Sevgilim benden ayrıldı ben onu hala seviyor gibiyim ne yapmalıyım?

2 aylık sevgilim sebepsizce benden ayrıldı bana sürekli iltifat ediyordu senden ayrılmıcam seni seviyorum diyodu ama gecen gunlerde ayrıldı neden dedim bilmiyorum bir sogukluk hissettim dedi ya niye dedim ayrilmak icin hersey gecti icimden bilmiyorum ayrilalim dedi. Sonrasında icim ayrilmak istiyor dışım istemiyor zaman verir misin dedi 1 hafta sure verdim tamam dedi. Sonra engelledim ama. Arkadaslarina diyormus ki ayrildim simdi kimle cikiyim demis sonra benim kankama da ben onu hala seviyorum barisabiliriz demis kiz arkadaslarima da zaten hayatimiz park gibiydi istesem yine barisirim. onla demis parkta nolur eğlenilir oynalınır. Yani ben onu hala seviyor gibiyim. Sizce pat diye niye ayrıldı? Bana geri döner mi? Beni hala seviyor mu? Bu sorular cok onemli benim icin cunku ben ilk defa bu kadar cok birini sevdim ve hala seviyorum. Suratimiza birbirimizi tanimiyormus gibi bakmamiz bana cok koyuyor. Lutfen yardim edin sordugum sorulara cevap verin lutfen.
Sevgilim benden ayrıldı ben onu hala seviyor gibiyim ne yapmalıyım?
Cevapla