Allah neden bir insanı olduğu kişiye asla kavuşamayacağını bildiği halde aşık eder?

Anlamıyorum gerçekten isyanda etmiyorum kalbimize o aşkı koyan Allah istese o kişiyi umurumuzda bile yapmayabilir boş fani aşklara inanmak istemiyorum sevdiğim kişinin sevgilisi var iki kat acı çekiyorum ayırmakta istemiyorum artık gücüm kalmadı?
Allah neden bir insanı olduğu kişiye asla kavuşamayacağını bildiği halde aşık eder?
Cevapla