burada www.instagram.com/.../?igsh=MWd3eW9nYmozdXBqNQ==
Bunu da yorumlayın

Bir tartışma konusu açılsın:
Sevdiği için herseyi göze alan…
A: ezik ve gereksiz abartmış mı olur?
B:Yoksa yüreğiyle sevmiş Karakter koymuş mı olur
Video daki Kıvanç’ın ki boş edebiyat mı yürekten bir sesleniş mi?
Eğer göze aldığı şeyler kendine zarar vermiyor ise çekicidir kendine zarar veriyor ise iticidir kendini düşünmeden kendinden vazgeçen itici olmaya mahkumdur.
Kıvanç’ın konuşması itici mi çekici
Çekici
Şu konuşmaya kim muhatap olsa biraz değer bilen bi kâlbi varsa bi ağlama gelir, gözleri dolu dolu olur bi kere. Sevdiği kadın için herşeyi göze alan erkeklerin nesli tükendi. Adamın dibi de diyebiliriz, gerçek bir erkek de, hatta esas güçlü erkek budur, güç yürekten gelir diyebiliriz. Şu duyguyu hissederek ve inanarak söyleyebilecek erkek dünyanın en güçlü erkeğidir. Asıl söyleyemeyen veya ikiyüzlülükle söyleyen erkolar ezikler 😃👍
Kesinlikle Teşekkür ederim çok güzel ifade ettin.
Ve yeni bir konu açtın. Erkek hissederek ve inanarak söyleyebilecek bir erkek dünyanın en güçlü erkeği dediğin gibi. ikiyüzlülükle söyleyen dolandırıcılar yüzünden ayırt etmek çok zor. Nasıl ayırt edilecek hayta gözüyle görse insanlar gene de çok ön yargılı genel tecrübeler yüzünden. Bu insanalar anormal veya fazla iyi gelip şüphe uyandırabilir
Maalesef. Ayırt etmek imkânsız değil tabi. Kuvvetli hislerle mümkün olabilir, ve insan yaşadığı acı tecrübeler sayesinde de sarraf gibi oluyor bir yerden sonra. Yılanı kolayca tanımak kolay yine de 😌👍
Teşekkürler 🤩🎉
Ben teşekkür ederimmm
Sevdigin insan için birçok şeyi göze almak fedakarlıktır güzeldi. Ama her şeyi göze almak, kendinden ödün vermek falan bunlar karakter bakımından düşük izlenimi uyandırır.
Cevap
5Cevap
Her şeyi derken ne kastediliyor önemli olan o. Bence cesaret de göstermesi gerekir evet ama her konuda da sınırsız olunmamalı.
Kıvanç’ın konuşmasına ne diyorsun bu konuşma seni etkiler mi bayar mı?
Gereksiz şeyler bunlar. Kimse kusura bakmasın ama kadınlar özellikle değmiyor uğruna her şeyi yapılmasına
Eğer karşılıklı sevgi varsa bende sevdiğim kadın için her şeyi göze alırım tabi ki de
Linki açamadım
Bana göre sevdiği kişi için ger eyi göze alan çekicidir
Her şeyi göze almamalı bence onurunu, karakterini ve özsaygısını zedelemeyecek ölcüde fedakarlık yapabilir tabi karşılık alacağına olan inancı tamsa
Adam gibi adamdır
B şıkkı diyorum
Fedakardir seviyordur
Slktır
Aşıktır babında mı
Neden?
Aşırısı ezikliktir
Video daki ezik edebiyatı mı yoksa adamlık mu
Çekicidir
Erkek değil adamdır kendisi
Fedakârdır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?