gorene kadar. Her rengin tadi farkli
03 Yorumla
Soran+1 yılLatinleri bende baya beğeniyorum 😊🙈
Soran+1 yılNe güzel
Yorumlara bakıp altına yazdıklarınla kendini merak ettiriyorsun, şu perde arkasından bi çıksan da merakımız gitse diyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılNo 😄🙈
+1 yılSevglimin kar gibi teni var sanırım ondan bilmiyorum sebebini ama içim açılıyor ona bakınca
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki
+1 yıldaha çekici geliyor sanırım ama erkeklerde esmer daha çekici
01 Yorumla
Soran+1 yılKad8nlarda da esmer cekici bence
Beyaz iyi degil ki. senin ten rengin seksi. vucudun nasıl seksi mi
04 Yorumla
Soran+1 yılYani kalça bel gögüs oranım baya iyi dolgunlarda vücudum fit ve uzun
Soran+1 yıl🙈
Kolektif bilinçaltı ve arketipler
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru evet kalıplar ama bronzlaşma modasına uyan kadınlarda boşa değil :))
+1 yılDokunduğunda iz bıraksın diye sanırım 🙄
05 Yorumla
Soran+1 yılO bunda da oluyor 🙈
- +1 yıl
Ayyy gerçekten mi 🙉
Soran+1 yılEvet kızarıklık falan 🙈
- +1 yıl
Yaaaağğğ canım ya 🙊
Soran+1 yıl😊
Genellikle beya sevilir
02 Yorumla
Soran+1 yılSevenide vard8rda genelde beyaza meraklılar türk erkekleri özellikle
+1 yılBen de esmer severim sebebi yok
06 Yorumla
Soran+1 yılİyi 😊
Soran+1 yıl@Deliyrk galiba ama beyaz tenli esmerlerde var sanki
Soran+1 yıl@Deliyrk esmerler güzel evet
Brronz teni çok sverim öyle misin
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyleyim ama yüzüm vücuduma göre daha açık vücudum hafif bronz yazın yüzümde biraz esitleniyor güneste fazla kalırsam
+1 yılBen buğday tenli severim bronz böyle
023 Yorumla
Soran+1 yılEvet bence güzel ve çekici duruyor 🙈
- +1 yıl
Bencede keşke o türden bir sevgilim olsa 😂
Soran+1 yılOlur umarım 😄
- +1 yıl
Sen nasılsın ki umarım 🙈
- +1 yıl
Valla aciklamani okumadım 😄
- +1 yıl
Şimdi gördüm bildirim gelince okudum
Soran+1 yıl😊
- +1 yıl
Bı kerecik tanışalım mı birbirimizi tanıyalım mi be 😊
Soran+1 yılTeklif kabul etmiyorum 😊 iliskim var
- +1 yıl
Haydaaa 😒
- +1 yıl
Belkide hayatımın askiydin niye böyle oldu şimdi 🙄
- +1 yıl
Sevgilin varsa niye böyle bişey sorma gereği duydun ki 😄ne önemi var senin için beğenen beğenmiş zaten
Soran+1 yılYinede görüşleri merak ettim genel 😊🙈
- +1 yıl
Bende seni merak ediyorum en azından bir tanışalım.🙈😔
Soran+1 yılmaalesef 😊🙈 ama hayal edebilirsin ince bel dolgun kalça dik omuz orta dolgunlukta gögüsler ve biraz vücut rengi olarak hafif bronz :))
- +1 yıl
Cinsellik değil tek niyetim 🙄
- +1 yıl
Hayalimdeki kızı tarif ediyosun 😒😊
- +1 yıl
İstek gelmiş geri çekilmiş sen mıydın o 🙈
- +1 yıl
Sen açıklamaya kendini yazmasaydin da ben hayalimdeki kızı yani seni tarif ederdim 😄
Soran+1 yıl😊 hm iyiyimiş
- +1 yıl
İstek atıp çeken sen mıydın 🙈
Soran+1 yılYok hiç istek atmadım😊
- +1 yıl
Offf 😒 bari bir kerecik tanışalım
Beyaz ten iyidir 🤷🏼♀️
08 Yorumla
Soran+1 yılPeki 😊
Soran+1 yılBen öleyim o zaman 😄 neyse
Soran+1 yılÇoğu beyaz seviyor ama ya siyahi ve bronz ve buğdayları dışlıyor 😄
Soran+1 yılEvet ten uyumu bu arada beyaz olup kirli olanlarda yok mu ten rengiyle ilgisi yok bence hijyende önemli tabi
Gizli Üye(25-29)+1 yılBastırılmış ırkçılık
01 Yorumla
Soran+1 yılBencede 🙈
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim ailemde beyaz oyüzden olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılHm peki
+1 yılTemiz görünüyor
07 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka temizlikle Allah herkesi boşuna mı ayrı ten renginde yaratmış temizlik renkle değil hijyenle olur
- +1 yıl
Bence de öyle ama burada bir süre önce beyaz tenle ilgili böyle bir görüş görmüştüm erkeklerden
Soran+1 yılAman boş ver onları ırkçılar 😊🙈 demek ki onlara göre siyahiler kirli ve kötü
- +1 yıl
Esmer olduğum için öyle görüşleri görünce üzülmüştüm qvfjkldjs
Soran+1 yılBence üzülme her ten güzel bence hele bence esmer bronzluk daha güzel özellikle vücutta ben buğday tenliyim yüzüm daha açık ama vücudum hafif bronz seviyorum
Soran+1 yılBence güzel duruyor
- +1 yıl
Haklısın valla
Güzellik & Bakım konusunda 513 cevap paylaştı. doğru tercih bence
01 Yorumla
Soran+1 yılNe 🙈
+1 yılHayır
06 Yorumla
Soran+1 yılNasıl seviyorsun
- +1 yıl
Sevgi için ten aramiyorum
Soran+1 yılEn güzeli tabiki o şart 🥰 ben sadece zevkleri sordum yoksa ilk kriter dediğin gibi
- +1 yıl
Hee
Neden olarak çekiciliği soruyorsan
Buğday ten derim
Soran+1 yılBencede 😊😄🙈
- +1 yıl
Uu Genel de esmer denirdi erkekler icin
Yanılıyorsun canım
05 Yorumla
Soran+1 yılGüzelim ama güzellikte g9receli tabi 😊 niye yanılayım
Soran+1 yılSoruyu gizliden sormayı tercih ettim 😊
+1 yılben değilim o
04 Yorumla
Soran+1 yılNe degilsin
- +1 yıl
beyaz tenli sevmiyon
Soran+1 yılÇoğu seviyor anlamadım :/
- +1 yıl
olabilir
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞeftalinin rengi önemli
01 Yorumla
Soran+1 yıl:/
hic haberim yoktu
05 Yorumla
Soran+1 yılYani çoğu bu sitedede gördüm beyaz tenli kız diye takıntı yapmışlar 😄
Soran+1 yılBende anlamadım
Soran+1 yılEvet
+1 yılsenin gibi lazım
02 Yorumla
Soran+1 yıl😊
- +1 yıl
tanışalım mı
Devamını Gör(19)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer