Nişanlımla birlikte olduk pişmanım imam nikahı kıymak istiyorum?

bir kere şeytana uyduk ilişkiye Girdik sonra cok ağladım pişman oldum ama yanyana gelince hep birlikte oluyoruz eve kötü bişey utanarak söylüyorum ama engel olamıyoruz ben de artık imam nikahı kıymak istedigimi söyledim en azından günaha girmeyiz sice de mantıklı mı
Güncellemeler
+1 yıl
Evet o da kabul etti arkadaşlar zaten evlenicez ama daha iki yıl var sürekli zina etmekten daha iyi değil mi imam nikahı? İnsanlar nikahsız ilişkiye giriyo vicdanen de rahat oluyo benim vicdanım rahat değil ve nikah istiyorum bundan doğal ne var? Nasıl yargılayabiliyosunuz böyle? Kendinizden emin bile olsanız yarın bir gin colugunuz cocugunuz olcak büyük konusmayın kınamayın efendimiz kişi kınadıgı basına gelmeden ölmez demiş
Nişanlımla birlikte olduk pişmanım imam nikahı kıymak istiyorum?
Cevapla