Sevdiğim çocuk beni sevmiyor. Kaybolmuş hissediyorum. Yardım?

Bir çocuğu iki yılı aşkın bir süredir seviyorum. Artık için benim için ciddiye bindiğini bile söyleyebilirim. Sınıfımdaki bütün kızlar da bundan haberdar ve bana bir şekilde çocuğu "ayarlamaya" kalktılar. O kızlardan ikisi bir gün içinde sevdiğim çocuğun bulunmadığı bir grup erkekle dedikodu yapıyorlarmış. Burada o çocuğun ve benim bahsim de geçmiş. Bir arkadaşı o kişiye "Duru'yla çıksana." demiş. (BUradaki Duru ben oluyorum.) O da "Bilmem." diyerek karşılık vermiş. Bunun gibi birçok hikayeyle beni gaza getiren arkadaşım sayesinde çocuğa bir mektup yazdım. En yakın arkadaşım onunla aynı serviste olduğundan bu mektubu ona verdi. Serviste okumuş olduğunu da söyledi. Olayın üzerinden iki gün geçti. Arkadaşlarım hala beni teşvik etmeye çalışıyordu. İkinci günün sonunda aşağıdaki Whatsapp mesajlarını aldım:

Sevdiğim çocuk beni sevmiyor. Kaybolmuş hissediyorum. Yardım?

Sevdiğim çocuk beni sevmiyor. Kaybolmuş hissediyorum. Yardım?

Sevdiğim çocuk beni sevmiyor. Kaybolmuş hissediyorum. Yardım?

Sevdiğim çocuk beni sevmiyor. Kaybolmuş hissediyorum. Yardım?

Bu mesajlar gayet dostane ve olumlu içerikli gibi düşünebilirsiniz ama aslen pek öyle değil. Aslında üzerime fil oturmuş gibi hissetmekten kendimi alamıyorum. Sizce beni seviyor ama sadece kendini bu tarz bir ilişkiye hazır hissetmiyor mu, yoksa gerçekten yalnızca arkadaş mı kalmak istiyor? Kafam karışık.
Sevdiğim çocuk beni sevmiyor. Kaybolmuş hissediyorum. Yardım?
Cevapla