Sevgilim işteyken telefonunu uçak moduna alıyor. Sorun etmekte haksız mıyım?

Sevgilim işteyken telefonunu kapatıyor öyle huyu yoktu mola saatlerinde dahi açmıyor işten çıkmadan yarım saat önce açıyor neden kapatıyorsun dediğimde şarja takıyorum telefonu ellemiyorum diyor hiç mi telefonla ilgilenmez sorun etmekte hatalımıyım herşeye takıntı mı ediyorum acaba

Güncellemeler
+1 yıl
Canımı cok sıkıyor ya şeytan diyor numaranı herseyini değiştir uğraşma
Sevgilim işteyken telefonunu uçak moduna alıyor. Sorun etmekte haksız mıyım?
Cevapla