Nişanlıyım düğünümüze bir sene var ama imam nikahı kıymak istiyoruz?

Sebebi de şu nişanlım dedi bunu daha doğrusu sımdıye kadar bı elımı tutmustur bı sarılmıstır diyoki bunlarında haramına girmeyelim nikahımızı kıyalım eş sayılalım Allah katında sımdı bunlar ıcınmı kıyıcaksınız diye sacma sapan yorumlar yapanlar gelir. Lütfen düzgün yorumlayın sizce yapılabılır mı. Ben istemeden elimi bile tutmamıstır sımdıye kadar.
Nişanlıyım düğünümüze bir sene var ama imam nikahı kıymak istiyoruz?
Cevapla