Neden uçak moduna aldığına göre değişir. Yargısız infaz yapmak doğru değil. Sonuçta uçak modu özelliği ilişkilere özel tasarlanmış bir özellik değil. Başka sebeplerden ötürü de telefonunu uçak moduna almış olabilir.
Başkalarının düşüncesi önemli olabilir de başkalarının düşüncesi senin yaşayış biçimini ilişki şeklini etkilememeli her parfüm her tende aynı kokmadığı gibi her düşünce her insanda aynı etkiyi uyandırmaz. Aynı beklentiyi karşılamaz
Dışarı çıkmadan önce görüşeceği arkadaşlarını ve ortamı öğrenirim. Daha sonra ararım, arkadaşlarını ararım en son nereye gitti ise gider bakarım. Sonra o sağ ben selamet
Beni aradığında genelde bu cümleyle karşılaşırlar. Uçak içinde açık tutmuyorum, ama dışarı çıkarken açık olur ikimizinki de. Kapatsa sanırım sinir olurdum.
Zaten bu erkek sevgilisini sevmiyordur ki teli ucak modunaa aliyor ulasamasinda daha rahat isimi halledeyim dusuncesi. Kadinlar ne zaman duzgun erkekleri sevecek cok merak ediyorum...
En İyi Cevaplar