Erkek ya da kadın diye genelleme. yapmak. doğru. değil insan doyumsuz bir canlıdır istediğini elde. ettikten sonra hevesi kaçar ulaşamadığıdır cazibeli olan bunun için mücadele eder elde ettikten sonra ne yazık ki büyü bozulur ve değişirler.. Daha sonra hangi tarafta sevgi kaldıysa o yaşar acısını ki çoğunlukla bu hadise bayanların başına geliyor Allah iyi insanlarla karşılaştırsın ne diyelim ☺
Sonuçta ortada bir "cicim ayı" var. Bu iki aylık kisa dönemde çiftler gayet mutlu ve aşık. Fakat sonra; erkekte çeşitli göz kaymaları, ilgisizlik vakası ön görürken bayanlarda ise kıskanç bir cadıya dönüşme evreleri boy gösteriyor.. iki tarafta değişiyor
Bence insanlar zaman gectikce birbirini daha cok taniyor, ona gore samimiyeti genisletiyor. Sizi taniyan sizin olaylara nasil tepki vereceginizi bilen kisi eskisi kadar size onem vermez, ilgi gostermez, tanimak icin caba gostermez. Bu degisim erkeklerde daha fazla bence.
valla kimisinde erkek kimisinde kadın, erkek ilişkiye başlayana kadar normaldir başladıktan sonra kızı asosyalleştirir. Kadın ilişkiye başlayana mükemmeldir ama ilişkiye başlayınca flört döneminde erkeğin kadına göre sempatik olan yönleri ne hikmetse sorgulanmaya başlıyor ve öyle davranmamanı istiyor kısacası değişmeni istiyor.
Her ikisinde de değişiklik meydana geliyor nedense saçma salak bir samimiyet ile beraber geliyor sıkıntı orada ve bu samimiyeti diğerlerinden farklı kılan ise her ikisinin de iğrençliklerini ortaya çıkarıyor olması...
Kadın seçen, erkek ikna etmeye çalışan taraf olduğu için ilk başlarda erkek kendini daha cool daha farklı tanıtabilir. Sonra da elde edince doğal halini gösterebilir. Bu açıdan erkek sanki biraz daha değişir gibi sanki
erkekler değişir, cunku sevdiği insanın peşinden koşma olayı biter sevgililikte bilir ki karşısındaki kızı tavladı, o da seviyor. eski jestler azalır, biraz salar kendini erkek. kadının beklediği sürekli sevgi sozcukleri, zırt pırt aramalar azalır.
Flörtten sevgiliye geçişte karakter değişiyorsa o ilk buluşmada ki mistik aşk duygusu yerine sıradan duygular alıyorsa ve ortada gizem yoksa o aşkın ne anlamı var ki nirvanaya ulaşamadan yarı yolda geri dönmek gibi..
Herikisi de duruma göre vaziyet alıyorlar. Eğer erkek pısırıklaşıyorsa kadın değişiyor. Eğer ki kadın çok fazla sevgi saygı gösteriyor ise bu sefer erkek değişiyor. Yani işin içinde samimiyet ve sevgisizlik varsa her ikside değişiyor maalesef
Şimdi eğri oturup doğru konuşalım, erkekler flörtten sevgililik aşamasına geçince değişmiyor. Onlar genelde evlendikten sonra değişiyorlar :D bizler için yorum yapamıcam :)
Bilmiyorum. Hala flörtü tam anlamış değilim. Eskiden sevgililere flört denirdi. Çıkmaya flört etmek son zamanlarda anlamlar değişti. O yüzden bu soruyu bir yere oturtamıyorum.
Valla bacım ben tipsizim benim sevgilim hiç olmadı valla ya. Hiç o flört evresine bile giremedim. Kızlar beni ya kanka olarak görüyor ya da arkadaş olarak. Yani bilmiyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İlişkilerimin çoğunda karşı tarafın değiştiğini gördüğüm için kadınlar diyeceğim
Ya her iki taraf şartlarını en başta konuşmadıkları için iş biraz daha ileri gidince yani ciddileşince iki tarafta kendi baskınlığını kurmaya calısıyor veya değiştirmeye calısıyor karşındakini
Bence biz kadınlar, direkt sahiplenme ve sorgulama moduna geçiyoruz. Flört ken öyle değil geyiğine herşey günlerce yazmasa problem yok. Sevgili olsun sana yazmadığı an bir yerde çevrimiçi görelim bı eyvah eyvah, erkekler o kadar değişmiyor bence
Bir erkek sevdiği kızın kendisini sevebilme ihtimalini sever. Bu nedenlede bence erkekler daha çok değişirler aynı zamanda bunlar beraberinde sahiplenmeyi vs. de getiriyor tabii ki
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Erkekler bence, fabrika ayarlarına geri dönüyorlar çünkü 😅
Kesinlikle kadınlar , yaklaşık 80-100 sevgilim oldu şu zamana kadar abi sevgili olmadan önce gayet anlayışlı olan kişi sevgili olduktan sonra tuvalete giderken haber verdirttiriyo 😂😂
Kadınlar daha bağlı olurken erkek kısmı biraz soğuma yaşıyor bumuydu yani gibisinden. Sebebi de zor ulaşıldığı için. Fazla yokuşa sürüp beklentiyi yükseltmeyin o yüzden kızlar
En İyi Cevaplar