Sevmek güzel şey. Ancak öfke bazen sevginin önüne geçebiliyor. Sevgili ile yaşanan bazı durumlarda ise karşınızdakinin öfke kontrolü yapamadığı anlarda van gölü canavarına dönüştüğünü bazen ise ejderya gibi ateş püskürttüğünü görebiliyoruz.-Peki sinirlendiği zaman van gölü canavarına dönüşen sevgili ile nasıl başa çıkılır? #Vangölü#Canavarı#Bıyıklı
Sinirlendiği zaman van gölü canavarına dönüşen sevgili ile nasıl başa çıkılır?
Öyle bir sevgilim olsaydı galiba susardım ve uzun bir süre konuşmazdım çünkü hayatımı tartışarcak geçiremem ve büyüzden kızlardan uzak duruyorum, beyefendi.
Sevgi öfkenin üstüne geçmiyor birini ne kadar seviyorsan ona orantılı şekilde sinirleniyorsun çünkü ya karşı taraftan beklemiyorsun ya da o kadar kızabilicek kadar yakın hissediyorsun bence bu güzel bir şey düşünsene sana kızmaya çekiniyor fazla garip heleki sevgiliyse
vangölü canavarı diye bir şey yok türist çekmek için uydurulmuş bir var sayım sevgilinizide ona benzetmeyiniz mutlaka siz canavarlaştırmışsınızdır nefsi davranışından olmuştur suçu kendinde ararsanız iyi olur bence
Beklerim ya da ordan uzaklasirim siniri gectikten sonra isterse konusurum dinlerim ama baskasina sinirlenip beni kirarsa giderim ordan telefona da bakmam akli basina gelinceyw kadar ders olur birdahada yapmaz
Öfkesi geçene kadar ondan uzaklaşırım. Öfkesi geçince o anki sorun hakkında konuşurum. Çözüme varınca zaten sıkıntı kalmaz ki ben çözüm üreten taraf olurum hep.
Yani sinir, stres, üzüntü her şey boş. İnsan, bir insanı gerçekten severse, gözü hiçbir şeyi görmez. Sürekli dile getirirse, sevmiyordur demektir. Hayat sevince güzel. 😌
En İyi Cevaplar