Sevgilimle cok iyi vakit geciriyorum cok eğleniyorum yaninda mutluyum ama ona aşık gibi hissetmiyorum ne yapmam gerekiyo?

Ondan ayrılamamin nedeni de beni cok seviyor ve on aydır sevgiliyiz onu üzmek istemiyorum
Sevgilimle cok iyi vakit geciriyorum cok eğleniyorum yaninda mutluyum ama ona aşık gibi hissetmiyorum ne yapmam gerekiyo?
Cevapla