AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Onunla her şeye var olurum ben acıya da mutlulugada mutsuzlugada uzuntuyede her şeye
Off süpersin işte :)
Buna rağmen sevdigim cocuk bıraktı beni
Bu nasıl olabilir yaaaa.. :(
Oluyor ıste adama beraber üstesinden geliriz diyorum anlamiyor
Offff :(
Ona şans vererk en büyük fedalkarlı yapmış oluyorum zaten
Çok doğru şans vermekte bir fedakarlık :)
elbetteki yapılır
bu konularda erkeklerin daha fedakar olduğunu düşünüyorum
Katılıyorum size erkekler son noktaya kadar yapıyor, ama bazı kızların da hakkını yemeyelim bence gerçekten onlarda da var son noktasına kadar fedakarlık yapan.. :)
evet haklısın ;)
Aşk mı var a. k millet eşli grup yapar olmuş 😂😂😂
Kimse için birşey yapmam
Çok sevsende mi?
Kimseyi öyle çok sevebileceğimi de düşünmüyorum
Bence bu belli olmaz hayat karşına ne çıkarır bilemezsin :)
Tabi büyük konuşmakta istemiyorum. Ama şimdilik böyle :)
Anladım, teşekkür ederim :)
Ya allaşkına bir canımız var ya ne aşkı.
Haklısın :(
Bir zamanlar her sey yapabilirdim.
Ya şimdi? ):
Düşünmem gerek üzerinde
Anladım :)
şehir değişikliği yaptım
Buda bir fedakarlık :)
İnsanın kendine en büyük kötülüğüdür aşk.
Belkide haklısın çok acı çeken var ya :(
Uykularımdan ödün veriyorm
Buda çok güzelmiş :)
Kalbimi emanet etmişim.. var mı ötesi?
Yok tabiki :)
Onun için taşınabilirim..
Tebrikler buda fedakarlık :)
teşekkürler :)
Valla hiç sınırım yok o konuda
Neden?
Deli severim.
:):)
Eğer cok seversem hayatımı paylasmak olabilir.
Tabiki en güzeli :)
Tesekkür ederim.
belkı ona bır bardak çay koyarım
Aman ne büyük fedakarlık :p
Evlilik 😄
Evlilik en büyük fedakarlık değil mi? :)
Evet hele ki kadın için. Evlilikte en büyük sorumluluk kadına ait ve bu sorumluluk aşırı korkutucu🤔
Çok haklısın inan varya siz kadınların işi çok zor her konuda :)
Siz bir işe yaramayın zaten haklısın deyip geçin 😄
Ne demek emrinize amedeyim efendim ne isterseniz :)
örneğin giyim tarzimi değiştirebilirim
Ciddimisin ne kadar güzel bir fedakarlık prenses :):)
Zamanla belli olacak.😃
Daha yok sanırım :)
Cok buyuk fedakarliga gerek yok
Neden ki?
Ömrümü adıyorum daha napiyim
Büyük fedakarsın :)
😊😊😍😍 teşekkürler
Rica ederim :)
Onun icin ölüme göz almak
Çok ama çok büyük fedakarlık bu bravo :)
Hiçbir fedakarlık yapmam.
Kesin ve net mi?
Hayatta hiçbir şey kesin değil 😉
Aynen çok haklısını diyorum ya hep Allah iyileri çıkarsın karşımıza :)
Âmin, inşâAllah
Amin :):)
Burun insanlar içinde onu sevmek yetmez mi
Yeter tabiki :)
Pardon butun insanlar içinde demek istedim 😂😂
Analmıştım zaten ben onu :p
☺️☺️☺️
:):):)
Boşanıp/ayrılıp kurtulmak.
Yani :)
Askim icin nefesimi 1dk tutabilirim.
Sadece o kadar mı?
Kör oluyorum!
Daha ne yapayım?
#devilschild
En iyisi :)
aşk için ölmeli aşk o zmn var
Bu bir parça mıydı ayrıca? :)
aynen
:):)
Ailemden vazgeçebilirim mesela.
Bu çok büyük bir fedakarlık ya emin misin?
Eğer gerçekten aşıksam, evet.
Cidden bravo sana :)
bence fedakarlık degildir bu..
Kimse icin fedakar olmayin gencler
Katılıyorum ama sadece degmeyenlere.
Sevmek en büyük fedakarlıktır
Haklısın :)
Yaptkda ne oldu sanki boşverr
Haklısın değmezmiş değil mi? :(
Adam degilse değmez tabi..
5 senemi verdim be 5 ilkmdi ve ben dedim gidecksen beni sevmee o sevdi ve brakti sebepsiz.. Başkasyla evlendi.
Aşık oldummu bakarım 😃
Vayy zekice hareketler :p
Deneyip görmek lazım..
Yani aşkından emin olmak en önemli şey :)
Evet :D
Akıllıca :)
Sevgimi vermişim daha ne olsun
Evet :)
Ailemden vazgeçecek noktadayım
Yapma ya ama bu karar ne kadar doğru bunuda düşündün mü?
onu herşeyim olarak görmek
Tabiki buda bir fedakarlık, teşekkürler :)
rica ederim :)
her şeyimi feda edebilirdimm
Süpersin bence senin gibi kızlar az :)
Sınır kotamı uzatabilirim.
Mesela nereye kadar
Aldatırsa affetmem ama ısrarcıysa dinlerim.
Eve giriş saatlerimi düzeltebilirim veya takıldığım kişileri.
Giyim tarzına gelirsek onu değiştirmem.
Ailemi karşıma almam. Sen?
Kendime bağlamak.
Hımm bak sen :)
Bana ne
Evet sanane :)
Tabiki
Terk etmek
Kimi?
Terk ederim ben,
Hımm anladım :)
Uyucam ben 😁
Ya siz ne kadar uyumaya meraklısınız :p
Hiç bişey yapamam
Neden? Yaşanmışlıklar mı var yoksa örnekler mi?
Gerek yok benliğimizi kaybediyoruz. Bişey feda etmem oda etsin istemem
Bencede en güzeli :)
canımı vermek
Büyük fedakarlık örneği umarım böyle şeylere gerek kalmaz ya :)
affettm
Yinede affettin vay be..
dusun yani o halde bile
Diğerlerinden vazgeçmek
Bu da fedakarlık :)
😊 teşekkürler
Uzaktan sevdim
O da çok anlamsız değil mi ya?
Bence herkes yapamaz bu dedigimi. ha ne oldu kendi sevemedi sadık olamadı ayrıldık orası ayrı.
Anladım çok haklısnı aslında :(
Daha başka şeyler de yaptımda değmedi. Boşayms hepsi
Bencede :)
Çok büyük konuşmak istemem ama hiçbir şey
Hiç bir şey mi yapmazsın :(
Evet
Ne yani her şeyi erkekten mi beklersin? :p
Yoo öyle bişey demedim ben
Hiç bir şey dedin ama :)
Ama ondan beklerim de demedim
Her şeyi yaparım onun için ama ayrıyız 😔
Belkide hayırlısı budur üzülme :(
Hicbisey
Neden peki? Geçmişteki yaşanmışlıklardan mı?
Aynen öyle kendimi feda ettim daha önce elde var sıfır aşk fedakarlık gerektirir mi gerçekten eğer gerçekten karşı tarafta seviyorsa seni feda eder mi ediyorsa seviyor mudur? O yüzden hicbisey
Cidden size hak verdim sen yapacağını yapmışsın bravo :(
Hayatımı paylaşmak
Büyük fedakarlık :)
Fedakarlık yapmam
Neden peki?
Vazgecmek
Gerçekten mi?
Soyadı değişikliği
Buda fedakarlık haklısın ya :)
Herşeyden vazgeçmek
Gerçekten göze alırmısın bunu?
Ondan başka kimsem yok ki zaten herşeyden vazgeçmişim ben yeter ki yanımda olsun
Bravo cidden :)
Herkes arkamdan yalan konuşuyor beni tek destekleyen o çevremde
Anladım :)
Senin gibi sevgilim olsun dünyadan yine vaz gecerim
Kalbimi paramparça olacanı bile bile severim
Kızlar daha fedakar sanırım ya...
Ülke değiştirirdim
Hadi ya :(
Çok ciddiyim gerçekten sevdiğine inandığım birisi için yapmayacağım şey yok
Bu ne kadar güzel bir şey ama değer birisine yapmak koşulu ile :)
Evet aynen öyle
:):)
ona ayırdığım 3 sene
Hadi ya koskoca 3 sene bu.. :(
öyle
Üzüldüm :(
boşver kanka kaşardı zaten sjsldjsljdldxk
yalamayi sevmem ama ask icin katlanirim 😊
Hiçbirşey 😄
Hımm bak sen :)
Ya öyle işteee ☺
Anladım :):)