benım için sorun olmuyor. ben bişey sordugum zaman gün içersinde dönmezse yazdığım veya aradığım kişi hayatımdan siliyorum telefondanda engellıyorum uğraşamam kımseyle
Bu görüldü yapıp insanı adamdan saymayan insanlar varya yani aşk meşk meselelerini kenara bırakıyorum bikere neyse Çok ayıp yaptıklarını düşünüyorum ben kim olursa olsun o kabalığı kimseye yapmaya kıyamam
Kardeşim bırak şu görüldü atanı gördü ama görmezlikten geldi tutanı. Bahsettiğin sanal paylaşım programı olmasa (Facebook whatsup instagram ) ne halt edecektin? Sen hele gözünün içine bakana bak.
(İkiside itici) fakat şöyle bir durum var benim açımdan çiflerin birbirlerine çok mesaj atıp aramasına vs çok sıkmasına falan karşıyım bir süre sonra bu durum sıkar insanı çünkü...