Sevgilimin bu sözü çok içime oturdu siz olsanız ne yapardınız?

Sevgilimin bu sözü çok içime oturdu siz olsanız ne yapardınız?

15 ocak 2018 beri birlikteyiz.. uzaktan bir ilişki bizimki burdan tanışmıştık hemde.. o 22 ben 25 yaşındayım bu kdar süre bişey yoktu şimdi yaz geldi tatil yapalım birlikte dedim ve işte manzara bu... zaten sürekli tartışıyoruz ufak bir şeyde seviyorum ama zor bir karakteri var yine buna rağmen ben yine fedakarlık yapıp otel masraflarını da komple karşılayabilecekken birde ne görsem iyi yazmış ki sen bna zarar vereceksin beynimdeki kanlar çekildi olay dha şimdi oldu.. her yerden engelledim lanet olsun böyle işe 😓😓😔.. halbuki çalıştığım yeri annemi evimi herşeyimi biliyor.. lanet olsun gerçekten.. allah bildiği gibi yapsın bu nedir ya 😓😓😔
Güncellemeler
+1 yıl
Rüyasında kabus gördüğü için böyle yazmış özür diledi ve barıştık ☺
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim yorumlarınız için
Sevgilimin bu sözü çok içime oturdu siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla