Öpüşüyoruz, el ele tutuşuyoruz, sarılıyoruz genelde hep beraberiz fakat sevgili değiliz zamanı var diyor tanışalı 1 ay oldu?

Ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Sizce normal mi?🧐
Öpüşüyoruz, el ele tutuşuyoruz, sarılıyoruz genelde hep beraberiz fakat sevgili değiliz zamanı var diyor tanışalı 1 ay oldu?
Cevapla