Sevgilimle çok bel altı konuşuyoruz bu kötü bir şey mi?

Romantik kısmı ve üstü kapalı bel altı şakalar bana çok güzel geliyor hem çok gülüyorum hemde onu çok sevdiğim için etkileniyorum hoşuma gidiyor ama ilişkimize zarar vermesini istemiyorum evlenmek istiyorum onunla seviyeli kalmalı saygı olmalı o yüzden korkuyorum çünkü 2 ay oldu daha sizce yanlış mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bel altı derken cinsellik değil arkadaşlar cem yılmaz tarzı gibi ima ederek esprileşiyoruz. Mesela aşkım bu karar beyninle aldığın bir karar olamaz diyorum haykırıyoruz
Sevgilimle çok bel altı konuşuyoruz bu kötü bir şey mi?
Cevapla