Aşk acısı yaşamak normal midir? Böyle hissettiğiniz oluyor mu? Aşk acınız geçici miydi? Peki göz yaşı döktünüz mü? Aşk acımızı nasıl hafifletebiliriz ki? Profesyonel bir yardım aldınız mı? Bir gün herkes Aşkı tadacak!
Ayrılık Acısı Yaşadınız mı? Ayrılık Acısı Nasıl Geçer?
Geçen hafta bugün sevdiğimden ayrıldım, çok çektim yokluğunu çok ağladım, çok yalvardım..
Geçti mi geçti. Nasıl mı? Şimdi acıların daha büyüğünü yaşıyorum.
Acı ne mi? İhanet Ben barışalım diye saatlerce beklerken onu, o beni ters köşeye yatırıp gitmiş en yakın arkadaşımın yanına. En yakın arkadaşımla beni aldatmış ya...
Hangisine yanayım? Hiç arkadaşımın kalmayaşına mı? Onsuz kalışıma mı? ya da kendi salaklığıma mı?
Beni iyice kendine bağladı ve ben seni haketmiyorum diyerek çekip gitti. Geriye ne mi kaldı; kalp ağrısı, göz yaşı... En sevdiğin uğruna canından geçeceğin insan, yara iziyle defolup gidiyor. 2 gün önce beni solumdan alıp götürdü ve tek kalmış bir çocuk gibi ormanın ortasında bıraktı. Sevenler bırakılıyormuş bana bunu mu anlatmak istedi? Anlamamak için ne yapmalıyım peki?
Evet ilk defa bende ayrılık acısı çektim 10 ay onun yüzünde ağladım memleketi terk ettim sigara başladım gece gündüz paket tasirdim 10 ay acı çektim baktım bir şey çıkmıyor alıştım sigarayı bıraktım bekledim ses vermiyor baktım baskalarla çıkıyor bende vazgeçtim unuttum bile bazen ağlama geliyor anı gelirse
Şimdi benim 7 ay boyunca tanıdığım bı çocuk var ve hep ayrıl varış yapıyoruz her geri döndüğünde 1 ay ve 2 ay içerisinde ilk seni istemiyorum diyip sonra istiyo 2 ya da 1 hafta geçince soğudum diyo ne yapicam ben bu çocuğa ne demem lazım yaşım 16
şu an acı çekıyorum bir adam sevdim ben herseyı yaptım onun ıcın allaha dua ettim kendim için degil allahım uzme onu dıye bugun bıraktı benı daha 6 saat oldu neyapıcagımı bilmiyorum zaman cmiyo
En İyi Cevaplar