Erkekler neden genelde beyaz tenli kadın seviyor?

Bu arada bende kara biri değilim ama buğday tenli gibiyim yüzüm biraz daha açık ama kar beyazı da değil ama vücudum hafif bronz seviyorum bana göre yanık ten hoş duruyor özellikle sıfır kollu baya yakışıyor gerek fiziken belimde ince gerek ten rengimle iyi oluyor ama çoğu erkek hep beyaz tenli seviyormuş gibi geliyor bu tarz tenler dışlanıyor mu yoksa tenin önemi yok mu mesela dünyada Jennifer Lopez Shakira Beyonce Adriana Lima hepsi yanık tenli ve tenleri güzel bence

Erkekler neden genelde beyaz tenli kadın seviyor?
Cevapla