Kaç yaşınıza kadar evlenmezseniz kendinizi evde kalmış sayarsınız?

Tabii evde kalmak kötü bir tabir, benim de yaşım genç şu an bol keseden atıyo olabilirim ama 26 falan üst sınırım. Sonra üzer bu durum beni :D
Kaç yaşınıza kadar evlenmezseniz kendinizi evde kalmış sayarsınız?

Sonra gelinliğimi bir başıma giyer aha bu şekil otururum :(
Güncellemeler
+1 yıl
vay anam bu nasıl görüş sayısı :D
Kaç yaşınıza kadar evlenmezseniz kendinizi evde kalmış sayarsınız?
Cevapla