AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Birçok kişi sana baya yüklenmiş ama gerçekten değişmen lazım bu sadece senin adına değil çevren adına da böyle değiştikten sonra neden olmasın.
İlk sevgilim beni bu yüzden terketmisti o kadar iyi anlıyorum ki seni
Fingirdeklere layık bunlar
Ben sınıfta ondan utanıyordum konuşmuyordum uyuma taklidi yapıyordum ayrıca çok sessizdim hiç konuşmuyorsun deyip terketmisti hatta bende bunlar aşılamayack şeyler mi demiştim bana göre imkansız demişti sonra onun aşkından ölecek gibiydim ama inan sonra unuttum şimdi diyorum bu çocukla nasıl çıkmışim
Nişanlım olan biri bana bunları dese depresyona girerdim baya üzülürdüm benle hiç mi mutlu olmadı derdim hatayı kendimde arardım.
Kizlarin yorumlarina sasirdim sanki kendileri 4 dortlukmus gibi adamin bu soylentilerine hakli buluyolar, kendi baslarina gelse boyle derler miydi acaba
Ev kizi misin? Seni boş bir insan olarak görmüş bunlar yeterli sebep maalesef ben de eski sevgilimin sabh 4 e kadar akilip gunduz 1 2 den asagi uuanmamisindan rahatsiz olurdum...
Atanamamış öğretmenim
Calisan bir kadin olsaydin gozune bu kadar batmazdı
Gerçekten bunlar doğruysa haklı bence, evlendiğinizde ev içinde böyle olursa sıkılırsınız ikinizde bence en iyisi bu olmuş.
maşallah bir s*kmediği kalmış ki onuda yapmıştır bu arkadaş
Ne saçmalıyosun be düzgün konuş önce bir oku zahmet olmazsa...
adam seni yerden yere vurmuş ben olsam kendimden soğurdum
gizli yorumcu mecaz-ı mürsel yapmış. yani demek istiyor ki. bu kadar laf edeceğine tecavüz etseydi daha az acıtırdı. aslında gizliden soruyu soranı koruyor.
@DearPresident aynen reis
Büşra bu mesajdan sonra spor salonuna kaydolur kitap okumaya başlar özgüvenli bir afet olur diyecem ama büşra uyuya kalmıştır 😛😛
Bu neymiş ya ben ne okudum böyle acaba bilincimi yitirdim lan :D bence bunlar kurgu değil ise de çocuk hakli
Sonuna kadar okudum adam haklı senden çöp bile olmaz o kadar berbatmışsın :/
adamın yazdıklarını okudum beynimden vurulmuşa döndüm ya bu ne... adam içini iyi dökmüş ben mesela bir insan ne kadar kötü ya da vssv olsada böyle dobra dobra konuşamazdım. karşımdaki insanı kırmaktan incitmekten korkardım. büşra bence senin artıların şunlar kapalı namuslu temiz ve güzel kız oluyor olman.. güzelliğini de isminden dolayı verdim büşralar güzel oluyor genelde
Ciddi mi lan bu 😂
yalnız kız tam benim tipimmiş haa fdgfsfgdfs
Agukvhchwkkjsw
bacım çocuğu ahmet bu ahmetler hep boyle ama hakli dhsjdgdvfbgvg
Benden kötüleri de varmış 😅😅
Bir miktar sevindim ama yine bekarım 😏
#Vesselam
Yerinde bir karar vermis evlilik cocuk oyuncagi degil.
Çocuk aşırı dolmuş Büşra. Giden gitti sen kendini topla hemen.
Adam haklı bence. Sende çok bişey diyememişsin zaten.
cocuk dolmus da. sen de pek vurdumduymaz odunmussun be kardesim...
Cocuk resmen ne emmeye ne gommeye gelirsin, napim ben seni diyor yani...
okurken ben utandim la :D kusura bakma da cocuk mantikli sebepler söylemis büsra siz olmazsiniz :/
Vuu.. adamın dedikleri doğruysa ki doğru, evlenilecek bir kız değilsin.
