Benim imtihanımda bu galiba ikinci kez nişan attım sonradan mutluluğu bulur muyum?

1. Nişanlandığımda galiba bir hevesti aileler az çok tanışıyordu 2 ay kadar görüştük 3 ayda isteme sonra 2-3 ay kadar nişanlı sonra ayrıldık 2. Kez nişanlanmam uzak bir şehirden oldu ailem hiç istemedi ben istiyorum diye oldu fakat hep olumsuzluklar bitmedi biz aramızda iyiyken çevresel sorunlar oldu haliyle bizede yansıdı ve bitmeyen kavgalar duymadığım hakaretler kaba davranışlar kalmadı ve devam etmek istesekte bana edilen hakaretleri sözleri unutum sineme çekemedim oda pek birşey yapmadı ve bitti düğüne iki ay kala eminim çevremden çok tepki gelecek geçimiz biri değilim o kişi benimle geçinmeyi bilmedi velhasıl ayrıldık gerçekten aileme karşı çok mahcubum bu günleride atlatırım inşallah
Benim imtihanımda bu galiba ikinci kez nişan attım sonradan mutluluğu bulur muyum?
Cevapla