

Hastane masraflarını karşılayıp, refakatçi olarak başında bekleyecek kadar da romantikse tamam bu iş 😁


Hissettirmeye çalışırım.
Zaten arada o enerji varken hissettirilmeye bile gerek kalmaz.
Her şey kendiliğinden gelişir.
Farkına varmadan sarar o "seni seviyorum" kelimesi..
Zaten günümüzde bu kelimenin içini gereksiz yere boşalttılar.
Duyulmasını beklemiyor insan artık.
Sadece hissetmek istiyor..
Kesinlikle içi boş bir kelime haline geldi diye seni seviyorum kelimesini duymaktan korkar olduk. Devrin en büyük sorunu da bu zaten hızlı tüketiyoruz fastfood ilişkiler yaşanıyor. Değer vermenin bedeli ağır olur oldu. Ama yinede gerçek duygular yaşandığı sürece bedelinin ne olduğunu pek Önemsemiyorum.
Tabikide. Bugün bununla ilgili bir görüş paylaşmıştım. Soru aşk için bile bile yanmayı göze alırmısın diye bir soruydu.
Aşk zaten yanmaktır. Ya yanarsın ya yakarsın. Ya da beraber yanarsın. Ama arada ki şey gerçekse. Zamanı gelince bitecektir elbette. Ama geriye dönüp baktığında "hataydı ama güzel bir hata. Canım da yandı ama değdi" dersin.
Budur aşkın özeti baktığında.
Değiyor mu, değmiyor mu?
Kesinlikle katılıyorum. Aynı soruya benzer şeyler yazmışız. Zaten dönüp baktığında yaşadığın duygulardan pişman değilsen gerçeklik payı o kadar yüksek oluyor. Sevmek sanıldığı kadar zor değil esasen yeter ki kontorl edilebilir duygularla yön verilmesin içden gelenlere su misali akıp giden sevginin tahrip gücü sayıftır...
Dürtüleri meşrulaştırmak için adına aşk denilen hormonsal dalgalanmalardan ibaret şu anki sevdalar gerçekçi yaklaşımlar sergilediğin anda ya zor insan derler ya da deli 😊 çokta kafa yormamak lazım kendimizi sevmeye kaldığımız yerden devam edelim
Rica
Davranışlarımla belli ederim...
Sevgini de soğukluğunu da güzel belli ediyorsun sen
Kim neyi hakkediyorsa hakkını veriyorum diyeyim.
En güzelini yapıyorsun bazen acımasız olmak gerekiyor
Acımasız değilim lâkin bazen fazla kırılınca istemsizcede olsa soğuk oluyorum. Yoksa ben şu dünyada ki en sevgi dolu insanıyım.
Biliyorum bunu seni ilk gördüğüm anda demiştim zaten hatırlarsan. Ama soğuk yüzünü de ilk defa görmüş oldum.
Artık ne kadar kırılmışsam işte var gerisini sen düşün..
Biliyorum o nedenle sana kızamıyorum zaten hiç
Ne diyelim herkesin canı sağolsun.
Aynen canımız saolsun kırgın olmamanı isterdim ama geçmiyor maalesef nerdeyse 1 yıl oldu.
Ne yazık ki çok uğraştım kırma bak beni diye ama ben ne kadar uğraştıysam sende tam aksine daha fazla nasıl kırarım diye uğraştın hâl öyle olunca bazı şeylerinde telafisi olamıyo...
Doğru diyorsun baş tacısın yine de her zamann ortimsin her ne kadar öküzlük yapsam da kıymetin daimdir bende unutmam mümkün değil yaptıklarını
Neyse en azından yapılanları unutup nankörlük yapmıyorsun.
Abartma istersen bunu hiç bir zaman yapmadım yapmam da sadece biraz kırıcı oluyoruz bazen o da nazımız var diyeydi o da kalmadı
Biraz ben abartıyım nolcek.
İyi abart bakalım 😊
Teşekkür ederim.
Rice efem 😉
Cevap
1Cevap
Sürekli iltifat ederek her zaman severek ve mutlu ederek
Kaybedersin sakın yapma bunu /:))
Biliyorum çünkü daha önce kaybettim
Gözlerinin içine uzun uzun bakarak
Bi şey soracağım, bir yıl önce falan zeka, matematik soruları soran kişi sen miydin?
Evet bendim ama nasıl anladın
Bir görüşünü gördüm profil fotoğrafından hatırladım
Çok dikkatli ve fil gibi hafıza olmalı görüşümde matematiksel soru sormuşumdur kesin
Yaklaşık bir yıldır falan girmiyodum o yüzden dün gibi hatırlıyorum 😅 görüş de matematikle ilgili değildi
Hangi görüşten hatırladın merak ettim
Hoşlandığın insana açılır mısın sorusuna bakıyordum ama görüşünü tam okumadım bile profil fotosundan hatırladım
Tamam şimdi Oldu, yorumumdan tanıyacak kadar değildir diye düşünmüştüm, foto ayırt edici etken olmuş burada. Zeka sorusu varsa özledim bak çözeriz yolla gelsin 😊
Tamamdır, bulursam atarım 😊
Tamam 😊
Boynundan koklaya koklaya öperim.
Fazla romantik 👍
Sımsıkı sarılırım ona
Sarılmak onarmak demektir mantıklı 👍
söylediklerini dikkate alarak umursayarak vs
Hımm değişik bir tarz sevdim 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar