

Bunları örnek olarak koyuyorum ki "Yok dikkat etmem aşkın yaşı yoktur." demeden önce değerlendirin diye, bana göre ilişkilerde yaş farkı faktörü göz önüne alınmalı.


bence önemli hatta şöyle bir kural vardı büyük tarafın yaşı bölü iki artı yedi. çıkan sonuç büyük tarafın çıkabileceği minimum yaş yani şöyle ki diyelim ki adam otuz yaşında 30:2=15, 15+7=22. yani bu adam 22 yaşında biriyle ya da 23, 24 neyse ilişkiyi yürütebilir ama bir 19-20'likle zor.. tabi kesin kural değil ama çoğunlukla mantıklı buluyorum bu formülü sonuçta bazı yaş gruplarında 10 yaş bayağı önemli oluyo hayattan beklentilerin ve ilişkiden farklı olmasından dolayı. ama mesela 40 yaşında adam 29-30'lukla daha rahat anlaşır ilişki de daha yüksek ihtimalle yürür formüle göre de öyle çıkıyor zaten
@ameledonu olabilir haha:D
@ameledonu evet :D ay ben çok uzun süreli sevgilimden (eski) daha yeni ayrıldım bir de son 24 saatte... şu an var ya hem o hemen başka kız bulursa üzülürüm hem de yeni biriyle tanışmak falan o kadar imkansız ve uzak geliyo ki. neyse geçer herhalde zamanla :/
@ameledonu kötüymüş ya... ya çok sinirlendim şimdi gene bak neden makul birini bulup güzel güzel vakit geçirmek bu kadar zor olmak zorunda ki? neden mesela uzun süreli ilişkide de bir süre sonra taraflar birbirini daha iyi tanıyıp anlaşamadıklarını filan fark ediyolar hep ilk zamanlardaki gibi birbirimizin kusurlarını görmesek çok daha sağlıksız ama mutluluk açısından iyi olmaz mıydı? yani gerçek aşkı (varsa) mesela ilerideki eşini tanıyana kadar neden bir sürü irili ufaklı kalp kırılması yaşıyoruz ki?
Önemli yani dedem yaşında biriyle ayy aşk maşk demesinler insan aşık olacağı insanı gayet güzel seçer ağzımı açtırmasınlar Ramazan Ramazan
Aramızda kalsın arya sana ormantik pakize dedi
O ne derse canımdır aramızı bozamayacaksın fesat mamut
Ahahah
Özellikle küçük arayan sapıklık peşindedir
Ama karşılıklı hoşlanırlar ve yaş farkı vardır o önemsiz
yaş farkı önemli benim için..
Cevap
34Cevap
Evet önemli
#hayırlıramazanlar
Gönül bu eğer severem yaş farkına bakmam evlenebilirim
Evet gerçek aşk budur. Ama eğer insan bulursa öyle birini..
Tabi ki önemli babam yaşında ki adama ne kocacığım diyeceğim?
Benden küçük birini istemem benden büyük olabilir en fazla 6 7 yaş büyük olsun cok büyük de istemem
Erkek arkadaşım benden 4 yaş büyük mesela ama kavga ettik konuşmuyoruz 1 haftadır iyi anlasıyorduk yas farkı iyiydi ama yaşıtlarımla hiç anlaşamam 😁
Yaş farkı önemli. Arada 1 kuşaktan fazla fark olmayacak (her 5 yıl bir kuşak). Ben o konularda bira değişik biri olabiliyorum; kendimden 1 kuşak küçük erkeklerden hoşlanabiliyorum bazen.
Aşkın yaşı vardır efendim. Ben inanmıyorum bu kadar büyük yş farklılıkalrında sağlıklı bir ilişki sürdürüldüğüne.
Onemlidir. Sahsen zaten erkekler cocuk gibi bir de küçük olmasini hic istemezdim. En az 2yas buyuk olmali
Benden büyük olmalı diye düşünürdüm ki olgun olsun.
Ama olgunlugun yaşla cok da alakası olmadıgını gördum🤫😏
Örnekler çok yerinde olmuş evet kesinlikle yaş farkı önemli benim için. Erkek kızın yaşıtı ya da en fazla 5 6 yaş büyük olmalı :)
Ünlülerle kıyaslamak doğru olmaz sıradan insanlar için normal karşılanmaz genelde. Zengin yaparsa Playboy çapkın fakir yaparsa Sapık derler.
Bir bayan için kendisinden yaşlı olması her zaman daha iyidir.
Bence daha çok paranın gücü var ortada 2-3 yaş normal ama gerisi abartı
Tercih meselesidir. Cinsel tercihlere bile saygıdan bahsedenler , bu konuda çok saldırgan davranıyorlar.
Yaş takıntısı yok benim için abartı olmadığı sürece.
Seven insan ne yaşına nede kilosuna bakar. Severse herşeyiyle sever ve kabul eder.
Benim için önemli, kendimden küçük birisini istemem..
Önemlidir kendimden küçük ve ya çok büyük biriyle yapamam
ilişkide kalpler birbirini sevdikten sonra hiç bir önemi yok
Valla 2 yaş aralığını aşmadıkça benim için sorun yok. (19 olcam, 17 ve 18 farketmez :) )
Ablam yaşındaki birisiyle evlenecek değilim en fazla 5 yaş büyük benim için uygundur :D
Karıda para var abi sizde onlara özenip böyle şeyler yapmayın
Benim için önemli babam yaşında biriyle olamazdım mesela mide bulandırıcı geliyor bana
yaş takıntım yok ama arada 20-30 yaşta olmasın en fazla 5-6 iyidir
Abartı derecede fark olmamalı ama 10-15 yaş arası olabilir diye düşünüyorum. bence akıl yaşı önemli yaşlara pek takılmamak lazım
kesinlikle önemli. arada bana göre max 4-5 olmalı. hadi taş atlasın 6.. 10 dan üstü büyük sıkıntı. bana göre
Ne kadın erkekten ne erkek kadından büyük olmalı bence ideaili taş çatlasın 3 yaş
erkeğin kadından kesinlikle büyük olması lazım
yaş farkı fazlaysa ilişki iyi oluyor
Önemli bence knk dedem yaşında adamla veya kardeşim yaşında çocukla evlenmek istemem
Önemli tabiki gidip 60 yaşında biri 20 yaşında kız sevemez ki
@SenKimsinAcabaaağ ya katılıyorum 😑
Yaa çok şikirsinn 😍❤️
Xx heyatım 😍 biz mütüş uyumluyuz 😎
Neden 😱😱😱
Hatırlamıyorum miniş beyinli 😡
Ya olar mı hiç 😓 en çok seni sefiyom
Ya hem papinin basenleri var ki 😛
Ya bikerede kızma 😢 bikere sıcak davran
Sana varya vurarım he 😡 hiç sefiyom deme zaten 😡
Ya şaka papmıştım 😣 hem sen döversin ki zaten
Qandırdım 😈 cınaverim ben 👻 böö
Tamam be 😒
Yaş takıntısı olmayan tarafım
Pek önemsemem ama abartmaya da gerek yok.
Amcayla kuzı gibi levent yüksel
Tipsiz yine yorum atmış
Tipsizliğinde bu kadarı yani
Ehüehüe
aşırı fark yoksa önemli değil
Ben hiç takmıuom yaş vs herkese bam bam
Yaş farkı önemli benim için
benim manita 39 yaşında ben 33
31 yaş küçük. Ne demek ya yuh yani yuh.
Sorun çarpı sonsuz amabkykfkvmchjgkf
yalniz ünlülerin dunyasi biraz terstir
Yaş farkı önemli tabi
5-6 dan fazla yaş farkı bana göre değil 😏
yaş farkindan ziyada akıl farkı önemli
Önemli. net
Benim için önemli
Olan tarafım.
haluk levent mi:d
yaş farkı önemli
Yas takintim var
Benim için önemli.
önemli
Yas onmli degil
Önemli
Yaş takıntım yok.
Yaş önemli
Önemli degil
Yaş takintim yok
değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar