Tırnağı kırılınca yaygara koparanların kafasını hiç bir zaman anlamayacağım.


Tırnağı kırılınca yaygara koparanların kafasını hiç bir zaman anlamayacağım.


Bence tırnağı kırılan kadın daha sinirli ve agresiftir.. hatta karşısında o an durmamak gerekir ne derse alttan almak gerekir :D çünkü kadınlar tırnak bakımına çok zaman harcarlar.. oje kurumasını beklerler..
Kesinlikle arabası çizilen erkek hele ki şu anda araba fiyatlarının masrafları parça masraflarını göz önüne aldığınız zaman arabası çizilen erkek dünyayı yıkar
Tırnak nedir ki; kesersin yeniden çıkar ama arabadaki çizik, adamı çileden çıkarır 😂
Vala bende anlamiyrum ama emek sarfetmis galiba 😀
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim
Tırnağı kırıldı diye çığlık atan kadın gördüm korktum cinayet falan sandık
Hahahaha😀😀dizilerde oluyor aaniyordum ben ya
Yok markette oldu
😀Sonra naptınız
Bir şey yapmadık herkes garip garip bakıp sonra işine döndü
Cevap
11Cevap
Arabama çizik atılırsa deliririm ben. Tırnağımı yaparım yeniden protez olduğundan sjsj
Jsjsjsj arabays çare yok mu
Ufacık çizik bile mide bulandırıyor :D biri çizdi arabamı zaten kapıyı açarken değdirmiş adamı parçalayacaktım. Allahtan kaçmamış ya yazık 😂 beklemiş beni, sigortaya bildirdik bakalım nolacak
Ayy😀senin şerrinden korkmuş jsjsjs neyse halledilir inşallah
Tırnaklarımı feda ederim bu uğurda shsha araba değer kaybediyor lan daha taksidi bitmemiş 😂
Ay kiyamam..😀hayırlı olsun
Teşekkür ederim çiziğine hayırlı olsun mu dedin ssjaj
Kim neye kıymet veriyorsa
Senin arabana bir sey olmasin aman
Yok valla umurumda olmaz 😅
Tırnağı kırılan kadın daha çok agresiftir diye tahmin ediyorum. Pasta ciladan anlayan erkek bir çiziği dert etmez. Ama tırnağı kırılan kadın hele de dramaqueen ise izle sen curcunayı.
Hjjs geldim gidiyorum bir dramaqueen olamadim bakarak yazdim bide.. Emre
Nefes alma ayagim aciyor vardi hatırladın mi😀
Araştırdın mı o kelimeyi nasıl yani 😄
Biliyorum biliyorum. Zamanı durdurmak istemişti parkur yarışçımız 🤪😅
Sabaha kadar ağladı desem jsjsjs sonra tırnak makasi ile kestik de rahatladik
Kıyamam kuzum benim ya. Belli cani çok tatlı 😅
Benim birader çocuk yaşta kanseri atlattı kaç kez operasyona girdi çıktı. Ihh demedi ağlamadı sızlanmadı nazlanmadı oğlan hiç ya. Şaşkınım 🤓
Maşallah
O kadar acıyı ben çeksem heralde boğaz köprüsüne çıkmıştım çoktan 🤌
Tövbe
erkeklerin arabasının kapısını hafif sert kapan onda bile canları kopmuş gibi tepkiler veriyorlar 😀😂
Ya evet arabaları canlari ya
arabaları sevgilileri gibi çok garip
Kizzz benimde arabam olsa benim de manitim gibi olur gayet iyi anlıyorum 😀
yoook olmaz emin ol erkeklerinkisi nirvana
Çocukken de ayni bunlar😀
Karizması çizilen erkek daha agresiftir adsklfj
Oooo🤏😎 tak şu gözlügü
Havali bir soz söyleyince su uyuz emojiyi koyun jdjdj
Şu gözlüğü taksam olmaz mı 🤓 asdlkfjd
😀tatli oldu
arabası çizilen mi :) ben kuş sıçsa uyuyamıyorum :D
Yaaa😀 zor be
Şimdi varmi😀
Yeri ayrı
Kadınlar daha cadaloz oluyor
Araba çizilince noluyor ki yokmu onun caresi
Tırnak yerine çıkıyor
Tırnak neyse de araba önemli 😅
Abdu senin araban çizildimi jsjsjs
Jsjsjsjs😀
Küçükken tırnağım kopmuştu en az kolumun boydan yanması kadar büyük acıydı ama arabanın boyasının derin çizilmesi de sinir eder.
İkisi de aynı iticilikte agresifliğe sahip
Tırnağı kırılan kadın
Tırnağı kırılan kadın
Tırnağı kırılan kadın
İkisi de agresif ve çekilmezdir.
tırnağı kırıldığı için üzülen kızda kendine kızım demesin bunun için agresif olmak mantıksız
regl olan kadın
O ayri konu😀
Erkek
Hiçbiri
Arabası çizilen erkek.
Tırnağı kırılan.
Araba mı? 😳
erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?