
#Arens #Saniyesindecevap

Tabiiki herkes işinde gücünde olduğu için hep müsait olamıyor ve anında cevap veremeyebiliyor. Özellikle geç cevap veren insanları anlayabiliyor olmak iletişim sorunlarına yol açıyor bende.. Bu yanlıştır mesela..
Fırsatın oldukça, müsait oldukça cevap vereceksin.
Anında geri dönüş beklemiyorum ama karşımda ki insanı bekletmekten de hiç hoşlanmıyorum.
Adam olmasi onemli
Ricalar
İşsiz de olabilir bilemedim 😄 Sürekli telefon başında olan erkek de iticidir, iş saatleri dışında sürekli yazsa güzel olur ama 😄
anında cevap versin bir zahmet.
Teşekkürler 😊
Ricalar :)
Cevap
46Cevap
Tek başına yeterli olmasada buda değer verdiğini gösterir..
Anında anında cevap veren yine anında dönüş yapılmasını ister. Almiyim ben, cks cks
Gelen mesaja herkes anında cevap verir duyduysa gördüyse. Ama işi varsa biraz geç yazabilir ideal olmasına bir şey diyemeyeceğim.
Evet, bu davranışı beni önemsediğini gösterir. Haliyle böyle biri ideal bir sevgili adayıdır.
Bu davranış güzel olsa da bu onu ideal yapmaya yetmez.
Tabi ki alnından öpüp evleneceğim adamsın denilen erkektir.
ideal olmaz çünkü çaresiz baksana benden başkası yok gibi davranıyor diyip 2 plana atılır anında kızlar tarafından. Kısaca çok yüz vermemek en iyisi. Aşırı tutkun olursan o kaçar sen kaçarsan o kovalar
Anında cevap veren işsizdir, anında cevap vermeyen başkalarıyla konuşuyordur. Hiçbir türlü yaranamaz bana teşek.
Kesinlikle hoşuma gider.
Tabiki çalışan insanlarız. Her an elimizde telefonla gezmiyoruz. Ancak değerli ve önemsendiğimi hissederim. Mutlu eder beni bu davranış biçimi.
Sevgili olsun arkadas olsun işi olmadığı sürece mesaja cvp verilmeli. Konuşmak istemiyorsada belirtilmeli.
Fazla bakan biri degilim birde mesajlaşmak bana sacma geliyor bir zaman sonra aramak daha cok isime geliyor ikimizde birbirimizi sesini dinlemek huzur bulmak varken
Tabikide hosumuza gider yani sonucta genelde kizlar beklemeden cevap verir erkekler geciktirr ve kizlar bu duruma uyuz olur😂😅😂😅😂😅beklemeden cvp yazilmasi guzrl
Bence birazcık beklemek iki taraf için de hoş bir heyecan. Başta ideal olsa da belki sonra sıkabilir. İşimiz gücümüz yok mu her mesaja anında cevap verelim değil mi ama?
İnsanlık hali. Anında yazamayabilir. Sorun değil. Her dk mesaj atan bir tip degilim karşı taraf da değil. Bayıyo bizi
Ne saçma bir kriter ya. Buna göre mi insanlar karar veriyor? Saçmalamayın. İşi vardır yazamayabilir gayet normal
Sadece buna bakarsak adam belki işsizlikten sıkıntıdan yaziyo nerden bilicez
Genel saygısı ve saygınlığına bakarim ve bana olan yoğunluğuna✔
İşte olduğum zaman cevap veremiyorum hemen, arkadaşlarımlayken telefonu elime almam o yüzden cevap beklemesin acil bişey varsa arasın okadar şimdi dağılın
Eğer bu kişi telefonla hiç alakası olmadan bu durum yaşanıyorsa olabilir. Telefon elinden düşmeyen biriyse aynı durum söz konusu değil
Hayır değildir bana göre boş bir adamdır. Bir insanın işi gücü olur.. he ama eğer gece işi yokken bana cevap yazmıyorsa onda bir bit yeniği ararım.
Genelde kızlar geç yazıyor. Temizlik falan yapıyorlar işleri olabiliyor. Erkeğn gec yazcanı pek sanmıyorum anında cevap veren kızıda daha görmedim konuştuklari cok oldugu icin
24 saat konuşmayız zaten günde 2 saat konuşuruz o da kaliteli bir konuşma olsun isterim. 😊 evet görüldü olsun anında
Ben herkese aninda cevap veririm, direkt cevap veriyomda ne oluyo bu seferde bekleyen ben oluyorum :)
Ne işi var telefon elinden düşmüyor hırbonun diye düşünürüm. İşi gücü yohh mu la bunun
Isim yoksa veririm
Okuyup sonradan döndügüm cok oldu
Sonucta tek derdim mesaj degil...
