Birilerine kendinizi kanıtlamak / inandırmak için kendinizi yoruyor musunuz?

"Şimdi aramızda noksan olan şeyin ne olduğunu biliyorum!" dedi. "Bu eksik sana değil, bana ait... Bende inanmak noksanmış... Beni bu kadar çok sevdiğine bir türlü inanamadığım için, sana âşık olmadığımı zannediyormuşum... Bunu şimdi anlıyorum. Demek ki, insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar... Ama şimdi inanıyorum... Sen beni inandırdın... Seni seviyorum... Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum... Seni istiyorum... İçimde müthiş bir arzu var.."
-Kürk Mantolu Madonna, Sabahattin Ali
Bu da şarkınız ;

#aeternitas
#May27
Birilerine kendinizi kanıtlamak / inandırmak için kendinizi yoruyor musunuz?
Cevapla