Bdn darlandım okurken afakanlar bastı sonuna kadar haklı
cocuk yerden göğe kadar haklı. sen hala eksiklik görmüyosun kendinde. bencil tembel basit sıkıcı birisin. ve bu cocuk çok iyi biri. keske kıymetini bilip ona layık olabilseydin.
Yani dost aci konuşur ama okuduklarimdan sonra eski nişanlına hak verdim açıkçası.
Arkadaş Benim gibi bir düşünce yapısına sahip tebrik ederim. Sonuna kadar haklı
İyi de sabırlı olmuş.
En nefret ettiğim kadın profiline Sahipsin
Kendine ceki duzen vermelisin. hayirlisi olsun.
Hiç üşenmedim okudum, ama eğlenceli olmayan biriyle hayat geçmez bu konuda haklı
aman busra bosver sanki erkek yok boyle erkeklere sadece ors karilarini hakediyor bosver
😂😂😂😂😎
neee bunlarr gerceklerr kizlarr erkek cok sizin gibi salaklari mi takicak😂
ayrica sen kimsinde benim yorumama geliyosun beyinsiz
Salak mı haha Adam bildiğin Aptallığını öyle bir kibarca anlatmış ki kız haklılığın altında ölmüş pislik iğrençmiş
Lafını bil de konuş Kraliyet Ailesi misin Egoya bak daha profil resmine kendini koyabilecek cesaretin bile yok
evet kraliyet ailesiyim kizlara erkek cokkk hic bir kiz boyle aptal bir erkegin kocasi olmasini istemez bastan bitmesi iyi olmus boyleleri sadece orsleri boynuzlari yesin sonra it gibi kapisinda nasil dolaniyor goruyoz comarlar ne kadar cok var ya dalga gecmelik hepsi😂
ayrica sen kim oluyosun benim yorumama geliyosun
gereksiz kisileri sevmem yallah yorumumdab kalitesiz varoslarla ugrasamam
benum yorumama antilop gibi atlayan sensin ve kiz hicbiseyi yapmak zorunda degil kolesi mi onun gitsin annesine hizmetci tuttsun gereksiz
kiza aferim iyi yapiyor kaynanasi kim oluyorda ona hizmet etcekmis gitsin kendisine az yesinde anasinin hizmetini b*kunu o temizlesin
senin gibi erkekleri oynatican itlert necok havliyoruz kovuyoruz kene gibi yapisiyolarrr
git kendi anana hizmetci bul kizin anasi senin anana hizmet yapsin diye dogurmadi cok istiyosan kendin bak gereksiz delir kudur😂😂😂
senin gibi gereksiz medeniyetsizleri kizlar ne yapsin hem cirkinsiniz hem comarsiniz bide havlarsiniz anca😜😁
sizin gibilere ors kadinlari dustukce ne kadar seviniyorum😜😂catla patla kudur
bensevgiliye karsiyim gereksizsz😂😂😂sizin gibi comarlari yanimda gezdirerek kalitemi bozamam
ananin magarasi mi genis seni kimden artik peydahladiysa😂
yallahh kremini sur😂😂😂
sen benim magaramu ye😂😂
offg ergen bir gereksiz +cirkinle ugrasamam anan aglasin😂
Sabah sabah keyfim yerine geldi :D Ben böyle haklı sebepler görmedim daha önce shsh
Kendine güweniyosan we degisip bunu en erken zamanda nişanlına ispat edicene inanıyosan bunu hemen yap yoksa arkadasların ewlenirken sen ewde cekirdek citlemeye dewam edersin
Evet bence önemli sebepler bunların hepsi.
Burçlarınız ne?
daha sen böyle düşünen biriyle evlenecekmiydin iyiki kurtulmuşn valla bak 🙄
ikinizde haklısınız ama ikinizdede suc var. Herif dolmuş bu arada
Bunlar bir sebep zaten adam açık açık sevmiyorum demiş boşver :) ilerde kötü olucakmış zaten
eğer bunlar gerçekse ben bir sey görmedim bunlar sebeb değil bahaneee
Bu kızla evlenen iki güne rahmetli olur değer vermiyor kız.
