Paralı erkeğe karşı romantik olan erkeğin şansı yüzde kaçtır? 
BMW ile sevgilisinin ayağını yerden kesen erkek mi makbuldür yoksa güzel sözleri ayağını yerden kesmeyi becerebilen erkek mi?
#DüşbaZBeydiyeceksiniz

#DüşbaZBeydiyeceksiniz

bir ara ferarri kiralamıştım sosyal deney için inanin yüzünüze bakmayan kız bile peşinizde depar atıyor o yuzden paran varsa romantizmin dr olur zaten...
Güzel sözler her zaman işe yarar ve yer zaman ayarlanırsa da, karşıdaki kişinin ayağı yere değmez asla :))
Arabası batsın şu erkeklerin 😊 güzel sözler söyleyin biraz
Güzel sözleri ile yapsın bunu mal mülk gelip geçici sdfghj
Cevap
36Cevap
her ikiisi de baneel
ben boyle isterim sevdicekle
sence de tatli degil mi ya :D
78.media.tumblr.com/.../...uyE8FD1r20k99o6_500.gif
gercekelstircemm
o kesin ))
Lütfen ne fazla zengin olsun ne fazla romantik. Arabamı çalışır alırım, romantizmin fazlasından da aşırı bunalırım
Bmw yi birak arabam bile yok. Ama guzel sözler soylebilirim. Hangisi daha makbuldur bunu kizlar soylesin.
Adam olan karakterli olan icinde Allah korusu olan erkek makbul bana 2 sini de istemem😒
Arabam var zaten. Yani güzel sözler söyleyen diyorum
Şimdi ilk olarak BMW ye karşı bir antipatim var.
Ama öyle iki çiçek üç mum birkaç hediyeyle mutlu olcak bir tip değilim. Bu işler karmaşık işler oyüzden. 🤣
Bmw tabi kaınlar güçe tapar hiç gördün mü fakirin yanında güzel bir kız? Güzel sözler ancak senden başka elinde bir şeyi olmayan kızları etkiler. Buda mecburiyetendir.
Para için evlilik düşünlerin ne kadar Üstün zekaya sahip olduklarını anlatamayız hiç düşünmüyorlar
Ki ya bişey olur da bu paralar elden giderse sonran ne b***k yiyecem diye evlilik çocuk işi degil sonuçta
Mutlu olmadıktan sonra o araba olsa ne olacak, güzel söz diyorum. :)
romantik olsun yeter ya cok pahali seylere gerek yok cicek olsun balon olsun bmw ben napim. kendine alsn bmw evlenince gezeriz arabayla😂
Zengin erkekle uğraşamam. Paranın bozmadığı insan yok. Güzel sözleri de içinden gelerek söylüyorsa söylesin. Yoksa onu da almayayım.
Güzel sözle ayağı yerden kesilen kız kaldimıki parasız erkekle zengin beyfendinin arasındaki yuzdeyi hesapliyoruz
BMW olmaz. Mercedes :))
Şaka bir yana, maddiyat değil, insanlık önemli.
Her ikisinde güzeldir
Kadına bağlı eğer duygusal sa söz der ama para gözlğyse ve çok zekiyse araba der
Klişe sözümü yazacağım. Kişiden kişiye göre değişir.
Bmw ile kuru sözü mü karşılaştırıyosun ajdjfk
Para kazanır
BMW ayağımı yerden kesmiş ama adam olmamış ne faydaaa
bence özel jet veya helikopter ile kesen =) ayağını yerden kesmek tam bu olsa gerek internette gördüm mekjet. com da kız alma evlilik teklifi için helikopter kiralayanlar varmış.
zengin olupda mutlu olmayannçok çift var mutluluğu satın alamazsın ki
Keşke bütün kızlar bunu anlasa
Sarıldığım an huzurdan nefesimin kesildiği erkek.
Şu bmw si olan erkekler cok itici geliuo ban serseri zubbe gibiler ggozumde sanki beni sevsin beni mutlu etsin yeter bana yemisim parayi pulu
28 yaşında hala bunu anlayamadın mı? .
güzel sözleriyle mutlu etsin, arabayi ben alirim
Güzel sözlerle olan daha makbul
Aslen çok romantikte değil çok odunda olmayan parasına bakmadan sevilen erkek makbüldür ;)
Güzel sözler ile
#hacıemre
Aşkı ile karnını doyuran
Önüme çayı getiren makbuldür 😆
Sallayın bmw yi para puşta yakışır.
parasi olan her daim
164850272.759202 adim önde
Bmw ile benim bile keser a.. 😂😂
Güven versin de gerisi kendiliğinden gelisir
Romantik erkek paralı erkek ile baş edemez.
İkisiylede kesebiliyoruz🙃🤑
Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır
Her ikiside
Bmw her turlu is yapar tecrube ole sabit
Tatlı sözler çünkü kelimeler sihirlidir : )
BMW ile tabi 😂🤣 güzel söz fakir edebiyatı
İkiside boş.
Benc güzel söz söyleyen
Kroyum ama para bende biriyle ne yapılırki
Ikisi
BMW sahibi olmadığım için tabiki güzel söz
Bu devirde BMW diyorum direkt olarak
Mercedes varken Bmw araba mı?
Sözleri ile
BMW ile kesen makbuldür bence kızlara göre.
Sevgisiyle ve dürüstlüğü ilee
İkiside yetmez büyük ihtimalle 😂
Bmw daha romantik
BMW'nin yeri ayrı.
Güzel söz bence😇
Hiçbiri.
araba şart :D
BMW ile kesen
ikiside
Espiri seviyesi benden yüksek olan erkek
Ks de espri seviyesi istatislide tutulsaydı :))
Güzel sözler tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar