Sizce bir kadın, hoşlandığı zaman karşısındaki kişiye adım atmalı mı yoksa duygularını bastırıp sessizce beklemeli mi?

Sizce bir kadın, hoşlandığı zaman karşısındaki kişiye adım atmalı mı yoksa duygularını bastırıp sessizce beklemeli mi?
Duyguların cinsiyeti yoktur; o yüzden diyoruz ki seven sevdiğine söylesin.
Sizce bir kadın, hoşlandığı zaman karşısındaki kişiye adım atmalı mı yoksa duygularını bastırıp sessizce beklemeli mi?
Cevapla