Güncellemeler
1 yıl
Kadınlar daha çok sanki🤔
Kendini yenilemekten söz ediyorum..
Biten her ilişki iki tarafta da hem değişim, hem öfke yönünde hem de pişmanlık yönünde etkiler oluşturur
Teşekkürler efenim 💐
Kadın iki göz yaşı döktükten sonra hiç bir şey umurunda olmuyor
Cevap
7Cevap
Bence kadınlar genelde
Erkekler fazla takmıyor kafaya ama kadınlar çok üzülüyor genelde. Sonra kadınlar saç filan değişim yapıyor ondan sonra hayata devam.
Bunun kadını erkeği yok, kim güçlüyse o ayakta kalıyor. Kim ilişkiden daha az yara aldıysa o kendini çabuk yeniliyor.
İki tarafta değişiyor
Kadınlar bence
Kadınlaarrr aa
Herkes farklı cinsiyeti yok bunun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar