Erkekler, Sevgili değiliz ama bana sarılıyor, yolda yürürken elimi tutuyor?

2 aydır flört ettiğim birisi vardı. İlk defa geçen haftalarda buluştuk. İlk buluşmada bir şey olmadı. Arkadaş gibi vakit geçirdik. İkinci buluşmada sinemaya gittik ve benim elimi tuttu. O gün yolda yürürkende elimi tuttu, sarıldı. Sonraki buluşmalardada... Bugün ona "Sen benim neyimsin" dedim. "Neyin olmamı istersin" dedi. "Sevgilim olabilirsin" dedim. "Finaller bitsin şey yaparız" dedi. Sizce beni oyalıyor mu? Kullanıyor mu? Ne yapıyım bana akıl verin. Buluşmadan önce daha soğuk davranıyordu uyuyakalıyordu sürekli... Sonra hiç uyuya kalmadı mesela...
Erkekler, Sevgili değiliz ama bana sarılıyor, yolda yürürken elimi tutuyor?
Cevapla