Ooo erkek haklı. Ne kadar kadınlara daha çok destek verilmesi gerektiğini düşünsemde o erkek haklı.
bence çocuk sana iyi dayanmış ben bırak nişanı 1 gün bile senle durmam eğer dedikleri doğruysa
Trolse komik degilse daha komij. Boyle bir kizla kim evlenirki bide hizmetci ariyorsun her halde diyor zeka geriligi var her halde kendi tabagini kaldirmak ne zamandir hizmetclik oldu
Adam az bile yapmış.. hayır benim merak ettigim acaba sen nasıl katlanıyosun kendine..
Tam benlikmişsin bende aynı senin gibiyim (odun gibi) düşünsene evli olduğumuzu şimdiden heyecanlandım istersen tanışalım
Robot gibisin yazmis niye kendisi neymis ah bu insanlar
Vallahi güldüm helal et fıransızlar ben sızlamam zoajabajajaman çocuk bezmiş ve haklı bence 😂
Valla hemcinsim öyle bir döktürmüş ki alkışladım
:D
ben çocuğu tanısam ismine ışıklı tabela yaptırıp " adam " yazdırıcam. bu kadar berrak ve net anlatılamazdı.
En kötüsü de ne biliyor musun karşı tarafı hiç dinlemiyor onca şey yazmış çocuk takıldığı noktalara bak
Enişte duvara konuşuyor sandım bir ara
Çocuk ne diyor bayan ne anlatıyor
Gerçi çoğu kız böyle
Aile ye önem veren kız da çok nadir anne baba köle sanki hizmet etmek için yaratılmış sanki
Hiç bir işin ucundan tutmamış ot gibi yaşamış anladığım kadarıyla
Bulunmaz hint kumaşı sanki
Kadın dediğin adamı rezil de eder vezir de
Görünen o ki Bu kız rezil ediyor
Resmen adam her şeyinden rahatsız oluyorum git benden diyor..
Çocuk haklı. Tek yanlış tarafı şu ki fazla kırıcı konuşmuş. Ama cevaplarına bakacak olursam da sen alınmamışsın pek de.
Kız Büşra sen otur bir bardak soğuk su iç adamı kaçırdın , bitane de arkasına iç burda üyelerin adamı haklı gören yorumları İçin 😂
Ben onu haklı buldum eğer dediği gibiysen tek hatası nişanlanıp resmi adım atıp umutlandırmak yoksa cidden orda yazdıkları gibiysen ömür geçmez baya bir dolmuş adam.
Çocuk o kadar haklı ki :ddd ve çok güldüm aw ya sgdhjkdbn
açıkçası çocuk haklı , böyleysen bende evlenmem :Dddd
Gerçekten böyleysen haklı bence. Okurken ruhum bayıldı.
Eger gercekten boyle biriysen gecmis olsun diyorum daha diycek bisi yok
Hepsini okudum üşenmeden adam haklı dünya kadar şey yazmış aşılmıcak şeylermi yazmısın hangi birini aşcan allahını seversen
Kusura bakma da adam haklı
Sen tam bir malsın fingirdek kızlara laf etme bugün bu gider yarın çocuklarının babası bu mallık sendeyken çocukta umarım kendine layık cici güzel bir kız bulur
Maşallah destan yazmış ama dediği gibiyseniz işin kötü
Adam ayarı verdikçe vermiş kim dayanır la böyle kıza düşman başına 😂
Efkarlandim valla ya yak bir sigara gerisini Allah'a bırakın hayırlısı olsun
Fenalık geldi adam dibine sapına kadar haklı. Cidden böyle bir kız mısın sen?
Kusura bakma ama haklı çocuk hepsi de dogruymuş ki sende tepki vermemişsin :S bundan güzel sebep olamaz bence
gayet normal bişi bu . tanısma surecıne girmişsiniz olmamış işte bence kasma oldugu yerde bırak
Madem bu zamana kadar boyle düşünüyordun niye nişanlandın aklın nerdeydı 2incisi bu kadar asagılamaya hakkı yok hepımızı allah yarattı bıraksın bırak sunu ya