İlişki bittikten sonra kadınlar mı daha çok saçmalar yoksa erkekler mi?

Net kadınlar 😀Gerçekten "saçmalıklarına yetişemiyorum"diyesi geliyor insanın 😀ilişkiden sonraki saçmalıkları görünce. Genele vurunca kadınlar dedim ben

İlişki bittikten sonra kadınlar mı daha çok saçmalar yoksa erkekler mi?
Cevapla