Bu bir nezakettir, zamanında cevap vermek; yozlaştıranlardan uzak duracaksın
Evet ilk. zamanlar böyle yapiyolar sonrasinda geç cvp veriyolar
Sadece bununla ideallik olmaz ama tabiki, ilgili, önem veriyor diyebiliriz
Anında cevap vermesi problem degilki, sorumu cevapsız bırakmasın yeterli,
Mesaja anında cevap veren bekletmeyen erkek Benim. Ve benim de kalbimin sahibi var şansınıza küsün kızlar
İssiz sevgili bul o zmn avare boş hatta galerici bul künyeli gomlekli filan :D
Tabiki hoşuma gider ancak sürekli telefon başındaysa ekşi puandır
Mesajlara Anında cevap veren insan, hayatın içine karışmamış, insan halinden anlamayan gereksiz insandır
Evet ama arada geç cevap vermeli. Benden başka derdi olmadığını bilmeliyim. Doz önemli
O erkek henüz doğmamış olmalı ya da bana hiç denk gelmedi ☺️☺️☺️
Öğretmenim canım benim canım benim
Seni ben pek çok pek çok severim
Sen bir ana
Sen bir baba
Herşey oldun artık bana
Ehehege
Genelde anında cevap veririm fakat karşı taraf saatlerce bekletirse bir daha yazmam
çalışırken ya da acil halletmesi gereken işi varsa o zaman anında cevap beklemem ama evde boş boş otururken 1 saat sonra cevap yazmakta neyin nesi.
Böyle erkekleri cepte gördükleri için değildir. En iyisi geç cevap veren umursamayan :)
Genelde bunu erkekler hep yapmakta lakin bekletenler genelde bayanlar demek istiyorum
Hayır tabi ki, bir insanın çok acil işi çıkabilir, hemen cevap vermeyebilir vs
İdeal sevgili hemen cevap verince olunmuyor ne yazık ki. O da önemli ama ona kadar daha neler var.
Hayır. Erkeği mesaj hızıyla ölçmem. Belkide aşırı cıvıktır. Karakterine bakarım ben.
Sana kocaman bir nah hürmüz.
Konuşmuyon ki özelden 😂
@RealistPanda olm sen cep telimde sevgilimmisin ayu panda 😂😂😂
😃😃 huyun kurusun hürmüz
Acaba mesaj yazmayı sevmediğimdenmi sevgilim yok die bir düşündüm şu an :)
ideal sevgililikle alakasi yok bence mesaji görmemiste olabilir
Sırf şunu yapmamak için dereceli maç girip yazdığım oluyor
Tam ihtiyacın olduğunda açılmayan o telefon, görülmeyen ileti kadar itici bişey olamaz.
Sadece mesaj durumuyla ideal ya da değil demek doğru olmaz ama anında cevap verenler candır 👍🏻
İdeal insan yok ne olursa olsun ne yaparsa yapsın yok yani illa biyerden patlak veriyor
Bilmiyorum çokta güzel değil sanki işi gücü yok tel başında öyle duruyomuş gibi
İyi birşeydir ama karşı tarafın poponu 5000 fite çıkardığı için sakıncalıdır.
İdealdir cunku baskasiyla konusmuyor gibi hissederim
@ferdic onun ayıbı
Daha ne olsun işte, adam daha ne yapsın :) ( Hatunun da öylesi makbul olmalı )
Zamani olmayabilir ama görüldü yapip birakmasi beni cileden cikartir en kötüsü bu
ideal sevgili adayı çok yanlış ya. ideal koca neden demiyorlar. sevgili artık oyun gibi bir şeye döndü.
Hayır çünkü kimseye anında cevap vermem eğer veriyorsam da konuştuğum biri vardır o yüzden vermesin :D
Iyi niyetli erkektir. Bekletmeyi ve bekletilmeyi sevmez. Herkese tolerans tanır. Yanlış yapanın gözünün yaşına bakmaz.
Deger veriosam aninda cevap veririm edit issiz degilim 😂😂
Kadınlar öyle erkekleri cepte bilir. Bu nedenle karşısındaki erkeği pek önemsemezler genelde.
Pek de ideal olduğunu düşünmüyorum.
anında mesaj a cevap veren kimin hoşuna gitmez kı ve ideal sevgili adayı
İdealliği buna göre belirlersek yanmışız adam whatsapptan çıkmasın mı djdhjdh ama önemsediğini gösterir evet eğer meşgul değilse
Bu hoş bir davranış ama ideal yapmaz onu. Öncelikler her zaman daha farklıdır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar