O iki sözcüğü kullanmadan ''seni seviyorum'' nasıl dersiniz?

Türklerde alışkanlıktır, bir saat sonra seni seviyorum denir. Ama cidden yoğun duygular beslediğin birine, bu iki kelimeyi kullanmadan nasıl anlatırsın içindekileri?
O iki sözcüğü kullanmadan ''seni seviyorum'' nasıl dersiniz?

Sensiz sabahları uyuyamıyorum derim ben :)
O iki sözcüğü kullanmadan ''seni seviyorum'' nasıl dersiniz?
Cevapla