
Sizce kadınlar ve erkekler olarak evliliğimizi bu düşünceyle mi yapıyoruz?

İlişkilerin en büyük yanlışı. Bir gün değişir diye beklemek evet. Kadınlar evlenmeden önce bir liste yaparlar zaten değişmesi gereken özelliklerle ilgili ve bu asla reelde gerçekleşmez (istisnalar hariç ). Bu yüzden evleneceğimiz insanı değişir umudu ile sevmekten ziyade evlenmeden önce kendimize uygun insanı bulmak daha önemli
degil elbette ama illaki iki tarafta degisiyor bu kacinilmaz bir durum. oyuzden asktan sevgiden ömce anlasmak önemli. yani sürekli kavga eden guzel sohbet edemeyen ortak noktalari olmayan ciftler sadece askin buyusune kapilik evlenirse o evlilik elbette yürümez. #
asktan önce anlasmak önemli karsilikli Sevgi saygi falan
Bilmiyorum bahar hanim çok yorgunum insanlar degisecwklerse olumlu değişsinler
Hata yaptım çok kaybettim her şeyi kaybettim hayat yorgunuyum
Abarttım biraz sanki 😂
Hiç kimse % 100 değişmez. Değişir umuduyla evlenmek büyük hatadır.
Cevap
27Cevap
Bir bekleyişten ötesi değildir
Mantıklı kimse değişmez
#hacıemre
İnsanlar evlenince birbirinden etkilenir ve kısmen değişir bu iyi birşey. Birde evlendikten sonra eşine karşı ilgisi azalan eşler var bu da evliliğin en büyük düşmanı. Birini severken değişecek umuduyla sevmemek lazım. Nasılsa öyle kabul etmeli
Evliliğimize zarar verecek davranışları ve alışkanlıkları yoksa değiştirmeye çalışmam, olduğu gibi sever kabul ederim.. insan eşini görmek istediği gibi şekillendirmek yerine eksik yönlerini tamamlamalıdır...
Değişir ve değişmez umudu ikisi de saçma.. o Çift kalivermiyorki, ömür denen yolda ilaki (birlikte) değişirler.. ama Insanin özünü kaybedeceği anlamina gelmez bu..
Bunu bekleyerek evlenmek mantıklı değil tabiki de. Ama mümkün olmayan durum da değil. Biraz şans ve beceri meselesi sanırım
Sanırım öyle. Gerçi evlenince benim kendim vazgeçmek istediğim huylarım var mesela. Eşimin istemesini beklemeden.
Değişim gelişimi getirir. Ben aynı kalmasını istemem. Geçen senelerin ikimize de bir şeyler katmadını isterim
Bundan daha mantıksız bir şey olamaz ya. Değişeceğini ummak da hiç değişmeyeceğini ummak da. Bizim planlarımıza göre gitmiyor hiçbir şey.
hayır bence olduğu gibi kabul edilmeli
sonuçta aşık olduğun kişi o, neden değiştirmek isteyesin ki?
öyle sevmedin mi sen onu?
İşte öyle evlenenler hep hayal kırıklığı yaşar çünkü insan 7 sinde ne ise 70 inde de odur..
Evlenenince yüzde 90 değişim oluyor evlilik güzeldir evlenin torun torba sahibi olun 😃
Torunu anladik da torba nedir kanki xd
Biz evlendiğimiz kişiyi olduğu yani kendi doğal haliyle sevip evleniriz. Evlendiğimiz zaman eşimizin değişmesini beklemek doğru değil
Kimse olduğu gibi değil zaten sevgiliyken de nişanlıyken de.
Bu yüzden bu mantıkla düşünürsek değişeceğinin bilincinde olarak evlenir hayal kırıklığı yaşamayız :)
Uğraşamam değiştirmek meğiştirmek yorar öyle şeyler beni. Hazir değişmişi varsa o olsun 😂😂
Çok saçma kişiyi değiştiren acılar hüzünlerdir değişmesini bekliyorsa demekki çok üzmüştür
Ha bir insanın değişeceğini ha güneşin batıdan doğacağını düşünmüşsün.
Aynı şey.
Bir kişinin bir özelliğini bile değiştirmek istiyorsam maalesef onunla evlenem -evde kaldı-
Cok mantıksız can cıkar huy çıkmaz belki giyimi tarzı değisebilir.
Mantiksiz
Degismesini beklemek de... degistormeye calismak da gerrksiz
Erkeklerin o umutla evlendigini kim söylemiş 😀 herkes köprüyü geçene kadar dayı der.. nikahtan sonra mecbur değişecek kafasındalar yoksa bu kadar geçimsizlik bu kadar boşanma neden olsun..
Değişime inanan bir insanim, düşünceler fikirler bile degisir .
değişecek düşüncesiyle asla sevgili olmayın ve evlenmeyin! Kimse sizin için değişmez, ruh eşinizi arayın, kimseyi sonradan ruh eşinize çeviremezsiniz
Tabıkı hayır sadece fedakarlık yapmasını beklerim ya da oldugu gıbı kabullenirım
Değil tabi ki zaten değişmesin de o halini sevmişsin de evlenmişsin
Evleneceğim kisiyi her haliyle sevmisimdir. Degismesine gerek yok
Beklemem ama degisecegini bilirim az da olsa. Yillar insani illa ki degistirir
değişeceğini bilmek mantıklı, değişmesini beklemek mantıksız
mantıklı kelimesi yanında mantıksız kalır. o derece mantıklı.
Değişim her zaman olacaktır.. İyi ya da kötü ama olacaktır..
Hayat... bazen öyle bazen böyle 😊
Sadece kendini kandırırsın belki bir gün degir diye o yine kendi bildiğini mutlu olduğu şeyleri yapar
Kimseyi değiştirmeye çalışmak boşuna vakit kaybı, paket bu, işine gelirse...
Mantıklı değil bunu bilerek seviyorsun zaten eğer değiştiriyorsan zaten bu gerçek sevgi değildir
Değişeceğini bekliyorsa hiç beklemesin bir insan sadece günden güne hatalarını öğrenir yapmaz veya hata üstüne yine hata yapar
Bence çok yanlış.
Değişmeyen tek gerçek değişimin ta kendisidir.
Umut fakirin ekmeği demişler 😀
maalesef değilmşyor sadece pes ediliyor
Sadece aptal bir bekleyiştir.
Ben benim mantığıma tüküreyim
Onu öyle kabul etmesi gerekirken saçma olur.
Mantıksız kimse kolay koaly değişmez
Artık hersey sacma gelıyor
olduğu gibi kabul etmektir en büyük nimet budur
toplum yönlendirmese kimse evlenmez
Aşırı mantıklı, öyle böyle değil.
Bu durum da aldanan erkekler mi oluyor şimdi..
Değişmezse evlilik yürümez
Hangi konuda değişmeli bu önemli bence.. 😊
Olduğu gibi kabul ederim.
Değil. Değişim umuduyla evlenmek mantık dışı.
Erkek degisir cebinde parasi varsa degisir
Çok doğru
Asla beklenmemeli değişir deyip evlenmemeli
mantiksiz Bahar
Mantıksız sanırım😇
Değil.
Kısmet
Evet mantıklı
Her insan değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar