Hoşlanıp çıkma teklifi yani ilişki teklif ettiğiniz kişi Teklifin hala geçerli mi diye sorarsa ne tepki verirsiniz?


Olmaz, devam etmez. Zamanında reddetmiş demek ki birilerinin yedeğiydim. O kişi ya da kişiler olmayınca bana dönmeye çalışana ben dönmem. Gururluyum, gururum aşktan da ötedir.
Kabul ettim etmez olaydım
Yalanlarla doluydu
Bidaha tekrarı olmaz o an kabul edildi ya da düşüneyim dedi
Red aldımsa sonradan yaşvarsa olmaz
Niye reddettiğine bağlı ama ben salağım aşık olacağım için kesin açarım kollarımı😐
Hayır geçerli değil derim kindarım biraz unutmam 😐
Cevap
37Cevap
Tabiki geçerli derdim ve onun beklemediğim anda terk ederdim ama sorun şuki beni reddedecek Kıza zaten teklif etmem
Eğer böyle bişey yaparsa evet derim ve kabul ederse bir mendil gibi kullanıp atarım. Gayet dürüst tavrım bu olurdu. Burnu sürtsün biraz
Ben fazlasiyla bu konular hakta kitablar okudum akudugum her kitabda boyle hayvanlardan uzak durmami onerdiler ben de sana oneriyorum
Onu hâla seviyor bile olsam gurur yapar hayır derim
Ciddi ciddi ben sana böyle bir teklifle mi gelmiştim... o sıralar aklım neredeymiş acaba derim...
Devir değişti, e tabi çelikde değişti der postalarım.
Teklif bikereli gecerli yok ole sonradan gecerlimi flan neolduda soruon
Yeteli bakiyeniz olmadığı için bu aramayı gerçekleştiremiyorsunuz 🤔🤔
Yine hayir diyecek olduğu halde kiz erkek boyle soran varsa ben onun kalıbını... kimsenin gururu ile oynanmaz ysa
Haha cevap cok icten ve tebessum ettirdi bana gelse ne degistide geri dondun derim
Reddetmişse bitmiştir, tek kullanımlık o teklifler.
😂😂😂😂
Gecerli degil derim alla alla
Maytap mi geciyoz burda😀😀
Zaten imkansızı yapmışım bir de hâlâ geçerli olacak yok öyle 😂
Geçti bolunun pazarı diyip hadi sana güle güle derim.
Yaptığın şey çok saçma ve birinin bu şekilde duygularıyla oynaman çok daha yanlış.
Teklif etmem ki kimseye 😂 edenede reddetmissem tekrar sormam 😂
Fikrinin neden degistigini sorarim once mantikli bir aciklamasi varsa kabul ederim
Gercekten hoslaniyorsam seviyorsam her zaman gecerlidir.
Ben öyle yapmistim ama reddettigim kisiden zamanla gozlerimi alamadigimi farkettigim zaman oldu bu o da olur demisti
Gecti o canim gecti sen bin essegine de hayde 😂😂😂
Buluşalım, karşılıklı konuşalım, telefonda olmaz demek en mantıklısı olurdu.
Degil derim bir kere reddeden bidaha niyebdonmek istesin ki aklima ya birini kiskandircak ya da baska bisey var derim
Tepkim. şöyle olurdu geldin yere git sür eşeğinı niğdeye
Asla o ozamn geçerliydi simdi ben seni reddediyorum derdim😀😀😂
Ah şu kızların egosu ahhh
Alaycı gülümserim cevabım bu olurdu
Hevesim kalmazdı muhtemelen
Kürkçü dükkanı... 🤷🏼♀️
İstemem...
Köprünün altından çok sular aktı..
Hayır kullanım süresi doldu.
Yallah Arabistan’a 👻😂
yol ver gitsin sıradaki gelsin
doyduktan sonra sofraya gelen tuz misali olur o
At gibi giden it gibi gelir! Güle güle derim..
hala sevdiğim için olur derim.
O değilde ikinci cvbıda baya kapak olmuş
teklifin süresi doldu derim..
Reddetme bahaneside önemli tabi
Aynı kalır niye değişsin?
Hemen ev boşmu diye sor :)
Kabul etmem geçerli değil derim
Aynı cevabı alacağı kesin
ahaha ss fena olmus yalnız :S
Kabul etmem
Kabul etmem, o yalvarsın
O zamana kadar ben de vazgecmis olurum ki
Hayir tabikii
Cevap vermezdim
Boşa bekler
S*kt*ir G*t. Bidaha görmiyim seni buralarda.
ben reddederim değişiklik olur :)
Yazık be 😀
Duruma bağlı
Yine reddediyorum😂😂😂
Evet
Hyr tabiki
Gecerli degil
Hayır geçti derim
Hayır
Kabul eden hata eder, bu kadar net.
Yok ol derim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar