AŞK’a âşık olmak en güzeli üstadım, gerisi sadece yansıma.. Habersiz sevenin duyguları daha temiz ve menfaatsiz olur ayrıca , seven habersiz sevmeye devam etsin ☺️
Benimde gercekten begendigim uzaktan bir akrabamizin bana karsi duygulari oldugunu ogrendim akıl saglıgı biraz sıkıntılıydı bu yuzden umut vermemek adina uzak durdum ordudan istanbula geldi benim icin MİŞ. sonra bütün akrabalarima anneme babama bile biz gizemle aylardır sevgiliyiz falan deyip buna inanmis ben hayir dedigimde sara hastasi olsugundan kendini duvarlara vurup bayilmisti 😟
Hiç sıkıntı yok alışkınım platonik aşığım olmasına 😊 zararsız onlar
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sevdiğim çocuk öğrendi ve bana sevni sevmiyorum, önce bıyıklarını kes falan dedi. Bazılarının poposu yelken açıyor valla 😂 tabi bende durmadım. Çocuk köseydi, dedim ki "doğru adam olmak için ihtiyacın vardı, istersen azcık veririm" dedim. Çocuk sok 😂😂😂 Ama güzel birsey ya.. başka biriyle görmedikçe
Bana açılsın isterdim. İnsan ne derece ve neden sevdiğini merak ediyor.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bana açılan ve sonrasında birlikte olduğum eski kız arkadaşım 8 ay her gece senin fotoğraflarına bakıp uyuyordum demiştir. Çaktırmamıştım ama çok onore ediyor.
En İyi Cevaplar