Türklerde alışkanlıktır, bir saat sonra seni seviyorum denir. Ama cidden yoğun duygular beslediğin birine, bu iki kelimeyi kullanmadan nasıl anlatırsın içindekileri? Sensiz sabahları uyuyamıyorum derim ben :)
O iki sözcüğü kullanmadan ''seni seviyorum'' nasıl dersiniz?
yle yağmur çamur değmedi yüreğime şimdi ben nerdeyim sen nerde söyle ay doğmadan düşmesin yaş gözüme şimdi ben nerdeyim sen nerde dışarda kar yağıyor benim içime yağmur ağlama göz bebeğim biraz daha dur yüreğime basa basa içimden yar gidiyor ağlama göz bebeğim biraz daha dur ay ay ay ay ay yanıyor ömrüm ay ay ay ay ay ay ay yanıyor ömrüm balla yağmur çamur değmedi yüreğime söyle ben nerdeyim sen nerde söyle ay doğmadan düşmesin yaş gözüme söyyle yağmur söyle değmeden yüreğime söyle gökyüzüne o nerde söyle ay doğmadan düşmesin yaş gözüme söyle gökyüzene o nerde ay ay aya ya ay ay aya ay yanıyor ömrüm ay ay ay aya ay ay yanıyor ömrüm söyle baksın gece dağlardan hasretime söyle bilmesende o nerde söyle baksın gece dağlardan hasretime o nerde
Eğer aşıksam, inan bana kesinlikle en ender kullanacağım o iki sözcüktür zaten..
Gerisi yaşamdır, zevk aldığın kadar mutlu etmektir. Herşeyi, herkesi daha çok sevmektir. Güzel bir şey gördüğünde ve ya ileriye dönük bir plan yaptığında ilk aklına gelen oysa, bunu ona yansıtmaktır zaten..
Gözlerinin içine bakıp, Kalbim Senin İçin Atıyor dediğim birine Seni Seviyorum demek boş kalır..
@dolunay6 Kullanmam anlamında yazmadım ; Anlamını yitirecek sıklıkta değil, her defasında içimden geldiğinde aynı anlamı taşıyan cümleler sarfederim demek istiyorum.
Çok özel bir yemekte, mum ışığının arkasından, Seni Seviyorum Hayatım dediğinizdeki hissiyat ile, Sahilde uzanıp gökyüzüne bakarken, eller buluşunca Seni Seviyorum Aşkım dediğinizdeki his aynı değildir..
-- " Bak şu gökyüzüne, yıldızlar bizim için parlıyor" dediğinizde, onun anlamı "" Seninle olan dünyam hep aydınlık, yani sen varsan ben böyleyim"" demek değil mi? Seni Seviyorum ile başlayıp bitmesi gerekmiyor..
O üzüldüğünde ağladığında göz yaşından öpmek, canı yandığında ilaç olmak ona el uzatmak, sevindiğinde gülüşünü görüp tebessüm etmek, yağmurda soğukta onu içine içine sokmak bakışlarla ısıtmak, özlemek, beklemek... "seni seviyorum" da neymiş
Ben seni seviyorum diyemedim ilk başlarda :) Çok fazla seviyorum hala öyle ama o zamanlar söyleyecek söz arıyordum :) Duygularımı ifade edecek söz bulamayınca dışa vurum olarak değişik ses tonları derin derin nefes alırken gözlerine baka kalmak ya da telefonla onunla konuşurken sesinin tonuna takılmak :) Evet böyle anlattım sevdiğimi tabi böyle anlatması uzun sürdü ve bir süre yanlış anlaşıldım :)
Sen yokken hayatin anlami sen yokken depresyondayim sen yokken zaman kavramin icinde sıkısıp kaliyorum gitme benimle kal lutfen beni acilarimla yalniz birakma sana ihtiyacim var boyle derim
Gözlerine bakıp seninle bir ömür birlikte geçirmek istiyorum hayatım ömrüm (ellerimle yanagıyla gözlerine dokunarak hafif severekten) güzelim kadınım her şeyim birtanem demek isterim
Kimse hakkini veremiyo kelimenin ya da karsilasmadim bende iyiki varsin derim gercekten bu kelime korkutuyo beni seni seviyorum diyebilme ya sevmden de kullanma
yeri gelir bakışımla yeri gelir sarılışımla gösteririm marifet o iki cümleyi söylemekte değil ağzı olan konuşuyo söyler seni seviyorum der Onu gösterebilmekte hissettirebilmekte.
Herşey kelimelere dökülmez. Aslında dökülmeyenler daha gizemlidir. Eğer ki sevdiğim kişi kendisini gözlerimde görüyorsa ve hissediyorsa gerisi lafı güzaf
İçinden gelenler kıroluk oluyorsa evet kıroyum ama en azından sizin gibi yapmacık değilim sevdiğime içimden gelenleri söylüyorum sizin aksinize hissetmediğim sözcükleri değil.
En İyi Cevaplar